Sen

Gwiazdami oblany, wśród nich zawieszony.

Wędruję w świetle, w cieniach blaskiem rzucanych.

I jedna myśl w tej wędrówce, to światło jej ciepłe, lżejsze od innych. Otula mnie szalem myśli jej tęsknot.

To niemożliwe, że jestem. Nie mogłem tu dotrzeć. To się nie dzieje, to moje tęsknoty.

Ale ja śpię.

Czarownik to sprawił, że sen stał się jawą.

W niebie wiec jestem, i światło mnie niesie.

Jak to możliwe? Nie wiem.

Nie znam praw magii.

Wystarczy wiara?

Myślę; Cudownie, nie może być lepiej. Czy to możliwe?

Zwątpienie, magia żadna wytrzymać tego nie zdoła.

Ze snu się zbudziłem.

Ja znów zasnąć chcę!

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Canulas 13.09.2017
    Kurde, nie wiem jaka to metamorfoza, co Cię kieruje, że Twój zapis zmierza w tym kierunku, ale dla mnie bomba.

    To niemożliwe, że jestem. Nie mogłem tu dotrzeć. To się nie dzieje, to moje tęsknoty. - to szczególnie.
    Forma rośnie
  • Canulas tak mi latało to po głowie od kilku dni, to się wkurzyłem i to w końcu zapisałem. Dzięki za opinie i komentarz. Bardzo się cieszę, że dla Ciebie bomba :)
  • Canulas 13.09.2017
    Taaaaa, fajnie ujęta "tęsknota", ale mówiąc "bomba" rozchodzi mi się tak o zapis, jak o ubiór poszczególnych zdań. Nie lubię tej całej późniejszej kosmetyki. Jeśli poprawiam, to najczęściej tylko błędy. Więc chcę zasygnalizować, że mi się podoba w takiej formie, zanim ktoś Cię nakręci na zmiany
  • Dobra to teraz jestem nakręcony przez Ciebie na asertywność. Nakręcacz bedzie musiał się mocno postarać żebym pozmieniał.
    Czego nie lubisz, napisz mi to będę wiedział na przyszłość. Ten czarownik, te sprawy?
  • Canulas 13.09.2017
    Nie ma tu czegoś, co mi nie leży albo pod takim kątem nie patrzyłem. Bardzo sobie cenię pozornie chaotycznie rozpisany chaos. Tylko będąc świadomym pewnych zasad, można je łamać. Wiem, że to turpizm,ale tak jest. Lubię zapis, który nie jest wymuskany. Jak ktoś się przekopuje przez cały utwór, tylko po to, bo gdzieś tam nie gra melodia w za dużej liczbie sylab, to nie bardzo.
    Jeśli coś powstaje pod wpływem impulsow płynących z czystej emocji, to późniejsza ingerencja powinna być jak najmniejsza. Upiększanie po za blisko siebie leżą dwa wyrazy, to...
    No, wiem, że mało kto będzie to podzielał, wszak naturalnym jest dążenie do perfekcji, ale tak mam.
    Latami mogę dłubać w opowiadaniach, ale w twory zrodzone pod wpływem impulsu staram się ingerować jak najmniej
  • Canulas lubie twoje komentarze, przypominają mi gościa, który niestety chyba opuścił naszą społeczność tutaj, myśle o Irytologu, ma tu jeszcze konto ale nie jest aktywny ostatnio.
    Chodzi mi, że piszesz wyważone i sensowne komy. Dzięki takim rzeczom mozna kombinować, unikać czegoś, albo dodawać to czego brakuje. Nie sztuka napisać "chujowe", sztuką jest powiedzieć dlaczego.
    Nie wiem czy skorzystam z tego co napisałeś, ale będę miał to na uwadze, moze kiedys, cos.. kto wie.Uważam to za cenną uwagę, wskazówkę, jakkolwiek to nazwać. Dzięki
  • Dekaos Dondi 13.09.2017
    Dałbym ***** gdybym mógł. Poprawiać nie ma co. A już szczególnie 3 pierwszych zdań.
    Mam w myślach teledysk w tym temacie. Spokojna deklamacja na tle odpowiedniej muzyki z pasującym obrazem.
    Koniec mógł być taki, że wstaje z łóżka, wychodzi na ulicę - i widzi dziwną osobę - trochę migotliwą - i właściwie nie wiadomo, czy jest nadal we śnie, czy już się obudził - ale tylko na chwilę.

    A w sensie ''technicznym'' - wiec - więc - nie wiem czy przecinek przed - i.
    Czytałem kilka razy.
    Pozdrawiam.
  • Dzięki Dekaos za bardzo ciekawy komentarz :)
  • KarolaKorman 14.09.2017
    Zupełnie nie po Twojemu, ale podoba mi się, 5 :)
  • Karola, ale to jest bardzo po mojemu:) cieszę sie, że Ci sie podoba
    :)
  • Pasja 14.09.2017
    A kiedy sny są romantyczne, to niech trwają. Ale sny koszmarne to już inna sprawa. U ciebie tęsknota od razu do nieba chce. Tak się nie da trzeba się obudzić i wrócić do rzeczywistości panie Maurycy. Pozdrawiam serdecznie 5)
  • Pasjo co z tego, że trzeba tu, jak ja chce tam :) dzięki za wizytę i komentarz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania