dddddddddddd

ssssssssssssssssssssssssbił?!

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • alexandra_xxx 31.10.2016
    Wciągnęłam się :D Podoba mi się Twój styl pisania, czekam na ciąg dalszy ;)
  • Violet 31.10.2016
    Dobrze zaczynasz, wielowątkowe prowadzenie zachęca. Z ciekawością przeczytam kontynuację. 5. Pozdrawiam.
  • Szczur 01.11.2016
    Dzięki dziewczyny ;D
  • StuGraMP 01.11.2016
    1. Trup. Zdarza się, (zbędny przecinek) czasem. I nikt nic na to nie poradzi, bo jak trup już leży (przecinek) to wiele poradzić już na niego niego można.
    2. W pierwszym akapicie słowo "trup" mamy w co drugim zdaniu - to lekka przesada.
    3. Nieco wcześniej Martynka zdecydowała się na sekretną schadzkę z chłopakiem, którego personalia, (zbędny przecinek albo wstaw jeszcze jeden po słowie 'intrygi') dla potęgi późniejszej intrygi przemilczę chwilowo.

    W sumie z ilością błędów jest średnio, warto więc zrobić porządną korektę i popracować trochę na zasadami pisowni.
  • Szczur 01.11.2016
    Żadna przesada. Słowo miało się powtarzać
  • katharina182 04.12.2016
    Całkiem ciekawie się zapowiada. Fajnie i lekko napisane więc czyta się dość szybko i przyjemnie. Zostawiam zasłużoną 5 i lecę do kolejnej części.
  • detektyw prawdy 20.12.2016
    ciekawe, szybko sie czyta. 5
  • Tragiczny Wątek 26.12.2016
    "Trup. Zdarza się, czasem." - leżę

    Całość jest jak najbardziej dobra. Przeczytam później resztę, a na razie 4. Dlaczego 4? "Mieli doskonały widok na wannę, w której leżał trup Julii." - Wybrałeś na kategorię horror. Nie każdy ma talent do szczegółowych opisów itp., ale kurwa, to dało się zrobić lepiej. Nie będę się wywyższał ani krytykował, bo sam popełniam takie jak i jeszcze gorsze błędy... Każdy, a przynajmniej większość z Opowiczów to amator dopiero próbujący zacząć pisać i dawać to komuś do oceniania. Ale dobra, zeszliśmy z tematu. Mogłeś dodać krew i opis tej krwi. Jak lała się z mordy, z białych zaropiałych oczu, nosa czy opisać tego trupa, jak np. miał dziurę po kulce od pistoletu w głowie, ślad po nożu w brzuchu itp.

    Liczę, że w następnych gotowych już częściach zostało to porawione lub zastąpione. Później się okaże. Pozdrawiam
  • Szczur 26.12.2016
    Generalnie, to parodia gatunku (można wyczuć po infantylnym wstępie ;) ), a nie brutalny, realistyczny horror, a więc zapomnij o zaropiałych oczach, krwi albo bardzo się rozczarujesz. Niestety na opowi można dodać tylko jedną kategorię.
  • Szczur 26.12.2016
    Błędów trochę znalazłem, głównie literówek, ale póki co poprawiam je wyłącznie w wersji blogowej. W każdym razie dzięki za komentarz.
  • Zwierz 26.02.2017
    Wciągnęła mnie ta seria. 5 i zaraz czytam dalej.
  • Szczur 26.02.2017
    Dzięki, zapraszam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania