.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Canulas 18.01.2018
    Bardzo piękne. Od Ciebie dla Ciebie. Nie będę tego szerzej analizował, bo nie w tym rzecz. Przeczytałem jednak, nie bacząc na dawno skończoną przerwę.
  • Nie do końca ode mnie dla mnie. Bardzo się cieszę, że uważasz, że ładne i samolubnie jestem zadowolona, że nie baczyłeś na przerwę, by poświęcić na mnie minutę. Dziękuję, Can <3.
  • Canulas 18.01.2018
    Może źle ubrałem słowa. Nawet na pewno. Teoretycznie, czuję o co chodzi.
  • A właśnie nieco się obawiałam, że tym razem Cię zawiedzie i nie spodoba Ci się. Trochę dawidowe i bardzo emocyjne dla mnie.
  • A, drodzy czytelnicy. Zastanawiałam się, czy oznaczyć ten tekst ''tylko dla dorosłych'', ale uznałam, że to chyba przesada. Mimo to zaznaczam, że tekst zawiera sceny erotico, więc jeśli ktoś nie chce zwracać na takie swych niepokalanych ocząt, to może w porę jeszcze zamknąć. Z tym że są opisane bardzo soft w porównaniu z innymi gaworzeniami, jak chociażby w ''Splashing''. Nie ma na włoskiej kategorii erotico, więc uprzedzam lojalnie w komentarzu :3.
  • Aisak 18.01.2018
    Na razie skserowałam.
    przeczytam później. w łikend przy kubku grzańca i z papieroskiem, to najlepsze towarzystwo do czytania ekstremalnych czytanek.
  • Nie jest chyba ekstremalna.
    Miło mi i dziwnie z tym, że ktoś mnie czyta w formie papierowej.

    Mam szczerą nadzieję, że nie będziesz żałować na to zmarnowanych kartek papieru. Daj znać, co myślisz, jak przeczytasz. :)
  • Aisak 18.01.2018
    e make i ka pololi, och trochę głupio zabrać dziecku baloniki i cukierki, bo będzie smutno, no trudno life is brutal.

    więc... nie kseruję papierowo.
    to zwyczajny screen.
    :( smutno co nie? :(

    Prawda jest okrutna, ale to najlepsze, co dostała ludzkość.
    :(
  • Nie smutno, bardziej komfortowo.
  • Canulas 18.01.2018
    Ja nie kopiuję. Podobnie, jak rozwodzenie się szersze, tak i to, czuję, że nie jest na miejscu. Chuj tam. tak uważam.
  • Mnie by Twoje szersze przemyślenia nie uraziły.
    Ja bardzo lubię i cenię Twoje komentarze.
  • Canulas 18.01.2018
    Ok. Czasem wrzucam se sam hamulec. Jak mam za dużo prądu, to, hmmm. Też źle. Poza tym, w tej chwili byłoby to nieuczciwe, bo lwią część energii (a z 80%) nie, że zmarnowałem, oj nie, oo, mam... Z 80% emocjonalnej energii wykorzystałem na nowy Pustostan - Rithy. Nie chcę sie dzielić okruchowym odczuwaniem, w świadomości będąc, że ono jest niekompletne. Że z racji niemocy, nieoddaję tekstowi należycie wiele. Są zbiory, które chujowo wyglądają na podzbiorach.
  • Nie wiem, czy nie nie cenisz mnie aby za bardzo. Twoje 20 procent jest wporzo.
    Ale jestem zaszczycona.

    To nie tak, że Cię przymuszam, byś gaworzył. Bardziej że jak coś - to śmiało.
  • Canulas 18.01.2018
    Jest niewiele rzeczy, spraw, tematów, gdzie mogę powiedzieć, że się nie mylę. Tu akurat mogę.
  • Co prawda mam słabe zdanie na temat swej pisaniny, ale pozostaje mi tylko niedowierzająco dygnąć i podziękować.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania