-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Freya 03.04.2019
    "zraszając źdzbła" – źdźbła

    Śmierć, ta osobowość imaginacji świadomości, może przybierać różnoraką postać. W tej chwili kojarzy mi się nie z kosą, lecz z kosiarką do trawy, która poniekąd jest rozumną koniecznością, ale jednocześnie tnie nie tylko trawę – także życie wielu istnień... ;) Pzdr
  • 00.00 03.04.2019
    Freya Nie miałam na uwadze kosiarki. Niestety przez taką pielęgnację trawników ubywa z otoczenia towarzystwa.
    Dzięki za odwiedziny. :)
  • Dekaos Dondi 03.04.2019
    Zerka→Jak zwykle kciuk w stronę nieba:)... oraz inspiracyjny. Tak mało, a tak ładnie i treściwie.Pozdrawiam:) ~ ~ ~ ~ ~
  • Dekaos Dondi 03.04.2019
    Ładny Avek. Muszę iść:)
  • Dekaos Dondi 03.04.2019
    Można by rzec, że całe życie ''błądzimy we mgle'' . Aż w końcu, nieco zasłonięta mgielną woalką wyłania się srebrzysta, błyszcząca kosa. Widzimy w niej swoje odbicie a w tle, to co minęło. Aż w końcu ''podcina wieżyczkę pod umysłem'', aż iskry lecą, gdy trafia na kręgi. Wiercąca się głowa, podskakuje na ziemię i plumpla w różowej krwi, bo mgła jest biała...
    Sorry Zerka . Sugestywnie piszesz:))
  • 00.00 03.04.2019
    Dekaos Fantazja Ci buzuje. :) Staram się nie przesadzać minimalizmem.
    Dzięki i pozdrawiam. :)
  • Pasja 03.04.2019
    Witam
    I mróweczki też pójdą pod kosę. Najgorsze jest to, że kosi równo i bez zastanawiania się nad przyszłością.
    Smutne, ale prawdziwe.
    Pozdrawiam
  • 00.00 03.04.2019
    Pasja Tak właśnie jest, wszyscy pójdziemy pod jej ostrze.
    Mgła kojarzy mi się z czymś niepokojącym. Coś jeszcze wymyśliłam po drodze. :)
    Dzięki serdeczne.
  • Mia123a 03.04.2019
    Piękny obrazek naszkicowałaś. Muszę se zrobić chyba jakiś maraton po Twoich opkach bo podoba mi się bardzo to jak piszesz. Ale to później, jak się już ogarnę. Chwilowo tylko tu 5 wbije :)
  • 00.00 03.04.2019
    Mia U mnie zawiłe nie zostało, ale zapraszam.
    Dzięki za obecność. :)
  • Mia123a 03.04.2019
    00.00 no właśnie widzę. Tyleee kropek :(
  • 00.00 03.04.2019
    Mia123a Za wiele* Nie marudź. :)
  • Adelajda 03.04.2019
    Ładnie, jest w tym utworze coś magicznego.
    Pozdrawiam.
  • 00.00 03.04.2019
    Adelajda Jeśli coś jest, to się cieszę. :)
    Dziękuję.
  • kalaallisut 03.04.2019
    Śmierć — ślepa kosa działająca we mgle.
  • 00.00 04.04.2019
    Kala Można i tak. :)
  • Hej:)
    Tylko się nie napinaj to co powiem to moje takie tam...
    Wiersz jest bardzo spoko ale oczywiście wiesz, że powiem „ale”, a ja właśnie nie:) bo powiem „a jakby”. :)
    A jakby tak wyciąć z pierwszego wersu słowo „smierć” i zastosować tą taką Twoja niepewność która u Ciebie często można spotkać, o czym to jest i dopiero odkryć karty na końcu w puencie? Wiersz bez tego słowa na początku radzi sobie świetnie a już miałbym pomysł gdzie władować je pod koniec ale jeż nie będę Cię denerwował moimi durnymi pomysłami.
    To tak gwoli gdybys chciała spojrzeć na utwór troszkę z innej perspektywy.
    A tak ogólnie to 5 i nie przejmuj się przypadkiem, że coś jest zle, bo nie jest;)
    Gwiazdki dopłyną jak siądę do kompa.
    Pozdrawiam:)
  • 00.00 05.04.2019
    Maurycy Nie denerwujesz mnie sugestiami. Jeśli uznam, że mi nie pasuje, to po prostu zostanie w takiej wersji jaka jest. Przeniosłem tą śmierć, chociaż praktycznie można byłoby ją całkowicie usunąć.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • 00.00 faktycznie można... ale chyba z nią jest ok, to już rzecz gustu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania