Sekunda

Każda sekunda twojej nieobecności jest dla mnie godziną cierpienia. Czas nie jest dla mnie łaskawy.

Wspomnienia ciągle przypominają o Tobie. Nie potrafię przestać myśleć o twoim imieniu.

Jesteś przecież tą, która ma otrzeć moje łzy. Twoja obojętność tylko mnie rani.

 

Chciałbym być dla Ciebie tym kim Ty jesteś dla mnie. Ciągle myślę o tym co przeniesie jutro.

Będzie ono nasze czy tylko moje i Twoje? Poczujemy wtedy to samo spoglądając w swoje oczy?

Ja tylko wyczekuję kolejnego dnia. Wierzę, że szczęście kiedyś wpisze się w moją biografię.

 

Jesteś dniami w mojej głowie. Gdzie nie spojrzę tam tylko wspomnienie o Tobie.

Nocami widzę Ciebie w swych snach. Nie chcę się budzić, gdyż wiem, że tam nie będzie Ciebie.

Dzielą nas tylko marne kilometry. Pokonam je biegając gdy tylko na to pozwolisz.

 

Każdy kolejny dzień jest wiekiem. Oczekują na twój rozkaz.

Bez wahania stanę na baczność przed Tobą. Pamiętaj, że twoje miejsce jest w moim sercu.

Chciałbym aby twój uśmiech witał mnie każdego ranka. Pragnę zasypiać widząc twoje piękne oczy.

Następne częściSekunda

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • elenawest 23.01.2016
    Oooo :-D Dawid, rozczuliłeś mnie tym tekstem :-) piękne :-)
    "Pamiętaj, że twoje miejsce jest w moim sercu.
    Chciałbym aby twój uśmiech witał mnie każdego ranka. Pragnę zasypiać widząc twoje piękne oczy."-ten fragment mnie szczególnie zachwycił :-D 5 zostawiam ;-)
  • Rasia 24.01.2016
    "Chciałbym być dla Ciebie tym kim Ty jesteś dla mnie" - przecinek po "tym"
    "Ciągle myślę o tym co przeniesie jutro." - to samo
    "Poczujemy wtedy to samo spoglądając w swoje oczy?" - po "samo" przecinek
    "Poczujemy wtedy to samo spoglądając w swoje oczy?" - po "spojrzę"
    "Pokonam je biegając gdy tylko na to pozwolisz." - po "je" i "biegnąc"
    "Chciałbym aby twój uśmiech" - przed "aby"
    "Pragnę zasypiać widząc twoje piękne oczy." - po "zasypiać"
    No, troszkę tych przecinków brakowało, dlatego tym razem zostawiam 4. Sam wiersz stanowi takie ładne wyznanie, wlałeś w niego dużo uczuć i pod tym względem nie ma się czego przyczepić :)
  • 50shadesofblonde 24.01.2016
    Wszystko pięknie, ładnie, chociaż trochę takie patetyczne smutasy. Ale, zasadnicza rzecz - to nie jest wiersz.
  • elenawest 24.01.2016
    50shadesofblonde to z łaski swojej powiedz mi, czy według ciebie jest twójczość Dawida, bo oboje jesteśmy tego bardzo ciekawi. Według mnie chłopak pisze wiersze białe, gdzie nie ma potrzeby wstawiania rymów. Czekam niecierpliwie na twoją odpowiedź
  • Uwolnił się od formy! Gombrowicz byłby zeń dumny, a że nie jest to proza (ani nic z epiki), ani dramat, to jestem skłonny podciągnąć twórczość Dawida pod lirykę...
  • D4wid 24.01.2016
    Szymon Szczechowicz Stworze własny gatunek i po problemie haha
  • Anonim 24.01.2016
    Szymon Szczechowicz ja bym to nazwał Fochami, ale pewnie sie nie przyjmie XD
  • FilipzKonopii mi tam obojętne jak ten gatunek zostanie nazwany, o ile zostawimy w spokoju rodzaje literackie :D
  • 50shadesofblonde 24.01.2016
    Jedno to uwolnienie się od formy, a drugie to smęcenie w formie urywanych zdań :]
  • 50shadesofblonde kwestia gustu. Gombrowicz też nie do każdego przemawia. Dla jednych jest bożyszczem, dla innych starcem o umyśle dziecka... to samo dzieje się w przypadku utworów Dawida
  • elenawest 24.01.2016
    50shadesofblonde a mnie się podobają teksty Dawida, pomimo że mają urywane zdania. Tyle, że jest w tym swoisty urok :-)
  • 50shadesofblonde 24.01.2016
    Po pierwsze, nie czyńmy obelg Gombrowiczowi i jemu podobnym. Po drugie, pamiętajmy, że Gombrowicz wyszydzał taki pseudointelektualny bełkot. Po trzecie, Brańczak mówił, że nietrudno napisać wiersz biały. W sensie - rozumiem, wiersze białe są ładne, o ile są... Ładne. A wiersze Dawida są po prostu zlepkiem zdań bez formy. I to nie kwestia opinii. Idąc waszym tokiem rozumowania, byle jakie zdania oddzielone enterami stają się wierszem białym :] Hm, ale przecież można zasłaniać się przekazem! Tyle że ten jest banalny. A jak przekaz jest banalny, potrzebuje ładnej formy - spójrzmy chociażby na Tuwima.
    A całe to forum jest o tyle bezsensowne, że zamiast obiektywnie oceniać teksty (chyba że są bardzo złe) wsadzacie sobie nawzajem jęzory w tyłki.

    Pozdrawiam,
    50
  • 50shadesofblonde 24.01.2016
    Barańczak*, excuse moi.
  • elenawest 24.01.2016
    50shadesofblonde jeśli ci się nie podoba, to nie czytaj, proste
  • 50shadesofblonde 24.01.2016
    elenawest na tej zasadzie nie czytaj tekstów slodkakotka :]
    Czyż to nie jest sedno tego forum? A może jest nim, po prostu, wchodzenie sobie w tyłek? W takim wypadku przepraszam, nie znałam reguł.
  • Bardzo dziękuję za pozdrowienia! To było wyjątkowo miłe, szczególnie po tym, jak stwierdziłaś, że to forum jest bezsensowne. Co do Gombrowicza - on dzięki pseudointelektualnemu bełkotowi szydził z wszystkiego dookoła (z polaków, z formy, z prób wyjścia z formy). Fenomen tego pisarza polegał na tym, że szydził z szydzonych przez siebie rzeczy, chociaż nie wiem co to ma do rzeczy w tej dyskusji? O Gombrowiczu to ja mogę godzinami, ale nie tutaj. Wyszliśmy od tego, że Dawid zawiera swoje dzieła w niekonwencjonalnych ramach. Dzisiejsze czasy pozwalają nazywać sztuką obrazy malowane nasieniem czy innymi wydzielinami człowieka, a tym dużo dalej do sztuki w klasycznym pojęciu niż wierszom Dawida. Dlatego też pozwolę sobie nazwać ten ,,zlepek zdań bez formy" wierszem.

    Odzdrawiam,
    Szymon :)
  • 50shadesofblonde 24.01.2016
    Szymon, radzę ci zapoznać się z pojęciem ironii. Dawid nie zawiera swoich "dzieł" w niekonwencjonalnych ramach, tylko pierdolnął parę głębokich zdań, a wy się zachwycacie. A mnie fizycznie boli upadek sztuki i literatury w erze internetu. Wcześniej przynajmniej beznadziejna pseudopoezja siedziała w ukryciu. Co do Gombrowicza - skoro wyciągasz go jako argument, miej na tyle odwagi, by potem podyskutować. A to co napisałeś a propos niego w tym komentarzu zupełnie nie wpisuje się w ramy dyskusji, bo to zwykłe pieprzenie od rzeczy.
  • elenawest 24.01.2016
    50shadesofblonde się wielka pisarka odezwała... Chłopak przynajmniej potrafi emocje wyrazić
  • 50shadesofblonde 24.01.2016
    elenawest, ależ ja nie mówię, że jestem wielką pisarką. A ty, pani przewodnicząca naszego Kółka Adoracji, najwyraźniej masz wielki problem z odmienną opinią.
    Co do emocji, ja ich tu nie widzę. Pierdolenie od rzeczy.
  • 50shadesofblonde 24.01.2016
    Produkuje te teksty maszynowo, no ja pierdolę, w odstępie 7 minut od jednego do drugiego. A w fabrykach nie da się stworzyć emocji.
  • Wierz mi, że pojęcie ironii jest mi znane wyśmienicie. Za to Tobie chyba nie? Jeśli chcesz porozmawiać o Gombrowiczu - napisz do mnie prywatnie. To strona z opowiadaniami, a nie fanpage Gombrowicza. Użyłem go jako argumentu, żeby skrócić pewną myśl, która miała dotrzeć, ale najwyraźniej nie dotarła. Wiersze Dawida? Nie, nie zachwycam się nimi. Jak dla mnie są porządną robotą rzemieślniczą i bardzo prywatnym przekazem autora. Ja po prostu bronię ich jako wierszy.
  • elenawest 24.01.2016
    50shadesofblonde nie mówię, że musisz ich widzieć. Dawid ma taki styl i tyle. Pisze je w miare poprawnie. A ja nie jestem żadną przewodniczącą, ale dzięki za określenie. Kłaniam się
  • 50shadesofblonde 24.01.2016
    Użyłeś go jako argumentu, a ja użyłam go jako kontrargumentu. To chyba nie jest dla ciebie zbyt skomplikowane? Rozumiałabym wszystko, ale tu nie ma żadnej roboty rzemieślniczej. Agh!
  • 50shadesofblonde ależ nie bronię Ci używać go jako kontrargumentu! Tyle, że Ty chcesz zmienić naszą rozmowę w dyskurs o Gombrowiczu, wyzywając mnie od tchórzy, ponieważ chcę go przerwać... Podsumowując: ja widzę tutaj poezję, Ty nie. Tyle, nie ma co tracić czasu na dalszą rozmowę tutaj...
  • Celtic1705 24.01.2016
    Zostańmy przy liryce. Piękne. Pięć gwiazdek. Taki pełny uczuć, delikatny... Miód dla moich uszu. :) ****
  • Anonim 24.01.2016
    Miód w Twoich uszach? hmmm XD
  • Sprawdziłem sobie z pozostałymi tekstami.
    Fascynujące zjawisko, napisać kilka tekstów w ciągu jednego dnia.
    Zazdroszczę niektórym. W takich momentach czuje się tylko rzemieślnikiem sztuki.
    W dodatku tak bardzo ubogim, bo gdy obok ktoś produkuje "sztukę" fabrycznie...
  • slodkakotka 24.01.2016
    Daje 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania