Serduszko dla Ciebie

Ach Twe włosy, jasne jak słoneczko które raduje każdego poranka po ciemnej nocy. Swym blaskiem zaślepiły nie oczy moje lecz serce me. Ich widok odbiera mi dech w piersiach a kolana uginają się z zachwytu.

Ach Twe oczy, tak głębokie jak me uczucie do Ciebie ma luba! Tak przenikające mój bezbronny umysł, moje ciało drży od ich blasku.

Ach Twe ust, tak rozkoszne jak najsłodsze truskawki pięknym latem. Tak namiętne, romantyczne jak wieczorne spacery po uliczkach Paryża. Ich barwa jak ten płomień który rozpaliłaś w mym sercu.

Ach Twe dłonie, tak delikatne jak kwiat róży, jak skrzydła motyla. Tak subtelne jak najpiękniejsze pastele świata. Tak bardzo czułe, ciepłe, kobiece bowiem zawstydzasz nimi samą Afrodytę. Ich rumianość przenosi mnie do Naszego Edenu.

Cała Ty piękniejsza od gwiazd na niebie, piękniejsza od zorzy polarnej, piękniejsza od zachodu słońca w Afryce.

Memu Kotusiowi, Twój Stróż

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Angelus 20.01.2019
    Treść widzę dedykowana ukochanej sobie, to ciekawe. Jednak co to samego tekstu, brak przeciwnków, częste powtórzenia "ma, mym".
    "Ach Twe ust, tak rozkoszne jak najsłodsze truskawki pięknym latem. " - "usta"
    Rozumiem, że powtarzanie między innymi słowa "tak" ma być podkreśleniem swojego zdania, jednak nie do końca przypada mi to do gustu.
    Nie będę oceniać, gdyż jest to prywatny "wiersz". Pozdrawiam! :)
  • Margerita 20.01.2019
    Witam na opowi tekst mi się podoba
  • Florian Konrad 20.01.2019
    nie widzę sensu publikowania tego osobistego liściku pośród utworów
  • Canulas 20.01.2019
    Ktoś miał mus - wykonał gest. Czy ma to sens? Nie mi oceniać, ale średnio.
  • Aisak 20.01.2019
    14 luty się zbliża, więc takich tekstów może być więcej.
    No, i niech se będą.
  • sensol 09.02.2019
    gniot

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania