Siłowe rozmyślania

Przyszedł ten czas. Zawzięta w sobie, zdecydowana, wzmocniona determinacją, własną samokrytyką, nagłą, acz krótką dawką chęci i mocy postanowiłam usprawnić swe ciało.

 

Siłownia. Nie brzmi to dobrze w mojej głowie, napakowani, wytatuowani z tępym wzrokiem faceci, zawsze trochę mnie przerażali. Żeby nie było, lubię tatuaże, facetów również, nawet napakowanych, ale ta pustka w twarzach, nie kojarzy mi się z samotnością, czy smutkiem.

Już widzę te nastolatki w obcisłych spodenkach, piękne, zgrabne, prężne... I ja, jak rudy, dziki dziwoląg.

O nie! Nie będę szukać stupiędziesięciu powodów by nie chodzić. Chcę, będę i już! Lubię mieć ładny tyłek i będę go miała - długo!

Już po paru dniach ćwiczeń zrozumiałam, że dam radę. To nie był mój świat, to nie było miejsce dla mnie, ale przecież mam bogatą wyobraźnię, pełne zaplecze umiejętności wdrażania się choćby w beton! Dam radę.

Kiedy wysiłek zaczął sprawiać mi przyjemność odkryłam, że mimo głośnej muzyki ludzie rozmawiają. Nie przeszkadza im zupełnie, ze ktoś słyszy, wręcz przeciwnie raczej o to im chodzi. Nasłuchałam się więc wiele. O tym, że na siłkę nie zakłada się stringów, bo pośladki się sklejają. O tym, że Gabrycha, gubi co raz, wszędzie kłaki. O gierkach, aplikacjach, nowych ciuchach, odżywkach, gościach, laskach, bobrach, owłosieniu... Jakoś mnie to tak zmęczyło, że skupiłam się na ekranach telewizorów...

Tak na marginesie na siłownię tak w osiemdziesięciu procentach chodziły osoby młode, zgrabne, powabne. Reszta to tak zwani ,,postanowienia noworoczne lub poświąteczne'', ale ci wytrzymują góra miesiąc, no i puszyści próbujący spalić to co pożarli w ciągu dnia, no i ten mój procent chcący utrzymać formę i ładny tyłek. Czyli tu dziwolągi.

Wracając do ogłupiacza 28 cali ... Patrzę i zaczynam mieć stany lękowe...Tak. Stany lękowe. Dokąd ten świat zmierza?

Łysy patafian w różowym futerku, złote łańcuchy, trampki. Opalenizna chyba palnikiem zrobiona, zęby, daje słowo, chyba se gość żarówki wstawił! ,, IDEŁAŁ '' normalnie, patrzę co to się tam obok niego wygina i zaczynam mieć podejrzenia, ze już dawno klonujemy ludzi. Szczególnie kobiety. Każda ma brwi jak jaskiniowiec. Nowa moda, wracamy do jaskiń. Lecąc w dół trudno nie zauważyć wielkiego pieroga, coś jakby ostra reakcja alergiczna na ukąszenie, dziabnięcie owada. Zawsze jestem ciekawa jak się czują faceci kiedy kobieta otwiera pieroga do pocałunku... Generalnie jak mówią pieróg się nie rusza, wygląda to jak u ryb wyciągniętych z wody łapiących ostatnie oddechy... Kojarzy się? Agonia pieroga... Lecę niżej. Ogromne piersi... Nasunęła mi się myśl, że klony nie czują się komfortowo kiedy facet patrzy im w oczy. Nóż wyczyta coś, nieopatrznie. Talia... Marzenie kobiet, bo to jest tak. Fajnie jest kiedy ogromna pierś czy pośladek w rękach się nie mieści, ale talia... Tu facet może złapać w dłonie, a palce się stykają. Zachwycające, aż ciężko oddychać. Wracając do swoich obserwacji zjechałam wzrokiem na pupy. Tak, moja całkowicie odbiega od dzisiejszych wzorców. Smuteczek, acz krótki. Ogromne, monstrualne pupy! Przeczytałam kiedyś, że to działa na facetów! Kojarzy się to z płodnością. No ok, ale czy oni, znaczy faceci, myślą patrząc na tę monstrualną dupę o dzieciach? No i czy wielkość sugeruje ilość dzieci? Idąc dalej ową drogą, przecież u nas dużo potomstwa kojarzy się z patologią... Ok. Odjechałam. Wracam. Zatrzymałam się na nogach, a tu wielgachne paluchy wystające zza małych szpilek. ,,Eligancja'' ! Rozglądam się i widzę młodych ludzi wpatrzonych w ekran telewizora... Biedne dzieciaki, czy dane im będzie ogarnąć tak serwowaną rzeczywistość? Czy polecą za trendem, wielkiego pustego balona? Nie wiem, ale dla swojej ,,młodej'' podaruję szpileczki, by zawsze mogła przekłuć każdy balonik.

 

 

Proszę o pomoc w poprawieniu błędów ;)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Szudracz 02.05.2017
    Plastik fantastki :)
  • Jo-anka 02.05.2017
    Dobre ;)
  • Ewcia 02.05.2017
    W życiu nie byłam na siłowni a figurę mam ok.Zauważyłam że dużo nastolatek ma szerokie siedzenie a nawet grube,galaretowate nogi i obwisły brzuch.
    Na pewno działa tu zła dieta,nawyki żywieniowe czyli fast foody,cola,chipsy itp.
    Może dzisiejszym facetom podobają się morsy czy
    wieloryby ale są na pewno wyjątki,gdy mężczyzna chce objąć kobietę i tu psikus zabrakło mu rąk.
    Ty napewno świetnie wyglądasz i nie potrzebujesz siłowni.Daję 5 pozdrawiam.
  • Jo-anka 02.05.2017
    Ewcia Jak mamy zdrowie, to o nim nie pamiętamy, jak je tracimy zaczynamy o nie zabiegać. Brak ruchu to najgorszy nasz wróg ;) Dodać do tego co napisałaś o jedzeniu to już masakra. Pozdrawiam ciepło ;)
  • Pasja 02.05.2017
    Też nie byłam na siłowni. Biegam i uprawiam wordink noking. Czasem rower, kiedyś częściej, dzisiaj po operacji trochę ciężko mi pocałować. Wszystkie plastikowe implanty i pakery to jak obraz bez płótna. Zawsze powtarzam, że mercedesów nie potrzeba reklamować. Pozdrawiam serdecznie 5
  • Jo-anka 02.05.2017
    Dokładnie tak ;) Pozdrawiam ;)
  • Enchanteuse 02.05.2017
    No ciekawe te przemyślenia :). Podoba mi się twoje podejście do tematu. Akurat wstrzeliłaś się idealnie, bo wracam z biegowego treningu.
    Do tej sylwetki dochodzą też predyspozycje -są kobiety o muskularnej , bardziej zwartej budowie i są te filigranowe. Natury nie oszukasz. Ja na przykład zaliczam się do tych pierwszych i nie ma co marzyć o porcelanie :)). Nie te progi.Powiedz tylko co miałaš na myśli mówiąc o "pierogowych " ustach . To przerosło moje skromne umiejętności interpretacyjne ;)
  • Jo-anka 02.05.2017
    Enchanteuse Miałam na myśli botoks wstrzykiwany w usta ;) Co do sylwetki masz rację, ja ,,te filigranowe'', ale kocham wysiłek fizyczny.To daje moc na cały dzień, lepiej mi funkcjonować, mnie i moim stawom i krążenie miodzio ;)
  • Enchanteuse 02.05.2017
    Jo-anka potwierdzam - nie ma to jak ćwiczenia z samego rana ;)
  • Jo-anka 02.05.2017
    Enchanteuse O tak ;)
  • motomrówka 02.05.2017
    Jo-anka, podziwiam ciętość tego tekst. Bardzo lubię taki jad, jaki tutaj sączy się prawie z każdego zdania. Podoba mi się dystans, z jakim podchodzisz do tematu. Świwnie piszesz takie teksty, doskonały felieton.
    Ja się zamykam w kuchni, włączam muzykę, odpalam stoper i sobie ćwiczę... czasami. Dla siebie, na odstres.
    Jakże bym inaczej mogła - no ogromne 5 ;)) ♥♥
  • Jo-anka 02.05.2017
    motomrówka Gdzież tam jad. Ironia, sarkazm owszem ;)
  • motomrówka 02.05.2017
    Jo-anka, dla mnie jadowicie, czyli że soczyście ;)) Takie tam moje fantazje językowe. Przy okazji, tam miało być, że świetnie piszesz takie teksty. Nigdy nie ogarnę telefonu chyba...
  • Jo-anka 02.05.2017
    motomrówka Jak ja ;)
  • TakSobieCzytam 02.05.2017
    "ale ta pustka w twarzach, nie kojarzy mi się z samotnością, czy smutkiem." — oba przecinki zbędne
    "I ja, jak rudy" — bez przecinka
    "Nie będę szukać stupiędziesięciu powodów by nie chodzić." — przed "by" przecinek; stu pięćdziesięciu
    "i będę go miała - długo!" — myślnik, nie dywiz, myślnik (kod: alt +0151)
    "Kiedy wysiłek zaczął sprawiać mi przyjemność odkryłam" — przed "odkryłam" przecinek
    "Nie przeszkadza im zupełnie, ze ktoś słyszy" -> że
    "Jakoś mnie to tak zmęczyło, że skupiłam się na ekranach telewizorów..." — nie widzę potrzeby, aby w tym miejscu postawić wielokropek oraz "ekranie telewizora" (chyba że ogląda na kilku na raz, nie wnikam)
    "Tak na marginesie na siłownię tak w osiemdziesięciu procentach chodziły osoby młode" — tak/tak
    "no i puszyści próbujący spalić to co pożarli w ciągu dnia" — przed "co" przecinek
    "Wracając do ogłupiacza 28 cali ... " — bez spacji przed wielokropkiem oraz skoro wszędzie już pięknie piszesz cyfry słownie, to tu też wypadałoby
    "ze już dawno klonujemy ludzi" -> że
    " Lecąc w dół trudno nie zauważyć" — przecinek przed "trudno"
    "faceci kiedy kobieta otwiera pieroga" — przecinek przed "kiedy"
    "komfortowo kiedy facet patrzy im w oczy. " — jak wyżej
    "Nóż wyczyta coś, nieopatrznie." — to noże umieją czytać? Bez przecinka i to słowo (nieopatrznie) tak trochę nie pasuje
    "Wracając do swoich obserwacji zjechałam wzrokiem na pupy." — przecinek przed "zjechałam"
    ,,Eligancja'' ! — bez spacji oraz niepoprawny cudzysłów (kod: alt + 0132 oraz alt + 0148)

    Za dużo pewnego znaku interpunkcyjnego. Zdecydowanie. Masz problem także z przecinkiem przed słowem "kiedy".
    Są to tylko rozmyślania, które zresztą nie są zbyt odkrywcze, więc pozostawię tylko tę listę i odejdę, życząc miłego wieczoru :)
  • motomrówka 02.05.2017
    Od kiedy merytoryka polega na pokazywaniu gdzie ma być przecinek, bez wyjaśnienia dlaczego. Dlaczego np przed "odkryłam" powinien być? To portal dla amatorów, którzy mogą się czegoś nauczyć, a pokazanie gdzie powinien być przecinek bez uzasadnienia dlaczego, mija się z celem i jest zwykłym wymądrzaniem. Poza tym alt i 0151 to pauza.
  • Jo-anka 02.05.2017
    Wielkie dzięki ;)
  • Karawan 02.05.2017
    Nie wiem, ale dla swojej ,,młodej'' podaruję szpileczki, by zawsze mogła przekłuć każdy balonik.
    Pan Czepialski; dla mojej "młodej"... albo po prostu (komu czemu) "młodej" bez podkreślania czyjej, bo swoją to masz skórę i fryzurę a młoda to już inna osoba. Resztę tego zdania warto tez przemyśleć.
    Tyle dziegciu, bo resztę wyłapał(a) TSC (TakSobieCzytam).
    A miód? W moim odczuciu ładnie, zgrabnie inteligentnie choć nie wiem po co w siłowni pojawił się ekran TV z młodzieżą, ale ogólnie dołożę swoje pięć do pozostałych. ;)
  • Jo-anka 02.05.2017
    Pozdrawiam ;)
  • Amy 02.05.2017
    Fajne, podobało mi się :)
  • Jo-anka 02.05.2017
    Dziękuję Amy ;)
  • TakSobieCzytam 02.05.2017
    Okej, mój błąd — powinnam zostawić chociaż jedno słowo wyjaśnienia, ale nie ma co się denerwować, jeżeli Autorowi zależy, to widząc taką litanię, może jednak wpadnie, że coś jest nie tak, szczególnie, kiedy nawet nie potrzeba czegoś dopisywać, bo jest tak oczywiste jak to, że niebo jest niebieskie. Także, wystarczy spojrzeć, gdzie tego niedobrego przecinka brakuje, aby wyłapać, o co chodziło temu anonimkowi.
    Oczywiście teraz będę lepiej to robić czyt. dawać wyjaśnienia, ale nadal nie widzę podstaw, aby tak się gotować (czytałam Twoją wypowiedz, motomrówka, na Forum) i uwierz, to czy będę mieć konto czy też nie, nic nie zmienia, a gdyby tekst był oryginalny i taki wspaniały to zauważyłabym to, pochwaliła Autora; nie jestem tu, aby się wymądrzać, jak to określiłaś. I skoro kopiuje całe opowiadanie, to jednak samo się nie czyta i nie jest tak cudowne. Poza tym do obowiązków Autora należy zadbanie o poprawność, nie sądzisz?
    Odpowiadając na Twoje pytanie: przed "odkryłam" powinien być przecinek, ponieważ w tym zdaniu złożonym występują dwa czasowniki "zaczął" i "odkryłam", tak więc należy je rozdzielić przecinkiem lub wstawić spójnik.
    Teraz to już czepiasz się, aby czepiać, bo jestem, ups, anonimkiem. Pauza pełni rolę myślnika — myślnik jest synonimem słowa pauza, także...
    Mniej nerwów, więcej uśmiechu i weny!
  • motomrówka 02.05.2017
    Jedyne, co chciałam ci uświadomić to to, że mylisz zwyczajną korektę z komentarzem, który ma czegoś nauczyć. Publikują tu amatorzy, to powinno dać ci do myślenia. Piszą przede wszystkim sercem, nie programem edytorskim. Pobędziesz tu chwilę, poczytasz komentarze do bitew, zobaczysz o czym mówię, pisząc o merytoryce.
    Weny i umiaru ;))
  • TakSobieCzytam 02.05.2017
    Nic nie mylę. Jak napisałam — będę starać się robić to lepiej. Wiem, że publikują tu amatorzy. Jestem na tym portalu o wiele dłużej od Ciebie. A to, że są amatorami nadal nic nie zmienia. Każdy od czegoś zaczynał, każdy (jeśli tylko chce) wyciągnie jakieś wnioski z moich komentarzy, będzie chciał się czegoś nauczyć, a nie dostawać "super, 5" lub na odwrót — dawać same piąteczki. A myślisz, że doświadczeni pisarze nie popełniają błędów? Nie uczą się na bieżąco?
    To naturalne, że piszą sercem, ale nie zwalnia ich to z poprawności i sprawdzenia tekstu przed wstawieniem. Wcale nie trzeba pisać programem edytorskim — wystarczy chcieć — to wszystko to wiedza. Nie wiesz? Nie jesteś pewna? Sprawdź, korona nie spadnie. A nawet jak jesteś super zadowolona... to też sprawdź swój rozdział/wiersz/cokolwiek.
    Czytałam komentarze do bitew. Tylko to jest tak samo jak z pisaniem. Metodą prób i błędów nauczę się "poprawnie" komentować, tak, aby było więcej niż dobrze.
  • motomrówka 02.05.2017
    Skoro jesteś tu dłużej i dopiero uczysz się pisać komentarze... Dobrej ;)
  • Jo-anka 02.05.2017
    Spokojnej nocy kochani ;)
  • TakSobieCzytam 02.05.2017
    Widzę, że dyskusje z Tobą to strata czasu. Znikam.

    Wybacz, Jo-anka, że tak zaspamiłam Ci tekst, ale jednak mam nadzieję, że błędy poprawisz i jakieś wnioski wyciągniesz, powodzenia w dalszym pisaniu.
  • Jo-anka 03.05.2017
    Postaram się ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania