..

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Freya 12.11.2016
    Dobrze, że pojawiła się Iwona, dodała pewnej dynamiki do fabuły. No i będzie teraz mściwa wobec Andrzeja, a to zbuduje kolejne możliwości ubogacenia scenariusza. Tak prawdę mówiąc, to jego zachowanie wobec niej, było nad wyraz pobudliwe i irracjonalne. Byli wcześniej razem, a więc znają swój temperament, poznali również swoje granice. Ale to tak tylko na marginesie, zamiast szlaczka, jest Ok. heyka;-)
  • Adam T 12.11.2016
    Zachowanie Andrzeja pobudliwe i irracjonalne... Pobudliwe tak, myślę, że gdyby ktoś,kogo szczerze nienawidzę przerwał mi po chamsku intymną bądź co bądź sytuację a do tego miałbym spodnie i głowę "pełne" hormonów... przywaliłbym. Zwłaszcza, że imię Iwona bardzo źle mi kojarzy. Czy: irracjonalne? Mężczyzna ze spodniami "pełnymi" hormonów nie jest racjonalny zwłaszcza kiedy ma czterdziechę i zwariuje na punkcie o połowę młodszego ciała. Zresztą Andrzej będąc z Iwoną nie pałał do nie nienawiścią.
    AndraR, świetnie wczułaś się w swojego bohatera. Ekipa z pracy trochę za bardzo "papierowa" ale w końcu to nie oni są ważni.
    Cytat, który mnie rozłożył: "jeszcze jedno słowo, a dzięcioły przez następne sto lat, będą cię wydzio­bywać z desek tej budy". Poezja!
    Daję 5
  • AndreaR 12.11.2016
    Cieszę się bardzo, że tekst sie podoba i zapraszam na dalsze perypetie Andrzeja R. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania