-

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • stefanklakson 17.12.2018
    Porobiły się jakieś cuda z formatowaniem... Trzeba jakoś przeżyć :(
  • Canulas 17.12.2018
    Masz edycję w profilu - cofnij, bo Ci się entery rozjechały.
  • Marian 17.12.2018
    Wejdź na "Mój profil" potem na "Publikacje", wybierz swoje opowiadanie i tam jest taki symbl "ołówka" - tym możesz edytować i poprawiać tekst ile tylko chcesz. Wypadałoby poprawić, bo wyglada fatalnie.
  • stefanklakson 17.12.2018
    Nie wiem gdzie to jest, niech już sobie tak zostanie to jedno.
  • Marian 17.12.2018
    Byłby to zupełnie fajny tekst, gdyby nie nieporządek. Popraw to jak najprędzej. Sposób podałem Ci wyżej.
    Poza tym są jeszcze trzy takie cudeńka:
    "przepadł jak amfora" -> "przepadł jak kamfora".
    "zgadzam się!, pięknie przyozdabia" -> co to za "!," ?
    "– To ja, %$!@%! zbolały, łajdaku," -> co to za "%$!@%!" ?
    Pozdrawiam.
  • stefanklakson 17.12.2018
    Ok, dziękuję! Teraz jest chyba lepiej.
  • Canulas 17.12.2018
    "– No włosy... pana... czy mogłyby zostać... na mojej głowie... – Mogę nawet zapłacić!" - drugi myślnik niepotrzebny.

    "– To ja, %$!@%! zbolały, łajdaku, co się kryłeś przede mną jak szczur tyle dni, mam latać po mieście z twoją łysą pałą, a ty jak książę będziesz paradował w mojej bujnej czuprynie? Chybaś oszalał, wykluczone!" - te znaczki do wyjebania.

    "Nią" - z małej, to nie list.

    Tekst super pomysł, poprawne/dobre wykonanie.
    Zadowolonym z lektury, choć siłą jest pomysł.
    (Miałem dać pięć, ale spadł mi paluch na 4 - sorrex)
  • stefanklakson 17.12.2018
    Mam przynajmniej jednego Czytelnika ;) Canulasie, ja już widziałem tyle rzeczy w życiu jeśli chodzi o teksty, że dla mnie różne dziwactwa wyglądają normalnie, ale przychylam się do próśb twoich i Mariana jako Czytelników. Jeśli opowiadanko ci się podobało, musisz koniecznie przeczytać "Najpiękniejszą parę piersi na świecie" Topora, gdyż moje opowiadanko przyszło mi do głowy właśnie w trakcie lektury Topora o 5 nad ranem, pożyczyłem sobie od Rolanda pomysł z biustem. Dzięki za przeczytanie! Pozdrawiam, Stefan.
  • Canulas 17.12.2018
    stefanklakson, kurde, nawet miałem pytać, czy się nie wzorujesz na Toporze, choć akurat, bez tytułu. Mam Topora i czytałem. Choć teraz z pamięci przytoczone przez Ciebie opowiadanie nic mi nie mówi. Nie mniej, w swojej klasie jest niedościgniony.
    Poza kwestiami stricte technicznymi, gdzie czasem błąd jest niepodważalny, resztę "wątpliwości" należy traktować ostrożnie. Nawet te przekleństwa. Ja tam kurew i innych nie metkuję, ani nie ugłaskuję gwiazdkami, ale jeśli to element Twojego stylu - pozostań przy nim. Natomiast ten myślnik sugeruje, że przechodzisz do podialogowej narracji, dlatego nie ma dla niego miejsca.
  • Zaciekawiony 17.12.2018
    Puenta dobra.
  • KarolaKorman 18.12.2018
    ,,przepadł jak amfora.'' - kamfora
    Nawet mi się podobała ta opowiastka :) Pomysł świetny :)
    Nie oceniam, pozdrawiam :)
  • jesień2018 18.12.2018
    Fajne i dobrze się czytało, ale puenta jest niekonsekwentna - bo powinien mieć przecież jej serce zamiast swojego...
  • stefanklakson 18.12.2018
    Odebrałaś tekst zbyt dosłownie ;) Serce skradła mu jeszcze zanim zaczął się zamieniać :)
  • jesień2018 18.12.2018
    Tak, tak, zrozumiałam, że serce stracił wcześniej. Chodzi mi o założenia - bohater traci różne części ciała, są mu w pewnym sensie "kradzione", ale również zastępowane częściami ciała innych ludzi. W tej sytuacji brak serca mógłby równie dobrze należeć do innej opowieści, bo w tej mechanizm utraty jest inny. Mam na myśli to, że jeśli tworzy się świat i ten świat rządzi się jakimiś prawami, to te prawa powinny w nim konsekwentnie obowiązywać. Tak czy inaczej, lektura przyjemna:)
  • stefanklakson 18.12.2018
    Tak, ale tu nie chodzi o fizyczne serce, to nie jest dosłownie, ważne, że się dobrze czytało ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania