-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • A. Hope.S 25.05.2019
    może to głupie i się nie znam na tekstach piosenke... Ale ten tekst ( z mojej strony i nie wiem jak inni) ale umiem dopasować do 'ogródek'
    Mój punkt widzenia, inni mogą to widziec inaczej.
    zostawiam po sobie tylko kom.
  • Anonim 25.05.2019
    Kurde!
    Masz rację. Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, szczególnie że ten tekst napisałem cholernie dawno temu, a "Ogródek" wykluwał się w ciągu ostatnich kilku lat.
    Wiesz, Hope, ten tekst traktowałem dokładnie jak tytuł, czyli po prostu to skojarzenia, tyle że niekoniecznie związane z czymś konkretnym. Raczej luźne skojarzenia wypływające z "głębi".
    Cholera, muszę Cię prosić, abyś powiedziała szczegółowo, co "widziałaś" w tym tekście, bo może mi to być przydatne w pewien sposób.

    Pozdrawiam.
  • A. Hope.S 25.05.2019
    Antoni Grycuk moje poglądy jak i moje " uwagi " są i tak mało ważne. niech każdy importuje tekst jak kto uważa. Każdy ma swoją teze... upodobanie itp.
  • A. Hope.S 25.05.2019
    Antoni Grycuk
    "Cholera, muszę Cię prosić, abyś powiedziała szczegółowo, co "widziałaś" w tym tekście, bo może mi to być przydatne w pewien sposób."
    To jest jedynie mój punkt widzenia, więc nie kieruj się tym co ja widzę.

    Jak już prędzej wspomniałam, zauważyłam małe dopasowanie "skojarzeni" z "ogródkiem".
    To jest tak : Bohaterzy obu utworu, maja ten sam problem.

    Twoje rozterki, twoja zabawa
    i twoje ręce, które rozkładasz.
    Twoje nożyczki, co brzmią od pięści,
    nie tylko twoje życie po części.

    Moje radości, moja tęsknota,
    moje mądrości, moja głupota
    i wreszcie moje własne siedlisko.
    Czy to już wszystko?... Bohater sie usadowił, ale nie jest zadowolony z własnego wyboru, bo mogło być inaczej - może gorzej, może lepiej. lecz już jest za późno.
    Ja jestem tego zdania, że dopóki jest ta możliwość i druga osoba nie odeszła, powinno sie naprawić ten problem, lub nieugadania zanim będzie za późno. Przynajmniej bohater na starość, emeryturze itp., będzie spokojniejszy, bo gnębiąca go sprawa została wyjaśniona.

    Ale tak jak mówię. To jest to co ja widzę. Inni mogą widzieć to inaczej.
    Pozdrawiam.
  • Anonim 25.05.2019
    A. Hope.S
    dzięki wielkie za interpretację. Chyba masz cholerną rację. Muszę to przetrawić, bo na razie wszystko się we mnie sprzeciwia tej idei. Choć chyba tu nie chodzi o jedną, szczególnie ważną osobę, raczej o świadomą rezygnację. Dałaś mi do myślenia.
    Pozdrawiam.
  • A. Hope.S 25.05.2019
    Antoni Grycuk "świadoma rezygnacja" wykorzystaj okres w którym możesz jeszcze coś zdziałać, zanim bedzie za późno i sobie robić wyrzuty sumieni, bo mogła potoczyć się przecież inaczej. ;) W sumie wszystko jest proste, tylko nasze myśli stoją nam na drodze. 'bo co jeśli???
    pozdrawiam.
  • Anonim 25.05.2019
    A. Hope.S
    właśnie dałaś mi pomysł na kolejne drabble. Tak że to, co pojawi się wkrótce, odczytaj jako odpowiedź.
    Pozdrówka.
  • yanko wojownik 25.05.2019
    Jako mierny, ale grajek. Stwierdzam, że tekst jest spoko do grania, jak jest - nawet sobie go tam w wyobraźni jakoś słuchłem.
  • Anonim 25.05.2019
    Yanko,
    ja też nigdy nie byłem dobrym grajkiem. Coś tam potrafiłem, ale bądźmy szczerzy - swoim graniem dupy nikomu nie urwałem :) Gdybym urywał, to pewnie grałbym do dziś. A tak mam tylko wspomnienia.

    Dzięki za czytanie i kilka słów.

    Pozdrawiam
  • yanko wojownik 25.05.2019
    Antoni Grycuk https://soundcloud.com/user-841725431/w-moim-swiecie - zbieżność, czy nieprzypadkowość? Klimat jak u Róż Europy trochę, od strony wokalnej też.
  • yanko wojownik 25.05.2019
    I trochę jak "Popularne i zapałki" - tak pomiędzy te dwie kapele najbardziej nara.
  • yanko wojownik 25.05.2019
    Wciągnęły mnie i inne numery - różnorodnie stylistyką.
  • Anonim 25.05.2019
    yanko wojownik,
    akurat w tym kawałku śpiewał kolega, tekst tez nie był mój. Ale muzyka a i owszem.
    Dzięki za dobre słowo o kawałkach.
  • A. Hope.S 25.05.2019
    Antoni... to pogrjamybs8e we trzech? może akurat wyrośnie drugie ' Ich Troje"
  • Anonim 25.05.2019
    Hope, czemu nie! Ale ja teraz to mogę jedynie trochę na bębnach, a nigdy w nich nie byłem dobry, bo lewą dłoń mam chorą i po kilku minutach graniach na gitarze (zresztą słabego, bo nie zginają mi się do końca palce) boli mnie cała dłoń.
    Jeszcze tylko przefarbuje sobie włosy na różowo, przybiorę kolejny pseudonim: Michał, i dawajcie do przodu podbijać świat! :)
  • A. Hope.S 25.05.2019
    Antoni Grycuk Na perkusji też się trochę znam, ale tylko trochę znam podstawowe bicia paleczlami. każdy to potrafi, tak jak dwoma dłońmi grać na pianinie.
  • Anonim 25.05.2019
    Ja kompletnie nie umiem grać na klawiszach, a kiedyś chciałem się nauczyć.
  • yanko wojownik 25.05.2019
    A. Hope.S Trzy ludzie, to już skład jak potrza, podstawowy - perka, gitara, bas. Ale bardzo dobrze jest, jak: dwie gitary, bas, perka i klawisz a jeszcze lepiej, jak jeszcze i dęciak jakiś, ale trzy instrumenta już styka na zespoła.
  • Anonim 25.05.2019
    yanko wojownik,
    to ja Ci będę mówił per-ty, a Ty mi mów per-kusja, bo rezerwuję ten instrument :) A Ty co wybierasz? Może bas, bo sekcja to podstawa dobrego brzmienia.
  • yanko wojownik 25.05.2019
    Antoni Grycuk, Ja bas ukochuję trochę, tylko go zaniedbuję, za dużo wisi.
  • A. Hope.S 25.05.2019
    yanko wojownik w takim razie ja e- gitara albo klawisze. na saksofonie się nie zanm:/ ale hej:) Może ktoś się jescze znajdzie ;)
  • A. Hope.S 25.05.2019
    ja mam lewa dłoń dobra, więc można się wygadać do tekstu i akordy. ;) ja nie zaśpiewał bo struny głosowe tymczasowo uległy przez angine. :)
  • Anonim 25.05.2019
    Hope,
    to lecz gardło. Trzymam kciuki za Twoje zdrowie.
    Tymczasem idę spać, bo jutro obiecałem pomóc w kupnie i przewozie mebli z rana.

    Pozdrawiam Was!
  • A. Hope.S 25.05.2019
    Antoni Grycuk dzienx. właśnie pisze ci mój pogląd, do twoich dwóch utworów. .. Ale tylko mój pogląd.
    Idę z na sobie jutro. A zgłasza na palce. kto napisze nowi przebój na 2019? ;)
    pozdra.
  • A. Hope.S 25.05.2019
    O Kurczę... znów się rozdział.
    " uważaj jutro na sobie a zgłasza na palce." Tak to jest jak się pisze z tel o innym języku niż pl.
  • yanko wojownik 25.05.2019
    "Tak to jest jak się pisze z tel o innym języku niż pl."

    Dowiedziałem się właśnie skąd masz akcent w pisaniu, a myślałem że to przez zapomnienie, jak się pisze w Polish.
  • A. Hope.S 25.05.2019
    yanko wojownik W moim tel, jest głupia opcja która zamiast pomagać to tylko pogarsza, a wiadomo - wielkość ' klawisz' w tel, a statury... która również zdaje się być chińska ;) :P
  • ania_marzycielka 25.05.2019
    Bardzo fajny tekst :) Pozdrawiam.
  • Anonim 25.05.2019
    Tez go cholernie lubię, mimo iż wiem, że obiektywnie mam o wiele lepsze teksty.
    Dzięki za kilka słów.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania