Sława - Harry Potter Drabble

Od zawsze zastanawiałem się, czy coś ma jeszcze dla mnie sens.

Nie były to przemyślenia zbytnio proste, bo czy życie takie jest?

Voldemorta nie ma, straciłem wszystkich i wszystko, wliczając w to zapewne głupi sens życia.

Zabawne, czyż nie?

Moja twarz zastygła już dawno temu, wraz z wszelkimi uczuciami. Tak myślę.

Jestem chłopcem, który przeżył. Lecz nie przeżywa samotności, która go dotyka. To także może wydawać się zabawne.

Zostały ze mną jedynie zasuszone szczury, leżące wkoło.

To właśnie mi dała sława, której wszyscy tak łakną, pragną. A ja nie chcę niczego innego, by nigdy wcześniej jej nie poczuć, doświadczyć. Cóż.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Pan Buczybór 19.08.2017
    Takie to krótkie, ale dosyć fajne. Nic niezwykłego, nawet znajomość książki nie jest wymagana. Takie trochę przemyślenia pana Horego Piotra i w sumie fajne to nawet.
  • Canulas 19.08.2017
    Wiesz... Jak to drabble. :)
    Choć Ci się señor B. nie dziwię, bo po ostatnich (różnych takich) reklamach i innych, można złapać nerwówkę.
    To jednak jest całkiem spoko.
  • A.E.Black 19.08.2017
    Podobało mi się :) Z jednej strony takie trochę filozoficzne i mroczne, z drugiej lekki. Daję 5!
  • fanthomas 19.08.2017
    Też mi się podobało, nienachalne fanfiction. 5
  • Leorein 25.08.2017
    Dobre. Ładne. Krótkie, ale poruszające. To jest prawdziwy kunszt ;) Gratulacje!
  • Natalia 07.10.2017
    Cześć zapraszam na pierwszy rozdział na www.odkupienie.blog.onet.pl pozdrawiam ! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania