Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Sen pierwszy

Budzę się dziwnie niespokojna w środku nocy. Po ciemku idę do łazienki. Wtem czuję dotyk dłoni na swojej talii. Ogarnia mnie lęk. To nie jest juź mój pokój, dom, nie poznaję niczego. Jakiś bar, zamglone światła, purpurowe fotele, kanapy. Wokoło widzę mężczyzn. , Obnażeni, są tylko we frakach, na twarzach koszmarne maski królików.

Ktoś mnie szybko prowadzi, popycha. Czuję spocone dłonie na swoich plecach, piersiach, udach. Robi się ciemno i duszno. Czuję nachalną bliskość ciał, ostre zapachy, przyspieszone, charkotliwe męskie oddechy . Przepychają się, by mnie dotykać. Ich ręce są wszędzie. Dziesiątki dłoni prześlizguje się po moim ciele. Gniotą i szczypią, plączą we włosy. Czuję palce wkładane do ust, uszu, do mojej zaciśniętej muszelki. Przyjemnie...

Robi się gorąco! Czyjeś dłonie zaciskają się na mojej szyji! Och! Płonę, płonę od środka żywym ogniem! Osuwam się z rozkoszy...

Gdzie jestem? To znowu moje mieszkanie. Cisza i spokój nocy. Rozpalona i potargana zawijam się i śnię w chłodnej pościeli.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • NihiluśSmurf 17.02.2019
    Typowa Kasia.
  • NihiluśSmurf 17.02.2019
    Mi się dzisiaj śnił najpiękniejszy obraz jaki w życiu widziałem. Pojedynek przy dźwiękach https://youtu.be/vvDogoFw4B8 Dwóch tytanów napierdalało się tak, że powietrze gęste było od żwiru, opiłków żelaza, powidoków. Wszystko drgało, obraz drgał, bo czułem, że to jest jakaś symulacja, że mnie tam tak narpawdę nie ma, ale nagle dźwięk i w ogóle intensywność wrażeń zaczęła tak narastać, że uznałem, że twórcy zrobili to na tyle realistycznie, na tyle genialnie, że ja już chcę tam zostać, ekstaza i przebudzonko.
  • Oczka 17.02.2019
    Trudno odnieść się do tego typu komentarza. Emocje, czy musi być od razu napier....... by je odczuwać? Za przeczytanie dziękuję. Pytanie: typowa Kasia?
  • NihiluśSmurf 17.02.2019
    https://www.facebook.com/EpochTimesPolska/videos/2956055797769844/
  • NihiluśSmurf 17.02.2019
    Tytani też nie od razu zaczęli się napierdalać, no ale finalnie i muszelek se nie dotykali.
  • Pierwsza Karta 24.02.2019
    A czy będzie sen drugi??
  • Oczka 25.02.2019
    Odpowiednia symulacja i sen gotowy.
  • NihiluśSmurf 07.03.2019
    Ty, Oczka, może chcesz rolę w audiobooku? Jeśli tak, proszę o kontakt.
  • Oczka 13.03.2019
    Bardzo interesująca propozycja.
  • Oczka 13.03.2019
    Bardzo interesująca propozycja.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania