Sekrety i namiętności, czyli wywiadu z Orchid Solmą ciąg dalszy

Bob: Tak się składa, że dzisiaj ciąg dalszy wywiadu z Orchid Solmą.

Orchid: Cześć, Bobi. Czekałam na wiadomość. Miło znów cię widzieć. Zdążyłam się stęsknić. Ostatnim razem ogromnie się stresowałam kamerami i tym wszystkim, ale gdy zobaczyłam tak przystojnego dziennikarza to wszystkie negatywne emocje uleciały ze mnie, a potem już w domu długo nie mogłam dojść do siebie.

Bob: Też się stęskniłem i tak dalej, ale teraz czas na wywiad. Słyszałem, że interesuje cię piłka nożna.

Orchid: Czasem coś tam oglądam. Lubię zwłaszcza Lecha.

Bob: Czemu akurat Lech, a nie Tyskie?

Orchid: Przez kolor ich koszulek. Zawsze lubiłam kolor różowy, ale nie ma drużyny z różowymi koszulkami, a niebieski i biały to też fajne kolory. Często chodzę w bieli, bo wtedy jestem czysta. Lubię być czysta. Poza tym wiem, że są dwie bramki i chłopcy biegający szybko po boisku. Myślisz że udałoby mi się jakiego złapać, gdybym za nimi biegła? Oglądałam kiedyś mecz Lecha i Legii w Poznaniu i gdy padła bramka to się cieszyłam. Kilka razy mi się udawało cieszyć ze wszystkimi, ale raz się zdarzyło, że cieszyłam się sama i wszyscy tak dziwnie na mnie patrzyli. Wiesz, było mi przykro. Bobi, czy kamerzysta się śmieje?

Bob: Nie, on tylko dostał konwulsji. Wróćmy do wywiadu. Skoro taka z ciebie fanka piłki, na pewno wiesz, co to spalony.

Orchid: Hmmm... Na przykład ostatnio byłam nad jeziorem i nadziałam kiełbasę na kij. Położyłam ją nad ogniem i się spaliła. Trafiłam? A ty lubisz nadziewać kiełbasę?

Bob: Wolę, żeby moja kiełbasa się nie spaliła.

Orchid: Przepraszam, nie chciałam, żeby to tak zabrzmiało. Ale gorąca może być? Bo ja lubię ciepłe.

Bob: To teraz ostre pytanie. Lubisz papryczki chilli?

Orchid: Lubię podkręcać temperaturę ciała mężczyzny. Kusi mnie by dotknąć twojego bicepsa. Mogę? Wyglądasz na takiego silnego faceta.

Bob: Na pierwszej randce rzadko kiedy pozwalam się dotykać, ale tym razem zrobię wyjątek.

Orchid: Mmm… Ale twarde.

Bob: A myślałem, że dotkniesz bicepsa.

Orchid: Ojej, ręka zawędrowała mi za nisko.

Bob: No cóż, możesz już ją zabrać.

Orchid: Tak, wrócę lepiej na miejsce. Ćwiczysz coś na siłowni?

Bob: Chodzę czasem na siłownię, ale nie ćwiczę, tylko patrzę jak inni się męczą. Daje mi to perwersyjną przyjemność.

Orchid: I tak ci same mięśnie rosną? Tak się da?

Bob: Tak, dobrze je dokarmiam. Sterydy i dieta bezglutenowa. Plus dwie pompki i jeden podskok dziennie.

Orchid: Ja jak skaczę w górę i w dół to tak serduszko mi mocno bije. Aż w gardle skwierczy. Lubię tak czasem.

Bob: A gdzie skaczesz? Na bungee?

Orchid: Nie, na łóżku. Kiedyś jak byłam mała skakałam na skakance, teraz jak jestem duża to na łóżku.

Bob: Może kiedyś razem poskaczemy?

Orchid: No weź, nie przy ludziach.

Bob: Ale tu nikogo nie ma, kamerzysta chyba zszedł.

Orchid: Może, najpierw skończmy wywiad, a potem… zobaczymy.

Bob: W zasadzie to możemy skończyć zaraz. Co prawda nie lubię kończyć zbyt szybko, ale czasem sytuacja staje się zbyt napięta.

Orchid: Jeszcze opowiem mój ostatni sen, bo był taki zabawny.

Bob: No dobrze.

Orchid: Przyśniło mi się ostatnio bardzo dziwne zjawisko, takie rzeczywiste... Sen na jawie. Jestem sobie w swojej sypialni, nogi mam uniesione wysoko na ścianie, leżąc na plecach, trzymam się za brzuch, rozmyślam o całym istnieniu i nagle w moich spodenkach coś się podnosi. Z przerażeniem zajrzałam pod materiał, a tam penis. Niemożliwe, przecież jestem kobietą, zawsze nią byłam, a tu taka niespodzianka. Budzę się spanikowana, pierwsze co robię to się badam, czy aby na pewno nie urósł mi członek i... na szczęście poczułam znajome wgłębienia.

Bob: No i co dalej?

Orchid: Koniec.

Bob: A, myślałem, że potem... Nieważne. Lubisz słodycze?

Orchid: A co? Masz dla mnie ciastko?

Bob: Nie, coś lepszego. Bombonierkę z czekoladkami. Co prawda przed programem ja i kamerzysta zjedliśmy kilka... kilkanaście, ale reszta jest dla ciebie.

Orchid: Ale tu nic nie ma.

Bob: Nie ma? Jak to nie ma?

Kamerzysta: Eee...

Bob: No nic, kończymy. Dzięki za wywiad. To była jedyna i niepowtarzalna Orchid Solma.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (66)

  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Jak zwykle pierwsza 5 moja ❤ nie wiem co mam napisać... Jedynie chyba Milk..
  • fanthomas 16.08.2019
    Tak milk shake'a nie wrzuciłem
  • fanthomas 16.08.2019
    Niech się publiczność domyśli
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    fanthomas cholera ty to jesteś, ja specjalnie nie dopisałam :)
  • fanthomas 16.08.2019
    Orchid.Solma następnym razem się wrzuci ;p
  • refluks 16.08.2019
    Jakbym oglądała znakomity kiedyś kabaret teraz żenujący mnie lichym poczuciem nawet nie czegoś tam.
    To nie ten fanthomas, którego pamiętam.
  • fanthomas 16.08.2019
    Spoko refluks, trochę polecia... polecieliśmy nie w te stronę co trzeba. Jeszcze wrócę do formy mam nadzieję
  • Canulas 16.08.2019
    fanthomas a hóia tam nie w te stronę. Refluksina zdziadziała i się nie zna. Bomba kabaret. Canulardo jest na tak.

    Co do różowych koszulek, jakaś ekipa z serię A biega. Nie wiem czy nie Chievo Verona
  • fanthomas 16.08.2019
    Canulas no to fajnie, wszystkich nie da się zadowolić
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Canulas naprawdę?? Chyba uratowała mi życie, już pędzę sprawdzić o kogo chodzi ;)
  • Canulas 16.08.2019
    fanthomas, ważne, żeby Canulardo był rad. Resztę pierdol
  • Canulas 16.08.2019
    Orchid.Solma, noo, nie wiem do końca czy Chievo, ale jakaś na pewno. Zara obadam
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Canulas aż mam ochotę napisać tak jest Waszą Królewska Mość... heh
  • refluks 16.08.2019
    Canulas Refluksina?
    canulasina ci pasuje?
  • fanthomas 16.08.2019
    No ja się znam na piłce jak dziewica na seksie, więc nie pomogę
  • Canulas 16.08.2019
    Orchid.Solma - obadaj tu
    https://www.youtube.com/watch?v=gtJdHg2HCUo
  • Canulas 16.08.2019
    refluks - no pacz. Uskuteczniam wysokiej, kurwa, klasy pieszczotliwość. Wszystko we dowód sympatii i muchy od brzęczenia rozpychają kinol.
    Dopszzz, nie ma traktowania jak damy. Bydziesz RRRefluks z potrójnym, twardo brzmiątym, ER.
    Ooo, docenisz utracone, siądziem do rozmów.
  • marok 16.08.2019
    ''ważne, żeby Canulardo był rad. Resztę pierdol'' - Ej Can, to ja się Canulardo nie podoba to tak samo działa?
  • Canulas 16.08.2019
    marok - przepraszam. Errata korekcyjna, Fantomasie. Canulardo i Marokokowi ma się widzieć. Tera resztę pierdol.
    Marok, zechciej mnie wybaczyć to żenujace zachowanie. Boleję wielce, żem Cię nie uwzględnił w zacnościach. Biję się we swoją pięrś zapadłą i pokonie o wybaczenie wnoszę.
  • marok 16.08.2019
    Canulas, myślę, że to odpowiednio wyważona trójca
  • Canulas 16.08.2019
    marok, uff, jakoś żem Cię dołagodził. Dopszz.
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Róż jak najbardziej dla mnie podkreśla kolor moich pięknych tęczówek, a w czerni czuję się dobrze bo mnie wyszczupla. Lubię być wyszczuplana :)
    Tak mi się nasunęło :)
  • Canulas 16.08.2019
    Czerń jest ok, dużo jest ok.
    Róż nie jest ok.
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Canulas Kim Ty jesteś by róż oczerniac??
    Oj Can... ;))
  • Canulas 16.08.2019
    Orchid.Solma - wiem kim nie jestem, by róż ubóstwiać.
    Kolor Róż
    Klapki japonki
    Jazda na wrotkach
    Mówienie kufa, siak, jakże przecie, ałajka, sorawka
    Wąskie spodnie
    Jazda na skuterze w kasku i z uśmiechem
    Fonetyczne zapisywanie śmiechu: hi, hi, hi

    To nie są, kurwa, męskie rzeczy.
    Rzekłem.
  • Ritha 16.08.2019
    Chwała Bogu, ze mnie lubisz klapków japonków. Świadomosc, ze piszesz siedzac w klapkach japonakch mogłaby zaważyć na naszej dalszej współpracy.
    Choć moze bym to jakoś przełknęła.
    Ale skoro nie lubisz, to ufff :P
  • fanthomas 16.08.2019
    Ritha ja tam lubię klapki japonki, ale oczywiście nie nosić
  • Ritha 16.08.2019
    Ty se noś :P
  • Ritha 16.08.2019
    (sy sy sy sy)
  • Canulas 16.08.2019
    Ritha - taaa, nie lubię.
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Canulas wyobrażam sobie jak komicznie wyglądał byś na środkach w różowych spodniach z japońskim w ręku.. zakładając że jesteś szczupły to było by przekomiczne ;)))
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Kurczaki na wrotkach z japonkami
  • Ritha 16.08.2019
    Bardzo fajny wywiad, tak czułam, ze pójdzie w taką strone, uroczo jak dla mnie :)
  • fanthomas 16.08.2019
    No trochę poflirtowalismy ;)
  • Ritha 16.08.2019
    fanthomas tera ić pisz nasz.
    Wytnij to o pomniku z łechtaczką. I o osie na tyłku. W ogóle powycinaj takei rzeczy, bo to aż strach.
  • fanthomas 16.08.2019
    Ritha wielka cipa zostaje
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Ritha leć na całość ;) tak tu mogę sobie przybyć piątkę bo zaczarowalam to by poszedł na taki wywiad :)
  • Ritha 16.08.2019
    :O
    No jak chcesz (może link daj, bo to hm, bo boje się jak to wpleciesz)
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Fan Omg ;)
  • Ritha 16.08.2019
    Dobra ide.
    Flirtujta se
  • fanthomas 16.08.2019
    Ritha będzie bez cenzury
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    Ritha my już pofiltrowane ( napisane specjalnie ) czas na was ;)
  • Ritha 16.08.2019
    Ja z nim nie flirtuje, ino mu przedstawiam poglądy na swiat i mam nadzieje, że un uzyje moich odpowiedzi adekwatnie do pytan jakie zadawał a nie to pomiesza i wyjdzie coś strasznego.
    Aaaaaa.
    No dobra.
  • fanthomas 16.08.2019
    Orchid.Solma ja bym jeszcze... Ech, no dobra
  • Ritha 16.08.2019
    Zrób to profesjonalnie Fan, wierzę w Ciebie, ide bo wytracam wene. Papatki
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    fanthomas co co co?? Co byś jeszcze?? ;)
  • fanthomas 16.08.2019
    Ritha spokojnie będzie git (chyba)
  • Ritha 16.08.2019
    Git.
  • fanthomas 16.08.2019
    Orchid.Solma nie, nic, idę filtra przeczyscić
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    fanthomas yhm ;)
  • Berkas 16.08.2019
    Mi tam się podobało ;)
  • Orchid.Solma 16.08.2019
    To jestem zadowolona jak tobie się podobało. ;)
  • Berkas 16.08.2019
    Orchid.Solma wspaniale :D
  • pkropka 17.08.2019
    Mnie też się podobało :D
    Zgrany z was duet.
  • Orchid.Solma 17.08.2019
    Dziękuję i ciesze się że się podobało ;))
  • Nuncjusz 17.08.2019
    Więcej takich wywiadów a będę musiał niańczyć wasze bombelki
  • Orchid.Solma 17.08.2019
    Nuncjusz z takich pszczół miodku Nie ma ;))
  • Tomasz Bordo 17.08.2019
    Głupie. Szczególnie moment jak opisywała ten sen z fiutem. Infantylne
  • Orchid.Solma 17.08.2019
    Gdyby można było przydzielić ocenę za kom ode mnie było by to 5 ;))
  • Bogumił 17.08.2019
    Orchid.Solma to Cię wyręczyłem i postawiłem Tomkowi, a w sumie fantomasowi pięć za kom
  • fanthomas 17.08.2019
    Tomasz U ciebie w wywiadzie będzie dużo pierdzenia ;)
  • Tomasz Bordo 17.08.2019
    fanthomas cieszę się
  • Dzień dobry!
    Przypominamy o obdarowywaniu zestawami – dziś o godz. 20.00.
    Pozdrawiamy :)
  • Fanthomas, oto Twój zestaw:
    Postać: Paweł Kukiz
    Zdarzenie: Nowe wcielenie

    Gatunek (do wyboru): Komedia/Groteska/Makabreska lub (pod kątem Antologii) Horror i pochodne
    Czas na pisanie: 1 września (niedziela) godz. 19.00

    Powodzenia :)
  • Bogumił 18.08.2019
    Ale fajny temat.
  • Tomasz Bordo 18.08.2019
    Bogumił to ja wymyśliłem tego Kukiza heh. Bogumił, napisałbyś do tego admina?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania