Senne zmory

Pytała się pani sławnego doktora:

- Mam sny erotyczne. Męczy mnie ta zmora!

- Jest na to lekarstwo. - Medyk mądrze rzecze.

- W dzień sny urealniać, to zmora uciecze.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • katharina182 22.10.2016
    Dobre, prosto napisane i jakie prawdziwe:P Daje 5 i zapraszam serdecznie do siebie:)
  • Zdzisław B. 22.10.2016
    Samo życie, Katharino, samo życie. Ono jest skomplikowane, niech więc chociaż fraszka będzie prosta :)
  • Nuncjusz 22.10.2016
    W samo sedno
  • Zdzisław B. 22.10.2016
    To był naprawdę znamienity doktor, Nuncjuszu, gdyż:
    Gdy z receptą medyka
    się zapoznała,
    "Po lekarstwo przyjść jutro"
    tak przeczytała.
  • Elizabeth Lies 22.10.2016
    Krótki, humorystyczny wierszyk. Lubię takie. Ciekawe, czy pani się zastosowała do rad doktora. 5
  • Zdzisław B. 22.10.2016
    Elizabeth, miło, że fraszka się spodobała.
    Zależy, czy naprawdę chciała pozbyć się zmór nocnych, czy tylko ponarzekać.
  • Elizabeth Lies 22.10.2016
    Zdzisław B. Z babami nigdy nic nie wiadomo.
  • Zdzisław B. 22.10.2016
    Elizabeth Lies ... z tym stwierdzeniem nie będę polemizował ;)
  • ausek 22.10.2016
    Mam pytanko. Mianowicie mam wrażenie, że już to gdzieś czytałam. Czy jest to możliwe?
  • Zdzisław B. 22.10.2016
    Możliwe, na innych portalach. Ale fraszka jest noworodkiem, ledwie kilkudniowym.
  • ausek 22.10.2016
    Zdzisław B., buszując po różnych stronkach natknęłam się wczoraj na tę fraszkę. Niestety nie pamiętam gdzie. Utkwiła mi w pamięci, bo mi się po prostu spodobała. Nie mam tu najmniejszego zamiaru czepiać się, zostawiam zatem 5. ;)
  • Angela 22.10.2016
    Ja również czytałam już, ale dopiero dzisiaj. Nie ma się czego przyczepić. Zostawiam 5
  • Zdzisław B. 22.10.2016
    Miło mi, Angelo. Nie jestem masochistą, więc przyjemniej odbierać od innych uśmiech po przeczytaniu niż krytykę. Chociaż merytoryczna krytyka spełnia bardzo ważną rolę dla tych, którzy z niej potrafią korzystać, aby doskonalić warsztat.. Pozdrawiam.
  • Ćwiartka 23.10.2016
    Ta fraszka wywołała uśmiech na mojej twarzy;) obytakich więcej;)
  • Zdzisław B. 23.10.2016
    Jeżeli się spodobała, będzie i więcej, ale bez pośpiechu :) Nie chcę zaśmiecać portalu zbyt dużą ilością w krótkim czasie. Wtedy mogą "ginąć w tłumie" utwory innych, warte czytania.
  • Perzigon69 23.10.2016
    Tak, też nie mam nic do zarzucenia. Krótkie i treściwe :) Sama prawda. Chętnie poczytam więcej twojej twórczości Zdzisławie. ***** :)
  • Zdzisław B. 23.10.2016
    Jak zauważyłem, już czytasz. Pozdrawiam :)
  • Nazareth 23.10.2016
    Ładne, traściwe. Trochę skojarzyło mi się z Janem Sztaudyngerem.
  • Zdzisław B. 23.10.2016
    Już niektórzy też to zauważyli :) Dziękuję za komentarz.
  • KarolaKorman 24.10.2016
    Kobicina się męczyła pewnie lata całe, że aż po znachorach rady szukała, a rozwiązanie takie proste :) 5 :)
  • Zdzisław B. 24.10.2016
    Często najtrudniejsze problemy można rozwiązać bardzo prosto. Trzeba tylko kogoś ze świeżym umysłem, który krzyknie na podobieństwo "Król jest nagi!" :) Tak jak Aleksander Macedoński rozwiązał "nierozwiązywalny" węzeł gordyjski jednym cięciem miecza :)
  • MileniS 24.10.2016
    Jeśli pozwolisz wtrącę Twój tekst do pogawędki z mężem:-)) 5!!!
  • Zdzisław B. 24.10.2016
    Nawet nie będę deliberował, dlaczego... :))) Oczywiście,rób jak chcesz ;)
  • Literkowa Bitwa na Rymy, na Opowi.pl już po raz 16!

    Wszystkich piszących od dziecka, od wczoraj a także dopiero skłaniających się ku pisaniu wierszy i tworzeniu szeroko pojętej poezji, zapraszamy do wzięcia udziału w jedynym takim konkursie na Opowi: Literkowej Bitwie na Rymy.


    Więcej czytaj na profilu LBnR:

    http://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/


    Zgłoś chęć wzięcia udziału w 16 edycji Bitwy tutaj:

    http://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-rymy-16-reaktywacja-w684/


    Daj się poznać, daj się ocenić, spróbuj nowych, poetyckich wyzwań! :)

    LBnR

    Neurotyk
  • NataliaO 30.10.2016
    Dobra rada, a tekst wywołał uśmiech na twarzy ; 5 :)
  • Zdzisław B. 30.10.2016
    Mniemam, że Ciebie ta porada nie dotyczy, nie masz uciążliwych snów... ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania