Tekst wycofany

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • motomrówka 16.06.2017
    Maurycu, interpunkcja w wierszu, to twój wybór, ale jeśli ją wstawiasz, rób to chociaż dobrze. Spacja nigdy przed, zawsze po. Nadużywanie wielokropka jest dobre, kiedy cytujesz monolog pijanego.
    Męczące to twoje wierszowanie. Bez bzu.
  • Dzięki , że jednak się zmusiłeś do wysiłku . Zasadniczo nie przejmowałem się nigdy takimi " głupotami " jak interpunkcja . Zawsze chodzi mi tylko aby coś powiedzieć . Mam nadzieje , że dostrzegłaś coś poza interpunkcja . Konstruktywna krytyka przyjęta .
  • ausek 17.06.2017
    Może i nieproszona, ale wtrącę się. :P Zerknęłam, o co tyle szumu. Każdy z nas publikując tu, powinien liczyć się z krytyką. Nikt nie zmusza Cię do zmiany słów w wierszu, ale interpunkcja i ortografia po coś są, prawda? Przeczytałam kilka tekstów i widzę, że pomimo sugestii i tak masz rady w głębokim poważaniu. Ciekawe podejście. A ostatni Twój twór "Ostatnia chwila'' jest rewelacyjnym kropkowcem. ;) Padłam z wrażenia, to dopiero nowatorskie coś. Powodzenia w pisaniu.
  • ausek kropkowiec poprawiony. Mozesz sie juz podnieść . Pozdrawiam :)
  • Nerd 16.06.2017
    Maurycy, warsztat jest ważny, ale nie najważniejszy. Ważne to co masz do przekazania, a przekaz tego wiersza jest naprawdę mocny. Ode mnie 5.
  • brjwsk 26.06.2017
    Bardzo ładne. 5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania