Tekst usunięty.

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • kalaallisut 28.06.2018
    Nie ma nieba, zamiast tego życiowe trudności schody nad morze rozpaczy niespełnionych marzeń planów, jest tylko morze, z którego wyżej spiąć się nie da, nie ma nadziei. Potknięcie się o schody i wpadniecie do morza.
  • kalaallisut 28.06.2018
    Czas to tylko złudzenie na szansę spełnienia pragnień.
  • Worldovsky 30.06.2018
    Dziękuje za tą ciekawą interpretację.
    Wysiłek.
    Czucie.
    Pozdrawiam.
  • Canulas 28.06.2018
    Druga zwrotka bardzo ciekawie zapisana.Forma spersonalizowania podmiotu, napisania, że Ty kreślisz, Ty nie ukrywasz, bardzo mi się widzi.
    Jeśli wiersz zawadza o jakąś pozorną intymność, jest niewygodny emocjonalnie, niekiedy się rezygnuje z tej formy zapisu, by jednak bohater pozostał niedookreślony.
    Fajnie, że tu jest spersonalizowany.
    Drugiej zwrotce - i w zasadzie trzeciej, ale głównie drugiej - na tak.
  • Worldovsky 30.06.2018
    Dziękuje Canulas.
    Dostrzegłeś ważny szczegół.
    Personalizacje.
    Na pewnym etapie.
    Pozdrawiam.
  • Pasja 28.06.2018
    Witamj
    Każdy dzień niesie nowe pragnienia i nowe wyznacza cele. W morzu łez można zginąć, ale na pustyni łzy wyschną i marzenia też się wymarzą z pamięci. Trudne wybory.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Worldovsky 30.06.2018
    Fakt.
    Wybory.
    Bywa, że żadne z nich nie są warte dalszych działań.
    Bezsens.
    Brak alternatywy.
    Dziękuje za komentarz pasja.
    Pozdrawiam.
  • Hej, podoba mi sie Twój wiersz, choć ja, jak każdy inny autor, zapisałbym go trochę inaczej, ale podobają mi się zawarte w nim myśli.
    Ogólnie lubię rozmyślania nad tym co było, lubię wracać do chwil do których nie powinienem wracać... Ty, wnosząc po wierszu, chyba też.
    Pozdrawiam
  • Worldovsky 02.07.2018
    Dziękuje Maurycy.
    Zauważyłeś myśli.
    Nie słowa.
    Zajrzałeś głębiej.
    Miły komentarz.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania