XXX

XXX

Średnia ocena: 1.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Karawan 03.03.2019
    UWAGA: ROSYJSKI TROLL!! NIE KARMIĆ !!
    „Polacy są naiwni i głupi, ale nie myślałem, że aż tak” - Autor: Bogumił Data dodania: 24.02.2019
    Na dodatek kompletny analfabeta ekonomiczny!!
  • Bogumił 03.03.2019
    Się odezwał ekonomiczny geniusz od siedmiu boleści::)))))
  • Bogumił 03.03.2019
    Kto Karawana myśli nie zgłębia
    Ma mózg gołębia
    Kto Karawana myśli nie sprosta
    Ten ma mózg osła
    Kto Karawana myśli nie chwali
    Ten głupa pali
    Kto Karawanowi się nie kłania
    Ma mózg jak łania
  • Wrotycz 04.03.2019
    Idol Autora - USA.
    Europa to nieustający ciąg konfliktów między nacjami, wojna stuletnia, trzydziestoletnia, powstania, epoka wojen napoleońskich, francusko-pruskich, brytyjsko-francuskich aż po najbardziej morderczy okres I i II wojny światowej wywołanych w Europie.
    To mało?!
    Okresy pokoju, gdy religijne przycichały, tworzyły się struktury wielonarodowe i rozpadały, dając zaczyn kolejnym starciom.
    Z perspektywy obecnej łatwo minimalizować brak strać w ramach państw UE, nikt z nich nie podzielił losu narodów byłej Jugosławii.
    Taa najlepiej być super samodzielnym tworem - taką Koreą Płn.
    Samorządność, własna ideologia, duma i... a to już każdy wie, czym to pachnie.

    Dobrze, że nie odrzuciliśmy, tak jak Planu Marshalla dotacji unijnych. Jakoś Amerykanom nie chciało się zainwestować w codzienność Autora tego tekstu.
  • Bogumił 04.03.2019
    Obecnie USA to dla mnie żaden idol. Opisałem tylko fakty. Zresztą zakończenie II wojny światowej to też tylko dzięki USA było możliwe, które włączyły się do wojny w 1917 r. No i przecięły finansowanie niemiecko - cesarskich fabryk przez finansjerę żydowską. To zresztą była praprzyczyna nienawiści Hitlera do Żydów, bo ich obciążał hańbą Niemiec pokonanych w I wojnie światowej. Co napisał zresztą w Mein Kampf. Czyli USA dwukrotnie pomogły Europie wykaraskać się z wielkich wojen, a ten obecny okres pokoju to też dzięki ich wojskom wciąż obecnych w kilku państwach europejskich. Choć ja bynajmniej żadnego sentymentu do obecnych Stanów nie czuję, bo tam już nie rządzą Amerykanie, tylko wiadomo kto.
  • Wrotycz 04.03.2019
    Nigdzie nie negowałam znaczącej roli USA w zakończeniu wojen, choć pomijanie wysiłków, ofiar, zaplecza Anglii, Rosji, Polski... jest nie na miejscu.
    Zapewne masz na myśli pokój w okresie zimnej wojny, w końcu ZSRR to też Europa.
    Konflikt po rozpadzie Jugosławii nie został udaremniony w zarodku, choć wojska NATO stacjonowały i obserwowały przebieg. Czego nota bene nie mógł znieść T. Mazowiecki.
    Mnie chodzi właśnie o brak wojny między państwami UE po II wojnie światowej. Dawni antagoniści zaczęli ścisłą współpracę.

    A wracając do USA. Dwieście lat pokoju po krwawej wojnie.
    Ścisła unia stanów, zróżnicowanie prawne, edukacyjne, stanowe flagi (w Teksasie na samochodach furkoczą:) itd., ale Konstytucja jedna.
    I jaki sukces gospodarczy, naukowy, militarny, mocarstwowy.
    W jedności siła.
  • Bogumił 05.03.2019
    Wrotycz No ale generalnie bombardowanie Serbii przez USA w brutalny sposób zakończyło tę wojnę. Ja akurat jestem temu przeciwny, w końcu to bracia
    Słowianie. I nie oni jedni byli winni wybuchu tej wojny. A z czynników zewnętrznych, to Unia nie tylko że nie pomogła, ale zaszkodziła. Wiadomo, że głównym czynnikiem międzynarodowym, który finansował walki i przysyłał broń byli Niemcy, popierający jak w II wojnie Chorwatów i Słoweńców przeciwko Serbii. Unia jako Unia, a jej hegemonem są Niemcy, była wiec czynnikiem sprawczym tej wojny, wzajemnej jatki, gwałtów i przelewu krwi. Bo okrucieństwa były tam nie małe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania