-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Dekaos Dondi 01.04.2019
    Zerka. Zerkłem ok:10 ale musiałem wyjść precz. Myślnąłem, że przeczytam jak wrócę. No cóż...;(
  • 00.00 01.04.2019
    Dekaos Zerknij sobie i pójdzie do szuflady.
  • Dekaos Dondi 01.04.2019
    Przeczytałem dokładnie!! Warto było poczekać. Dzięki że wrzuciłaś:)) Pozdrawiam
    ...ustach wyczuły obecność kobiety.
    Nabytek najwyższej jakości, stał niczym eksponat
    jeszcze swojego miejsca w gabinecie osobliwości.- 2x na końcu.
  • 00.00 01.04.2019
    Dekaos Szukam czegoś dotyczącego szkła w nawiązaniu do horroru. Miło było Cię gościć.
  • Dekaos Dondi 01.04.2019
    Zerka→Takie me pierwsze myśli.
    Taki horror mógłby się zacząć w hucie szkła. Na początku wszystko cacy, aż nagle...brzdęk i jakaś butelka w kącie zaczyna się przemieniać. Dlatego, że program sterujący maszynami, które wytworzono blisko cmentarza, nabiera dziwnych właściwości. Zaczyna produkować szklane kościotrupy, z odpadającymi szklanymi strzępkami. Produkcji nie można zatrzymać. Szkarady zeskakują z taśm produkcyjnych i atakują ludzi. Zieją szklanym śrutem. Szczególnie po oczach. Te błyskawicznie zamieniają się w szklane kulki. Niewidomi ludzie są łatwiejszym łupem. Po jakimś czasie, ofiary chodzą w szklanych płaszczach. Odłamki ranią boleśnie a ciało wokół, zaczyna wrzeć, od płynnego szkła. Człowiek staje się biologiczno-szklaną masą, przekąską do spożycia. Szklane maszkary jedzą i są coraz większe...do dobra - dd - uspokój się:))
  • 00.00 01.04.2019
    Dekaos Wyszły moje jakieś stare potwory z lalkami. Tak tworzy się dziwactwa, w każdym razie jeszcze będę w tym grzebać. :) Napisz swoją wersję. :)
  • Dekaos Dondi 01.04.2019
    O dziwactwach to coś wiem:))
    To by musiało być... coś bardziej... delikatnego...subtelnego... np - kolczyki co przez noc zjadły uszy, lub naszyjnik, który zmniejszył swoją średnicę na szyi. Na pewno coś wymyślisz.. kto jak kto...:))
    Chociaż ja najbardziej lubię horrory, gdzie odczuwa się, że coś nie tak... ale nie za dużo widać... a wyobraźnia działa...np- ''Inni'' , ''Lśnienie'' ''Piąty wymiar'' itp.
  • 00.00 01.04.2019
    Dekaos Ja jak ja. :) Nie jestem zdolna napisać takiego dzieła. :) Sam napisz, wiesz jak ma to wyglądać. Pod warunkiem, że wciśniesz pod skórę lęk, ten którego nie widać jest najbardziej przerażający.
  • Dekaos Dondi 01.04.2019
    Tekst jest... podwójny.
  • 00.00 01.04.2019
    Dekaos Już nie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania