Opowiadanio - opisy otwarte #3 - Skąd szła? I dokąd?

Nad lasami północy wstawał dzień. Pierwsze promienie słońca oświetlały nagie zbocza gór. Nad gładkimi taflami jezior, jakby zapowiedź nadchodzących nieszczęść, zawisła gęsta mgła.

W lesie panowała cisza, od czasu do czasu przerywana rytmiczną pieśnią tysiąca ptasich chórzystów.

Wśród wysokich pni drzew błąkała się osamotniona, zagubiona postać. Z dala była tylko ciemną plamą na granatowo-różowym tle. Z bliska - kobietą. Niezwykle piękną istotą o szlachetnym spojrzeniu. Ilieth była z natury drobną, delikatną osobą o bladej skórze. Patrzyła na świat mądrymi oczami barwy węgla. Jej usta miały kolor wina, a włosy - kruczych piór.

Była bosa. Jej przedramiona osłaniały poszarpane rękawy kobaltowej sukni balowej. Od pasa wzwyż, ciało okrywał inkrustowany kamieniami szlachetnymi gorset. Podarty dół delikatnie tkanej sukni odsłaniał mocno poranione nogi. Ilieth miała za sobą długą i ciężką drogę. Skąd szła? I dokąd? Nie wiem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • comboometga 29.03.2016
    Piękne. Cudowne. Jeju, po prostu śliczne.
    Totalnie mój klimat, jestem urzeczona.
    Daję 5.
  • TheBlackSwan 29.03.2016
    Dziękuję bardzo :D
  • Rasia 29.03.2016
    "Z bliska, kobietą." - tutaj zalecałabym myślnik zamiast przecinka, brzmiałoby ładniej :)
    Skoro wciąż nie jesteś przekonana do długich form, to może spróbuj zmierzyć się z drabble (100 słów) albo droubble (200 słów). Myślę, że dobrze by Ci wyszło. Bardzo ładne opisy i ciekawe zakończenie, aczkolwiek przykro mi, że nie tworzysz nic dłuższego i bardziej dynamicznego. Zostawiam 4,5 czyli 5 :)
  • TheBlackSwan 29.03.2016
    Dziękuję. Napewno spróbuję :)
  • Rasia 29.03.2016
    W takim razie czekam niecierpliwie :)
  • Billie 29.03.2016
    Wielka szkoda, że nie jest to dłuższe. Mimo tego, bardzo zgrabnie opisane i zaciekawiło mnie. 5 :)
  • TheBlackSwan 29.03.2016
    Dziękuję, następnym razem postaram się napisać coś dłuższego...
  • lalasara0 01.04.2016
    Piękne. Nie mam słów żeby to opisać :)
  • TheBlackSwan 04.04.2016
    Dziękuję! :)
  • Siwy 01.04.2016
    Masz talent do opisywania tła , tekst bardzo mi się podobał.
    Po sobie zostawiam 5 :)
  • TheBlackSwan 04.04.2016
    Dziękuję bardzo :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania