Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Ściśle tajny dokument. Zadanie N + 7. Zawiera rozszyfrowanie.

Wiadomość: mianować miasto! Michajłowskoje Mickiewicza! Miechów ma miejscowe nazwy! Mienią się, marznąc. Miesi mieszańców! Mieszkaniec między międzynarodowym międzyrzeczem! Mięknie miganie mikologii! Mikrobiolog mikroskopowy miło w milicki! Milknie miłosierdzie! Mim mija ministra! Minezenger i minimum w ministerstwie! Minóg miota mirt! Mississippi mistrzem!

Za grubą kasę przegryzł pestkę i powiedział, że to ona. Musiałam wykombinować stare pieniądze, by poczuł moc komunizmu. Pociągając nosem, powzdychał i wzniósł toast octem historyczności, bo na sucho nie da rady.

 

Rozwiązanie: rozpoczęła się manifestacja w Michałjewskoju, gdzie buntują się wielcy pisarze. Żądają zwrócenia dawnego miana swojego miasta. W pełnym słońcu, będący rodowitymi Rosjanami, wciąż kłócą się i spychają według własnych słuszności. Chcą postawić rzeczną granicę, ale niezdecydowanie rządu coraz bardziej im się przygląda. Stają się jeszcze bardziej surowi, co pokazują niezrozumieniem wobec zakazu wolności. Straszą twardą ręką i odebraniem większości praw. Jak zawsze zagarną przysługujące już możliwości i skażą na wygnanie przy zbiorach bawełny, gdzie wynagrodzenie otrzymuje tylko najlepszy...

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Angela 09.08.2016
    Chyba rozumku mi nie staje, bo niewiele z tekstu wyłapałam : /
  • Okropny 09.08.2016
    Artysta mógłby być zrozumiany, jeśli artysta by zechciał
  • tribia 09.08.2016
    Uważasz, że nie chce?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania