Poprzednie częściSeria ból i cierpienie #1: Bestia

Seria ból i cierpienie #4: Dziecięca wojna

Idzie z bronią w ręku

Dwunastoletni chłopiec,

Co mu rodziców zabili,

A on innym chce dopiec.

 

Dopiec chce kulą i sztyletem,

Mordując innym bliskich,

Tak by ci też poczuli,

Źródło cierpień wszystkich.

 

I tak po dwóch stronach dzieci,

Walczące w imię ideałów,

Których nikt nie rozumie,

Za rozkazem admirałów.

 

 

*Wiersz inspirowany wojnami w Afryce Środkowej. Gdzie 12-letni chłopcy zostają mordercami, a 12-letnie dziewczynki prostytutkami.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Neuro 30.11.2016
    To skandal, co dzieje się na czarnym lądzie. Podobnie na bliskim wschodzie - wyindoktrynowani chchłopcy w imieniu Mahometa podcinaja gardła, dziewczynki zaś tresewane są na usluzne mężczyznom dziwki. Co najgorsze - Islam mniej radykalny, oficjalnie potępia ten ortodoks. lecz w praktyce pomagają sobie nawzajem, bo mają wspólny cel. Arabia Saudyjska potępia państwo Islamskie, aczkolwiek z chęcią stawia w Europie meczety, gdzie nie brak szalonych Immamów wyglaszajacych najgorsza z możliwych interpretacje Koranu. I to nie przeszkadza sunnitom! Dlaczego? Bo cel uświęca środki. Pod względem moralnym, zarówno szyici jak i sunnici są obłudni. Jedynie widzę różnice w przypadku polskichTatarów. Z zaciekawieniem czytam stanowiska polskich Muzułmanów. Mam też blisko siedzibę, bo w Białymstoku, Związku. Poza tym sporo meczetów i kultury obok mnie. Generalnie życie spędzam na pograniczu kultur - katolicy, prawosławie, islam i żydzi.
  • Neuro 30.11.2016
    #Allaha
  • Karawan 30.11.2016
    Gdybyś wywalił dwunastoletniego - wydźwięk byłby znacznie szerszy. Każda wojna to wojna chłopców, w drugiej -14 latki niemieckie, wcześniej w pierwszej 16 latki. Każda wojna w każdym miejscu to największa zbrodnia; ambicje chorych polityków realizowane za pomocą tego co Kurski powiedział głośno; "głupi naród to kupi". Chwała Ci jednak, żeś temat podjął i chwała, żeś go uniósł (IMHO). 5i5 daje 5!
  • Pan Buczybór 30.11.2016
    Allah akbar 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania