.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Margerita 11.11.2016
    pięć
  • Dimitria 11.11.2016
    Dzięki :)
  • katharina182 11.11.2016
    Jak na razie super; ) chyba podoba mi się nawet bardziej niż twoje drugie opowiadanie: ) będę czekać na koleiny rozdział a tu zostawiam 5
  • Dimitria 12.11.2016
    Mi się też bardziej podoba :D
    Dziękuję ;)
  • Karawan 12.11.2016
    " i oczywiście Dalila - wierny pies Estery." - napisałbym "a to oczywiście
    " Udaję wybicie z oszołomienia i najbardziej niewinnym,..." - Udaję, że otrząsam się z oszołomienia. Najbardziej niewinnym...(uciekłbym od dwukrotnego "i")
    "okazuje skruchę" - okazuję
    "myślał, że Estra" - Estera
    "przez co staje się" - staję się
    "Po jej młodych policzkach płynęły łzy" - wcześniej pisałaś, że to smarkula. Czy smarkula może mieć stare policzki? napisałbym "dziewczęcych, dziecięcych" lub nie dodawał przymiotnika.
    "Nie ważne, ważne, że sprawia mi to przyjemność, ale" - Nie ważne. Ważne że sprawia..."ale" uważam za zbędne.
    Tyle mojego marudzenia za co przepraszam. Pomysł i realizacja fajne, a to co uznałem za błędne - do dyskusji. W mojej własnej (zarozumialec!) skali 7 i zachęta do kontynuacji.
  • Dimitria 12.11.2016
    Dziękuję za analizę tekstu, błędy już poprawione ;)
    Mam nadzieję, że kolejne części też się spodobają.
  • Nerd 12.11.2016
    "jakimiś facetami" - piszemy mężczyznami. Słowo "facet" pochodzi z języka potocznego i nie jest formą stylistycznie poprawną.

    Ogólnie w porządku, tylko akcja jest lekko za szybka. Tekst literacki dzielimy na trzy punkty kulminacyjne (z reguły dwa zwroty akcji i finał), w których trzeba przyśpieszyć akcję. Skoro już w tym momencie ona tak galopuje to, jak zamierzasz ją przyśpieszyć w przyszłości?

    Pozdrawiam.
  • Dimitria 13.11.2016
    Błąd już poprawiony, a w kolejnej części zastosuję Twoją wskazówkę co do tempa akcji.

    Dziękuje i również pozdrawiam.
  • Szalokapel 06.04.2017
    (...) a jeszcze musi pomieścić tą małą smarkulę Uliy - TĘ (gdyż tĘ smarkulĘ)
    Na końcu wielokrotnie używałas "smarkulę", jak dla mnie wymaga to interwencji synonimu, np. nastolatka, brunetka/blondynka, dziewczynka, mała cholera - można wymyślać i wymyślać.

    Powiem tak, nie trawię opowiadan, w których coś odbiega od normy ludzkiej tzn. wszelakie moce, wampirki, aniołki, dinozaury, roboty... To nie dla mnie. Jednakże masz tak przyjemny sposób pisania, ładny dobór słów, śliczne opisy, że żałowałabym, gdybym nie podjęła się dalszego czytania. Jutro zetknę do kolejnej części. Naprawdę dobrze Ci idzie. Piateczka.
  • Dimitria 08.04.2017
    Mała cholera podbiła moje serce - na pewno wykorzystam :)
    Cieszę się, że mimo to czytasz moje opowiadanie i dziękuję! :D
  • Mrocznaa 09.04.2017
    Zapowiada się świetnie ;). Tytuł przyciąga i wszystko napisane tak, że można czytać i czytać. 5 ;)
  • Dimitria 09.04.2017
    Miło mi, że Ci się podoba :)
    Dziękuję!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania