Sekundy do wieczności

Pierwsza strona notatnika - Prolog

5 sekund, czym to jest w ciągu całego życia ludzkiego? Pewnie nawet przeczytanie tych zdań zajeło ci mniej czasu. Oznajmiam ci wiec, że mam pewną zdolnośc cofania sie w czasie, właśnie o te kilka sekund. Pewnie myślisz, że to najmniej przydatna moc o jakiej kiedykolwiek słyszałeś. Na tym jednak wstep do mojej historii sie nie kończy. Jako nastolatek całkiem czesto z niej korzystałem. W tym momencie powinno paśc pytanie "Po co? Jak to w ogóle mogło byc do czego kol wiek przydatne?" Otóż opracowałem z pozoru genialną metode . Chodziło w niej o ciągłe cofanie sie w czasie o 5 sekund od momentu pierwszego użycia. Rozumiecie, ciągłe przeskakiwanie do przeszłości, aż do momentu który mnie interesuje. Z tym, że ta metoda tylko wydawała sie byc świetna. Po pewnym czasie umiar w tym co robiłem stał sie dla mnie jedynie pojeciem wzglednym. Przesadziłem, byłem zbyt samolubny, chciwy,a teraz bardzo tego żałuje. Już nawet nie wiem od kiedy, ale błąkam sie po czasoprzestrzeni w odnalezieniu swojego pierwotnego miejsca, nawet nie wiedząc gdzie owe jest.....

Suseł : wybaczcie mi błedy moi drodzy, korekta trwa, mam zepsutą klawiature

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Mangometal 26.06.2017
    To jest dobre, aczkolwiek rozwijaj swoje umiejętności dalej. Czekam na więcej :*
  • Suseł 26.06.2017
    dziekuje :) staram sie bardzo i rozwijam dalej
  • Tanaris 27.06.2017
    Bardzo ciekawe. Na pewno będę czytać dajej.
    Oczywiscie błędów dużo, ale jak poprawisz to wstawię ocenę. :)
  • Suseł 12.07.2017
    dziekuje :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania