Signum temporis!

Zacieranie granic lub ich usuwanie we wszystkich zakresach życia i obyczajów oraz w kulturze jest cechą charakterystyczną dla ideologii neomarksistowskiej: np. nie ma różnicy między chłopem a kobietą, życiem a śmiercią, przede wszystkim między dobrem a złem, bo nic nie jest stałe, lecz wszystko płynne i niepewne, a jedyne co jest pewne, że nic nie jest pewne - oto nowomowa relatywistów i lewicowców.

Niszczy się tradycyjne wartości jak patriotyzm, honor i Ojczyzna, lub się je ośmiesza bezkarnie. Nadaje się tez treściom tradycyjnym i religijnym neutralny, rzekomo świecki wymiar, który w rzeczywistości jest działaniem politycznym, np. świeckie opłatki lub robienie ze Świąt Bożego Narodzenia jakiś tam "świąt zimowych" a z Wielkanocy święto zająca (takie było np. w Nysie kilka lat temu!).

Walka z tradycją, w tym z religią, niszczenie rodziny przez promowanie jej tzw. alternatywnych form (dwóch facetów to lepsza rodzina) oraz redukcja własności i likwidowanie pieniądza, to sposoby zniewalania społeczeństwa, czyli signum temporis!

Dlaczego tak się dzieje? Odpowiedź jest prosta: WIELKI KAPITAŁ powstaje wyłącznie na bazie wyzysku przez zniewolenie człowieka - pieniądz i lichwa to rak ludzkości! Aby zniewolić człowieka, należy zniszczyć rodzinę, własność i tradycje, w tym też religię - tak twierdził Fryderyk Engels i tak czynią dziś lewicowi politycy - poprawiacze świata, rzekomo lepsi od Boga, jednakże tacy sami jak szatan.

Nowy imperializm i ideologia lepszego komunizmu to dżuma i cholera świata, jedno i drugie jest do siebie podobne - bogactwo przez wyzysk. Poprzednio były to kolonie i kolonializm oraz łagry i obozy koncentracyjne a teraz zniewolenie na rzecz wielkich korporacji, a także kajdany elektroniczne i reset podstawowych ludzkich tradycyjnych wartości!

Zbliża się epoka słodkiego niewolnictwa i staniemy się cyborgami, a czas życia ludzkiego będzie określany według zasług na rzecz Wielkiego Bankiera! Patronem ludzkości będzie św. Numer i jego bękart spłodzony z nierządu lichwy i polityki - św. Chip, a bogiem świata zostanie się szatan!

Zamiast czci i godności będzie wyuzdanie i zamiast Eucharystii elektroniczny wykaz długów z karty kredytowej, a ołtarzem będzie bankomat na każdym rogu ulicy w dzielnicy nędzarzy. Świątyniami okażą się banki, w których modlitwa będzie zaczynać się od słów "Sancta Lepra Moralis, ora pro nobis!".

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Jarema 17.07.2020
    To samo co napisałem poniżej wierszem Ty wyraziłeś prozą.
  • Tankret 17.07.2020
    Nie wiem z czego to wynika, ale jeśli piszesz kobiety to wypadałoby napisac meżczyzny a nie "chłopa". Jak kogoś cytujesz to chyba w "". A przeciwieństwem wyuzdania jest raczej raczej powściągliwość bądź dziewictwo....generalnie....nie ważne..
  • SwanSong 17.07.2020
    Najbardziej to Kościół niewoli!
  • wicus 17.07.2020
    Może nie wypada, ale zapytam, bo bardzo mnie to zainteresował: w jaki sposób "Kościół niewoli"?
  • Antonina 17.07.2020
    wicus zostaw tego prowokatora, to klon stworzony do obrażania katolików.
  • wicus 17.07.2020
    Antonina Dziękuję za ostrzeżenie!
  • Puchacz 18.07.2020
    Śmieszne, kiedy klony i prowokatorzy o klonach i prowokatorach się wypowiadają :)))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania