Skansen (limeryk)

W leciech Ala z krakowskiego

nie lubiła Żeromskiego.

Wszystkich biczowała,

siebie za wzór miała.

Wzorzec żony dla Dulskiego.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Pan Buczybór 29.11.2016
    Ja tam Żeroma zawsze lubiłem. "Dzienniki" i te sprawy.5
  • Zdzisław B. 29.11.2016
    Blisko, blisko, Buczyborze :)
  • Skoiastel 29.11.2016
    Prawie o mnie <3 nic, tylko zamienić na „opolskie”.
  • Zdzisław B. 29.11.2016
    Taak? Myślę jednak, że myślę iż nie ;)
    PS. Co oznacza ">3"? Wygląda jak serce...
  • Skoiastel 29.11.2016
    Zdzisław B.
    Ja zrobiłam serce, a to co ty zrobiłeś zdecydowanie nie wygląda jak ono :)

    No tak mi się ze mną skojarzyło, bo jestem Alicją, co się często mędrkuje. A za Żeromskim też jakoś wybitnie nie przepadałam nigdy.
    Pionę wrzuciłam już wcześniej, ale widzę, że nie zrobiła różnicy wybitnej. Przykro trochę, ale z niektórymi nie wygramy.
  • Zdzisław B. 29.11.2016
    Pomyliłem zapis, Skoiastel, ale już poprawiam: "<3".
    Nie piszę o mędrkowaniu, tylko o hipokryzji, a to ogromna różnica ;)
    PS. Nie, Skoiastel, nie zgadzam się. To trolle nigdy nie wygrają. Ich jest garstka i nic nie potrafią oprócz śmiecenia. Natomiast normalnych czytelników jest ogromna większość. Nie zajmujemy się śmieciami, tylko czytamy nasze utwory i czasem je komentujemy. Śmieci są własnością trolli i niech sobie je wąchają.
    Pzdr. :)
  • Neurotyk 29.11.2016
    Zdzisław B., nie, to jest mięsień:)
  • Zdzisław B. 29.11.2016
    Neurotyku, serce jest zwykłą pompą i mięśniem dla biologa.
    Przekonaj jednak o tym romantyka albo podlotka ;)
  • Skoiastel 29.11.2016
    No tak, całość o hipokryzji, ale mędrkowanie wyciągnęłam z wersów "siebie za wzór miała" :D
  • Zdzisław B. 30.11.2016
    Skoiastel, merytoryczne komentarze nie są mędrkowaniem. Tak więc, nie masz co siebie stawiać za "wzorzec żony dla pana D." ;)
  • Karawan 29.11.2016
    Gabi Żeromski, a te dzienniki to pewnie Pan Stasia od Lemów ;) ...ale dlaczemu Go nie lubiła? Trole Waści lubią...no to pięć.
  • Zdzisław B. 29.11.2016
    ... gdyż Żeromski pisał otwarcie o seksualności, a "wzorzec Dulskiej" to typowa hipokrytka i udawana "cnotka".. Wszystko może się dziać w domu, byle nie wyszło na zewnątrz ;)
  • Karawan 30.11.2016
    Zdzisław B. Toć wiem. Dworuję sobie z Pana B choć mało we mnie gramatyki.
  • Zdzisław B. 30.11.2016
    Karawan, a dworuj sobie do woli ;)
  • KarolaKorman 30.11.2016
    Fajny :) 5 :)
  • Zdzisław B. 30.11.2016
    Miło mi :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania