.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Margerita 07.01.2017
    piąteczka
  • Dimitria 07.01.2017
    Dzięki :)
  • katharina182 07.01.2017
    No te szkolenie to musialo niezla dziure w jej sercu zostawic. Musiala przez niezle g*wno przejsc. Rozdzial bardzo fajny. Duzo dialogu, mniej opisu. To tylkomoje odczucie:) Fajnie by bylo jakbys troszke wiecej jej odczucia opisywala i moze co nieco o miejscu w ktorych w danym momencie znajduja sie bohaterowie. jak juz wspomnialam to tylko moje odczucia, nie musisz sie nimi kierowac. opowiadanie mi sie nadal podoba. bede czekac na kolejna czesc. Zostawiam 5, ale to chyba oczywiste:) Dzisiaj wieczorem wstawie nastepny rozdzial u siebie, wiec jesli bedziesz miala chwilke - zapraszam:)
  • Dimitria 07.01.2017
    W nastepnym opisze troche bardziej ich swiatynie, troche powspomina i pojawi sie to, czego dotychczas brakowalo ;)
    Oczywiscie ze zajrze, w koncu to moje ulubione opko ^^
    I dziekuje :)
  • Adam T 08.01.2017
    Czytając o "szkoleniu" przypomnaiłem sobie horror Martyrs, który osobiście bardzo lubię:) Stworzyłaś niesamowity mix gatunków, jestem pod ogromnym wrażeniem. Wcześniej miałem skojrzenia z anime, ale raczej nie o taką estetykę tu chodzi. Piszesz cały czas bardzo ciekawie, dozujesz napięcie odpowiednio. Atakujesz i pozwalasz odetchnąć czytelnikowi, ale bez przynudzania. Co ja zresztą będę pitolić, piątka i już!:)
  • Dimitria 08.01.2017
    Cieszę się, że nadal Ci się podoba i śledzisz moje opko :)
    A ja się bałam, czy teraz nie przynudzam trochę
    Dziękuję :D
  • katharina182 14.02.2017
    Beda kolejne rozdzialy? Jakos Cie dlugo nie ma:P
  • Szalokapel 18.04.2017
    - Znów nie ubrana. - nieubrana
    Chodziło mi raczej o to, że wygrasz tą potyczkę - tę
    W opisie szkolenia za dużo powtórzeń "być"
    Największe wrażenie zrobiła na mnie koncowa wymiana zdań. Dobry morał z niej wypłynął. Naprawdę.
    Brakowało mi dodania gestów. Typu: nerwowo przeczesalam włosy - to pozwala lepiej odzwierciedlic sytuację.
    Akcja jest coraz ciekawsza! Miło było to przeczytać. Niedługo wrócę do kolejnej części.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania