Ślepcy

xxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (213)

  • Canulas 18.07.2019
    Hmm, takie średnie, jeśli idzie o rym, ale są tu i gorsze teksty ;)
    Nie rozumiem pierwszej zwrotki.
    W sensie, występuje dysonans, bo:

    "Mogli być tacy sami

    ukryci w codziennym tłumie

    żyją pomiędzy nami

    lecz nikt ciebie nie zrozumie"

    Czy skoro: oni, to nie powinno w ostatniej strofie być: Ich?

    pozdro
  • betti 18.07.2019
    Dobry wiersz, w sensie treść - ślepcy nie widzą swoich błędów i co najgorsze nie chcą się uczyć, jakby byli dumni z tych swoich ułomności, a ludzie się męczą - chcą pomóc i to z dobroci serca jedynie - wykazują co i gdzie poprawić, ale gdzie tam, jakby mur.
    Człowiek dla nich nie istnieje, liczą się tylko oni - ci ślepcy i głupcy... Ot, mądry wiersz.
  • Upadły(D.F) 18.07.2019
    Osobiście podoba mi się temat. Mogli być tacy sami. Sam doskonale wiem jak to być ślepcem. Tylko że w końcu nawet ślepiec dostrzeże to co zrobiła dla drugiej osoby. Ile łez przez niego pojawiło się na twarzy. Ile cierpienia wytworzył przez swą ślepotę. Powieka im zadrży ale dopiero gdy wszystko się skończy
  • Bogumił 18.07.2019
    Bardzo ciekawy wiersz pod względem poruszonej w nim tematyki, porusza dość istotną kwestię społeczną. Wyrosła pewna klasa ludzi, którzy wykształceniem, statusem materialnym, bądź towarzyskim wywyższają się nad innych, wręcz innymi gardząc. Może troszeczkę inaczej bym to ujął. W planie mam taki wiersz, z tytułem roboczym Miasteczko Wilanów.
  • Misiu M 18.07.2019
    Mogli być tacy sami

    ukryci w codziennym tłumie

    żyją pomiędzy nami

    lecz nikt( z nich w domyśle) ciebie nie zrozumie


    dziękuję Canulas,betti,Upadły i Bogumił za komentarze.
    rzeczywiście dobrze trafiliście z przesłaniem mojego wiersza
  • Aisak 18.07.2019
    Proszę wkleić Tautogram, bo szkoda chować coś, co jest dobre i może przynieść korzyść innym.
  • Misiu M 19.07.2019
    pomyślę Kasiu ale mam jeszcze kilka...
  • Bogumił 19.07.2019
    A to wy się znacie?
  • Misiu M 19.07.2019
    Raczej nie ale przeczytałem nick do tyłu ;-)
  • Canulas 19.07.2019
    Wiedz zatem, mr. Kolorowy, że Aisella nie bardzo lubi takie przeinaczenia. Tuszę jednak, że skończy się na żółtej kartce.
  • Aisak 19.07.2019
    Ech...
    Mój głupi nick :/
  • Misiu M 19.07.2019
    Aisak- nie martw się a nick jest bardzo oryginalny... naprawdę
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu drogi, wiesz co to est zaimkoza?
    Fatalna przypadłość we współczesnej poezji, która operuje raczej niedopowiedzeniami i ma zmusić czytelnika do własnych poszukiwań i interpretacji.
    A tu mamy:sami, ciebie,siebie, im, te, innych, cię.
    Wytłumacz mi zasadność inwersji np. : Gorgon pysków?
    Wiersz - płakusianka jest naiwny do bólu i posługuje się czasami koszmarnymi dopełniaczówkami zużytymi jak wycieraczka mojej babci np: cierpienia katusze.
    Rytm potyka się bez przerwy.
    Wyjątkowo nieudana próba.
  • Misiu M 19.07.2019
    1. niedopowiedzenia nie tworzy się przez likwidację zaimków
    2.inwersja jest jednym ze środków stylistycznych i jest dopuszczalna -zasadność zinterpretuj sobie sam
    3.dla jednego to płakusianka dla innych dobry wiersz (patrz komentarze wyżej)
    4.rytm ?przecież to nie tekst piosenki
  • Aisak 19.07.2019
    Panie Misiu, a dużo ma Pan nicków xD
  • Misiu M 19.07.2019
    Nie rozumiem pytania.
  • puszczyk 19.07.2019
    Czyli głupota z postawą anty.
    Wszystko w poezji można, tylko umieć trzeba.
    A Ty nie umiesz zrealizować nic z punktów, które sam wypisałeś.
    A jeśli jeszcze twierdzisz, że wiersz nie rytmu, to zacznij pisać laurki dla znajomych i wiersze do branżowych czasopism budowlanych.
  • Aisak 19.07.2019
    Oho, piszczuś odzyskuje siły...
  • Misiu M 19.07.2019
    Nic mnie tak w życiu nie wkurza jak przerost narcyzmu połączony z brakiem jakiejkolwiek wrażliwości.
    Czasem jest to cecha nabyta, gorzej jak jest wrodzona.
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M A dopuszczasz do tępego beretu, że mogę zwyczajnie mieć rację?
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Nie mam zamiaru polemizować na temat słuszności racji z kimś, kto w poziomie wypowiedzi sięgnął dna.
  • puszczyk 19.07.2019
    A stracił je?
    Czasami po prostu brak czasu.
  • puszczyk 19.07.2019
    Następnym razem będę głaskał subtelnie twoją grafomanię :)))
  • betti 19.07.2019
    Zaczynasz rozumieć puszczyk...
  • puszczyk 19.07.2019
    Zawsze mam nadzieję, że trafiam na myślącego, ale fakt - w 90% się mylę.
    Za dużo empatii.
  • Misiu M 19.07.2019
    Zawsze jesteś taki impertynencki, czy tylko wtedy jak ktoś ci nie przyzna racji ?
  • betti 19.07.2019
    Ma rację, to do czego ma się przyznawać, chyba nie żądasz, żeby do Twojej ignorancji?
  • puszczyk 19.07.2019
    Patrząc co piszesz, jak piszesz i jak dociera do ciebie cokolwiek, mam już w dupie twoją rację, bez racji.
  • puszczyk 19.07.2019
    betti Fakt, co ja wiem i umiem?
    Nawet porządnego wiersza ku pamięci Steda napisać nie umiem (((:
  • Misiu M 19.07.2019
    betti Nie wiem czy ma ? Wiersz ten był oceniany przez profesjonalnych poetów z międzynarodowych antologii.Nie cierpię rozbuchanych oceniaczy -amatorów.
  • betti 19.07.2019
    puszczyk zacznij płakusiać, zostaniesz doceniony...
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Bo nie umiesz. Pisania dla wielkich poetów też trzeba się nauczyć.
  • betti 19.07.2019
    Misiu M o kurczę, to chyba jacyś ułomni się trafili, ale cieszę się, że Cię widzę tutaj... będzie się działo.
  • puszczyk 19.07.2019
    betti Załamałem się betti.
    Jeszcze megaloman i fantasta do kompletu.
    To już podchodzi pod jednostę chorobową :)
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Poziom wypowiedzi rzeczywiście poniżej dna, bo od dna to można się jeszcze odbić.
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Bądź łaskaw i nie baw się w doktora i skończ te podchody.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti W stadzie białych owiec zawsze czarny baran się przytrafi.
  • puszczyk 19.07.2019
    betti Ueeeee... (((:
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M No i dlatego tu jesteś czarny, międzynarodowy geniuszu :)))
  • betti 19.07.2019
    Misiu M a z Ciebie, to jaki baran?
  • Misiu M 19.07.2019
    betti Ja jestem z natury potulny jak baranek ale lepiej nie wystawiaj mnie na próbę.
  • betti 19.07.2019
    Misiu M przecież za nami już wojny, teraz możemy się tylko kochać...
  • Misiu M 19.07.2019
    betti Tylko czy można się kochać i jednocześnie ranić ? Ambiwalencja w miłości mnie nie pociąga.
  • betti 19.07.2019
    Misiu M najważniejsze, żeby się nie okłamywać, to podstawa w miłości.
  • betti 19.07.2019
    Misiu jest fajny, tylko źle pisze, na dodatek o tym nie wie... i nie wiem, czy da sobie przetłumaczyć, wątpię.
  • puszczyk 19.07.2019
    Dlatego niech buja garbia.
    Jak napisze coś w okolicach "Brooklińskiego mostu", to nawet na krajowym portalu może się pokazać.
    Na razie tylko na międzynarodowym :)
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Z takim słownictwem na konkursie poezji więziennej pierwsze miejsce masz murowane.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti ty to dopiero jesteś geniuszem. Przeczytałaś jeden tekst i już wszystko wiesz.
    Gdyby tak lekarze po jednym objawie diagnozowali choroby.
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M To się poprawię.
    Dupku, dałem ci rzeczową i merytoryczną ocenę. Wskazałem słabe punkty.
    Nie można napisać lepiej na portalu literackim.
    I co z tym zrobiłeś?
    Wypisałeś jakieś głupoty (pewnie o braku rytmu w poezji poinformowali cię ci eksperci międzynarodowi) i poleciałeś pod mój wiersz, aby sobie ulżyć w zranionej miłości własnej.
    I kto tu jest narcyzem?
    Nie napisałeś też żadnego merytorycznego słowa pod moim wierszem.
    Ogarnij się i spróbuj jakoś farmakologicznie.
    A twoją ocenę mojego języka mam głęboko w odbycie.
  • little girl 19.07.2019
    Misiu M A nie diagnozują? ;) niektórym nawet badania nie trzeba
  • Misiu M 19.07.2019
    Nie dyskutuję z takimi, dla których cały świat obraca się wokół jednej części ciała.
    Wiersz dla Steda w moim odczuciu jest słaby. Mam prawo tak napisać bo miałem skalę porównawczą w postaci innych twoich tekstów. Rzeczowe i merytoryczne oceny były i są dla mnie zawsze ważne.Sęk w tym, że swoje oceny ładnie nazywasz ale są tylko ładne z nazwy. Farmakologią mnie nie oceniaj jeśli sam masz z tym problem.
    Słabych punktów masz mnóstwo i to nie tylko w swoich tekstach.
  • betti 19.07.2019
    A w czyich jeszcze tekstach, puszczyk ma słabe punkty?
  • Misiu M 19.07.2019
    betti Słabe punkty można mieć przecież nie tylko w tekstach.
    Nie zadawaj takich naiwnych pytań.
  • betti 19.07.2019
    Misiu M ale ja jestem ciekawa, w jaki sposób można mieć słabe punkty w czyichś tekstach? Przecież napisałeś:
    ''Słabych punktów masz mnóstwo i to nie tylko w swoich tekstach.''
  • puszczyk 19.07.2019
    Mam cię dość, nadęty grafomanie.
    Stleń się.
  • Misiu M 19.07.2019
    Ktoś kto używa takiego języka i nazywa siebie poetą -nie jest nawet grafomanem.
    Jest po prostu ohydnym kłamcą.
  • betti 19.07.2019
    Misiu, Misiu poniosło Cię i to daleko...
  • puszczyk 19.07.2019
    betti Beton is beton.
    Najgorszy jest ten mieszany z wodą sodową.
  • Aisak 19.07.2019
    puszczyk jesteś okropny.
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Na budownictwie też się nie znasz.
  • Aisak 19.07.2019
    Mam propozycję dla obu Panów:
    Możecie napisać tekst pod wdpólnym nickiem. Publiczność oceni Wasze anonimowe pisanie, a później każdy przyzna się do swojego popełnionego tekstu...
    Deal?
  • puszczyk 19.07.2019
    A-sika.
    Zrób to sama z tym międzynarodowym geniuszem, bo ja się za bardzo szanuję.
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Typowe dla bufona-tylko potrafi obrażać a uczciwy pojedynek go nie interesuje.
  • Misiu M 19.07.2019
    Ale jak anonimowo pod nickiem ? więcej szczegółów mogę prosić ?
  • betti 19.07.2019
    Misiu M ale jaki pojedynek, kiedy dzielą Was lata świetlne? Z Aisak mógłbyś, tylko nie wiem czy ta potrafi coś innego niż szczekać zza płotu...
  • Aisak 19.07.2019
    Misiu M ależ bardzo proszę zajrzeć na Forum i tam proszę odszukać Niepowtarzalny Styl z Opowi.
    Powodzenia!
  • Aisak 19.07.2019
    puszczyk, czyżby nasz Geniusz tchórzył...
    To tylko anonimowy tekst, nie bój się, a nóż toporek i wygrasz :]
  • Misiu M 19.07.2019
    betti Nie cierpię prymitywnego słownictwa. Aisak dała ciekawą propozycję tylko puszczyk zrejterował bo mocny jest tylko w swojej niewyparzonej buzi.
  • Aisak 19.07.2019
    Yyyyy, coś tu brzydko pachnie...
    Yyyyy, czyżby to była
    s
    r
    a
    k
    a
    :/
  • betti 19.07.2019
    Aisak czy ty chociaż czasami potrafisz myśleć, nie często, raz na jakiś czas, żeby nie wychodzić na notoryczną idiotkę... czy też zależy ci na tej właśnie roli, jeżeli tak - to ja to uszanuję.
  • betti 19.07.2019
    Misiu M on po prostu nie kopie leżącego, nie dziwię się... to zupełnie inny poziom. Jakby przedszkolak chciał się bić z licealistą... trochę zdrowego rozsądku WAM życzę.
  • Aisak 19.07.2019
    yetti, ydź yyystond.
  • Misiu M 19.07.2019
    Masz rację, tracę czas na dialog z kimś kto uznaje tylko prostackie
    monologi.
  • puszczyk 19.07.2019
    Beton is beton.
    Mantra.
  • Misiu M 19.07.2019
    Każdy beton można skruszyć.
    Gorsza jest nienawiść ze stali duplex, bo nie skoroduje.
  • puszczyk 19.07.2019
    Chyba w pładzczyźnie interioryzacji wzbudzasz we mnie abominację, która przejawia się w sposób frenetyczny :)
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Nie pojmuję doprawdy jak można estatycznie zareagować repulsją ?
    Wiem natomiast, że nieuzasadniona idiosynkrazja wymaga często terapii.
  • Misiu M 19.07.2019
    ekstatycznie -PARDON.
  • Aisak 19.07.2019
    puszczyk, jeśli obawiasz się, to poproś kogoś o pomoc...może Zenobiusza xD
  • betti 19.07.2019
    Albo Aisak, to mistrzyni - grafomanii, może o to jej chodzi?
  • Misiu M 19.07.2019
    betti To co dla jednych jest grafomanią dla innych może być perełką.
    Nie nadużywałbym na twoim miejscu tego określenia.
  • Aisak 19.07.2019
    Coś ci się miesza w głowie.
    Nigdy nie pisałam, nie piszę, i nie będę pisała.
    I odczep się.
  • betti 19.07.2019
    Misiu M grafomania zawsze grafomanią pozostanie, choćby ją nawet ubrać jak pannę młodą. O czym Ty świergotasz?
    Nie potrafisz nic innego i chcesz to g... wystroić. Tylko nie pleć, że to sztuka, bo każdy inteligentny człowiek, wyśmieje tę twoją sztukę.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti Inteligentny człowiek wie o tym, że NIKT NIGDY nie napisze tekstu prozą czy wierszem,który się będzie podobał wszystkim. Tak jest w zresztą w całej sztuce. Ile dzieł leżało kiedyś na półkach a dziś to uznane arcydzieła. Czasy się zmieniają a teksty zostają.
  • betti 19.07.2019
    Misiu M pieprzysz jak potłuczony i to ciężko. Grafomania, zawsze będzie grafomanią, nie przeczę zawsze znajdą się wyznawcy czczący - to bóstwo - ale to była, jest i będzie - sztuka pisania - źle.
    Niektórzy (jak ty) opanowali ją do perfekcji i trzymają się jak pijani - płotu. Nie dziwię, przecież niczego innego nie potrafisz.
    Więc bądź tylko tak uprzejmy, nie pleść bzdur, kiedy ktoś pisze ci prawdę. Nie pozwolę, by taki głąb, robił młodym ludziom ''wodę z mózgu''. Zapamiętaj, bo przy każdym następnym badziewiu, będę rozkładać ci go na miazgę. Tyle w temacie.
  • puszczyk 19.07.2019
    A-sika, wolałbym Twoją.
    Za lichy jestem.
  • Aisak 19.07.2019
    puszczyk Napisałam już yetti, że nigdy nie pisałam, nie piszę i nie będę pisała.
    Zmierz się chojraku z Panem Misiem, anonimowo.
    Ale wolisz tutaj pisać bzdurki zamuast napisać dobry tekst.

    Dziwny jesteś.
    I nie kombinuj z moim nickiem mały tchórzu.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti A wiesz,że im ktoś sam pisze denniejsze twory tym ostrzej krytykuje innych ?
    musi w ten sposób odreagować frustrację,że są zdolniejsi.,
  • Misiu M 19.07.2019
    Masz rację Aisak - pisze się dla ludzi a nie zimnych androidów.
  • puszczyk 19.07.2019
    Ty piszesz akurat dla grafomanów, grafomanię.
    Wielu ludzi tak zaczynało, ale odsetek przyjmował info i pisał coraz lepiej.
    Do pisania bardzo dobrego potrzebny jest jeszcze talent, ale i bez niego można zostać sprawnym rzemieślnikiem słowa.
    Z takim nastawieniem nawet do terminu cię nie przyjmą.
    Więc z grafomanami ci będzie dobrze, to mnie szkoda czasu i klawiatury na ciebie.
  • Misiu M 19.07.2019
    Sam sobie zaprzeczasz.Niby szkoda ci czasu i klawiatury na mnie, a wciąż piszesz wyszukując w swej rozpalonej tzw. głowie coraz to nowe określenia. A kim ty jesteś, że masz prawo tak mnie oceniać ? Nie podoba się to nie komentuj. Komentujesz to z empatią i wyczuciem. Nie uczyli w szkole, że nie wszyscy to zimne nieczułe głazy jak ty.
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M Z uczuciem powinienem ci uwagę zwracać?
    Od tego są te międzynarodowe autorytety, które uznały to za wiersz na jakimkolwiek poziomie.
    A piszę, bo czasami głupota jednak mnie bawi. :)
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Mnie głupota nie bawi tak samo jak brak wrażliwości na drugiego człowieka.
    Ale co ja będę tłumaczył narcyzowi ? Nawet nie wiesz o co mi chodzi ?
  • little girl 19.07.2019
    Z pierwszej zwrotki wnioskuje, że ci ludzie dzielą się na dwa odlamy "żyją pomiędzy nami " - czyli ci co nie rozumieją + całą reszta - nie jest w stanie zrozumieć adresata?
    No sporo racji masz, nie powiem:) Ale myśle że dla każdego jest nadzieja, aby rozlamac "serce z kamienia".
  • Misiu M 19.07.2019
    Ja też mam cały czas taką nadzieję little girl.
  • Misiu M 19.07.2019
    Wiersz ten został wyróżniony. Więcej nie napiszę bo i tak tego nie ogarniesz.
  • betti 19.07.2019
    Wyróżniony w konkursie na najlepszą grafomanię... i wszystko jasne, nich się ciszy, Autor.
  • betti 19.07.2019
    cieszy - korekta.
  • Misiu M 19.07.2019
    betii, dlaczego ty mnie cały czas tak po chamsku atakujesz ?
    nudzisz się ??
  • betti 19.07.2019
    Nie trawię - głupoty. Tylko tyle.
  • Misiu M 19.07.2019
    To ją wyżygaj i odpuść, a nie siej nienawiści na portalu.
  • betti 19.07.2019
    Nienawiść, to wielkie uczucie, z głupców jedynie się - śmieję.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti Ten się śmieje kto się śmieje ostatni.
    A jak cenisz sobie tak nienawiść to nękaj kogoś innego.
    Ja sobie tego nie życzę.
  • Misiu M 19.07.2019
    pardon: wyrzygaj.
  • Tjeri 19.07.2019
    Nie czytam gównoburzy powyżej - choć domyślam się skąd się wzięła.
    To nie jest dobry wiersz. W wierszach rymowanych warsztat autora jest widoczny jak na dłoni. Tu mamy tak - nieciekawe, dokładne rymy. Nieuzasadnione inwersje - tylko pod rym. Morze patosu... Ale jeszcze patos w treści mogłabym przełknąć, podobnie zresztą jak inwersje - jeśli byłaby to celowa stylizacja na archo. Tu tego nie widzę, raczej mało wprawny warsztat.
    Bez urazy - zawsze piszę szczere komenty.
  • Misiu M 19.07.2019
    Bez urazy -skoro są rymy dokładne to dlaczego ich nie używać ?
    A skąd niby wiesz,że inwersja była pod rym ?
    O tym może tylko się wypowiedzieć autor.
    Raczej mało wprawny warsztat ?
    Tak od razu bez namysłu taka ocena ?

    Raczej małe doświadczenie w ocenianiu poezji.
  • Canulas 19.07.2019
    Misiu M, w tym przypadku raczej nie. Reagujesz trochę nazbyt alergicznie. Każdy kto nie pieje z zachwytu, od razu się nie zna. Też się ogarnij, a nie po jednym nieprzychylnym komentarzu powołujesz się na jakąś tajemniczą grupę międzynarodowych poetów rozkochanych w Twej twórczości.
    Czill.
  • Tjeri 19.07.2019
    Misiu M - piszę o swoim odbiorze. Tak właśnie odbieram tę inwersję. Dlaczego nie powinno się przedawkowywać rymów dokładnych - odszukaj sam w sieci albo w opracowaniach do liryki. Nie mam zamiaru się wymądrzać. Nie oceniam Twojego talentu, a umiejętności - masę ludzi zaczynało od tego co Ty a teraz piszą kosmicznie. Trzeba jednak wiedzieć co nie jest dobre w poezji.
  • Misiu M 19.07.2019
    Tjeri Bo teraz jest walka w ogóle z rymami w poezji.
    Dlaczego tak mało pisze się rymowanych ?
    Bo poeci boją się odrzucenia , także przez tych, którzy nucą sobie nowe piosenki pisane prostymi dokładnymi rymami.
  • Tjeri 19.07.2019
    Misiu M - bzdura. Jest cała masa wyśmienitych rymowanych wierszy.
  • Misiu M 19.07.2019
    Tjeri Przecież nie napisałem,że to są kiepskie teksty...
  • Tjeri 19.07.2019
    Misiu M napisałeś ze się walczy z rymem i że ich mało. Więc piszę, że to nieprawda - cały czas powstają rymowane wiersze, jest wśród nich dużo znakomitych utworów. Teraz chyba wszystko jasne.
  • Misiu M 19.07.2019
    Chyba wszyscy zareagowali zbyt gwałtownie.
    Ja na ogół staram się wczuć w treść. Nie mówię,że się nie zna ktoś na poezji.Ale widzę tu brak empatii i ciepłego słowa.
    Naprawdę ten wiersz oceniali uznani poeci z dorobkiem i mieli zdanie inne .
    To jak ? profesjonałom się podobał a amatorom już nie ?
  • Tjeri 19.07.2019
    Misiu M - wybacz szczerość. Ale nie wierzę w profesjonalizm kogoś kto dobrze ocenił ten wiersz. Może Ci się wydaje, że poezja wymyka się ocenom i tylko od gustu zależy. Ale nic bardziej mylnego. To kawał rzemiosła - trzeba mieć narzędzia i opanować technikę. Talent zaś sprawia, że to co wypracowane - błyszczy.
  • Canulas 19.07.2019
    A tak w ogóle, jak się już wpierdoliłem w tę całą rozmowę, to uważam, że tym razem puszczyk nic złego nie zrobił.
    Nie dajmy się zwariować.
    Ocenił i tyle.
    A że nie głaskał, to nie głaskał, ale teraz etykietować, to odpierać komentatorską wolność.
    Piss-joł
  • Misiu M 19.07.2019
    Canulasie drogi,
    nic złego nie zrobił bo jestem od lat zahartowany na takie ataki.
    Gdyby to był mój debiut, pewnie by mnie zdołował.
    Ale on tego nie rozumie,że nigdy nie wie kto siedzi po drugiej stronie ?
    Małolat z pierwszymi próbami czy poeta z dorobkiem ?
  • Tjeri 19.07.2019
    Ocenia się wiersz. A nie tego kto za nim.
  • Misiu M 19.07.2019
    Ja niestety często na portalach takich jak ten, obserwuję zgoła co odwrotnego.
    Zwłaszcza do ,, nowych,, na portalu.
  • Tjeri 19.07.2019
    Aż odszukałam koment. Puszczyk ocenił Twój utwór. Odniósł się personalnie dopiero gdy godnie nie przyjąłeś krytyki.
  • Misiu M 19.07.2019
    Puszczyk nie jest zawodowym krytykiem literackim. Skoro zawodowcy ocenili ten wiersz inaczej, nie mogłem nie zareagować na taką krytykę amatora.
  • Canulas 19.07.2019
    Ale chłopaku, gdzie Ty trafiłeś, gdzie jesteś?
    Jesteś na amatorskim potralu literackim. Sam się tu wkleiłeś, zakładam, że nie pod groźbą użycia broni. Czemu więc przedkładasz swoje treści pod osąd ludzi, z których zdaniem nie masz zamiaru się liczyć?
  • Tjeri 19.07.2019
    Dystans i umiejętność przyjmowanie krytyki to tematy, które warto byłoby zgłębić, Misiu.
    A w poezji - stosowanie rymów, utrzymywanie i przełamywanie rytmu, stosowanie inwersji oraz stylizacji językowych.
  • Misiu M 19.07.2019
    Canulas Sam zauważyłeś kolego, że to portal literacki.
    Używajmy zatem języka literackiego a nie z rynsztoka.
  • Misiu M 19.07.2019
    Tjeri poniekąd masz rację.
    Ale nikt nie ma prawa komuś dyktować jak ma pisać ?
    Przecież mamy wolność artystyczną, czyż nie ?
  • Tjeri 19.07.2019
    Zastanów się po co publikujesz na forum. Tu się rozmawia o tekstach. Chwali co dobre, wzkazuje co złe. Na tym to polega ;). Przemyśl. Mnie szkoda czasu na dyskusje nie o tekstach.
  • Canulas 19.07.2019
    Misiu M, ja nie mam zamiaru tu forsować Twojego stanowiska, ani nikogo bronić.
    Wskazuję Ci tylko coś, co w mojej ocenie jest dziwne. Zarzucasz niekompetencje w ocenie - nie publikuj.
    Proste
  • Misiu M 19.07.2019
    Poza tym te jego odzywki typu ,, beton,, czy ,, tępy beret,,nie zabrzmiały ani życzliwie ani profesjonalnie.
  • puszczyk 19.07.2019
    Te odzywki były, kiedy po zwyczajnej i umotywowanej krytyce zacząłeś się rzucać i poleciałeś pod mój wiersz.
    Myślże "poeto".
  • betti 19.07.2019
    Misiek, nie płacz, jutro będzie gorzej...
  • Misiu M 19.07.2019
    Na niektórych to nawet łez szkoda
  • betti 19.07.2019
    Misiek, popatrz jak to jest, na żadnym portalu nie wielbią Twojej genialnej grafomani, zawsze musisz się o nią - wykłócać i powoływać na autorytety - z kosmosu.

    Ot, pieskie życie... ''poety''
  • Misiu M 19.07.2019
    betti - a czy ja napisałem, że na żadnym portalu jest to samo ? I na każdym jestem nazywany grafomanem ?
    Nie.
    Bo wcale tak nie jest.
    Poza tym poeci zawodowi nie są wcale z kosmosu.
  • Misiu M 19.07.2019
    correct : że na każdym portalu jest to samo ?
  • betti 19.07.2019
    Misiek, Ty już chyba zapomniałeś, jak się kłóciliśmy... nic to.

    Wtedy było lepiej, mniej byłeś zacietrzewiony...
  • Misiu M 19.07.2019
    Ja z tobą ? wybacz ale nie kojarzę...
  • betti 19.07.2019
    Wiem i to mnie śmieszy... tam też, chwalili Ciebie poeci - z zaświatów.

    Misiek, Misiek...
  • Misiu M 19.07.2019
    betti możesz nabijać się ze mnie ale dlaczego wyśmiewasz poetów, od których powinniśmy się uczyć ?
  • betti 19.07.2019
    Misiek, jeżeli ''oni'' tak Ciebie nauczyli, to ja z nimi nie chcę gadać... mnie uczyli lepsi, może dlatego, że żywi i nie z kosmosu.
  • Misiu M 19.07.2019
    betti przecież moi też są żywi i nie z kosmosu i cały czas się od nich uczę...
  • betti 19.07.2019
    Misiek daj już spokój, brzuch mnie boli...
  • puszczyk 19.07.2019
    A niech se żyje urojeniami.
    Już mnie nie bawi ta głupota. Cześć.
  • Misiu M 19.07.2019
    i vice versa samozwańczy krytyku
  • betti 19.07.2019
    Chodzi o to, że go wszędzie walą po tym pustym łbie, a on przychodzi tutaj i twierdzi, że chwalą go profesjonalni, międzynarodowi poeci... zrobił sobie reklamę, niezłe wejście... a nóż ktoś uwierzy... Można skonać ze śmiechu.
  • Misiu M 19.07.2019
    najpierw był Misiek
    a teraz już tylko on ?
  • betti 19.07.2019
    Misiu, Jaśnie Oświecony międzynarodowym uznaniem, daj odpocząć...

    Fakt, nuż mi poleciał jak nóż - w ścianę... wybacz, Misiek.
  • puszczyk 19.07.2019
    Ja już pod tlenem jestem.
    Ale przypał. To naprawdę wymierający gatunek, bo większość jednak po cichu zaczyna myśleć, a tu ściana :)
  • Misiu M 19.07.2019
    ,,a nuż,, piszemy
    nóż służy do czegoś innego
    znawcy literatury he he
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk,nie rób z kogoś ofiary jak sam tu jesteś niekrzesanym gburem
    czytam właśnie komenty twoich wpisów
  • Misiu M 19.07.2019
    betti,
    Kompletnie nie kumacie o co chodzi ?
    Poeci są nasi, polscy nie kreolscy ;-)
    tylko międzynarodowe wydawnictwa mają w dorobku.
    Ech wy znawcy literatury
    i wy macie czelność mnie tu krytykować ?
  • betti 19.07.2019
    Ależ skąd, ja tam jestem pod wrażeniem... wejścia smoka.

    Misiek miałeś czytać... komenty. Nie trać czasu.
  • puszczyk 19.07.2019
    Ciebie nawet z przyjemnością.
    Rzadko się takie oszołomstwo już spotyka.
  • Tjeri 19.07.2019
    Ja miałam... Szkoda że na merytoryczny koment nie udzieliłeś merytorycznej odpowiedzi.
    A tak serio - wrzuć coś lepszego jeśli masz. Ten tekst naprawdę jest słaby.
  • puszczyk 19.07.2019
    Tjeri Gadaj mu zdrów.
    Ja myślę, że to jest ten rodzaj urojeń, że on naprawdę wierzy, że jakikolwiek autorytet doczytał to "dzieło" choćby do dwóch wersów.
    A jest pewne, że nikt znający się na poezji nie zabrał takich gniotów nawet do kibla w wiadomym celu.
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk
    śmiej się śmiej
    ja będę się śmiał ostatni
    jak mówi przysłowie
    ale wyłącznie z twojego samouwielbienia.
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M Jasne misiu od ekspertów :)))
  • Misiu M 19.07.2019
    Tjeri może wrzucę może nie.
    W każdym razie dzięki za ,,serdeczne,, przyjęcie mnie do swego grona.
    Potraficie zachęcić do pisania, że aż uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh.
    STUPROCENTOWA PROFESKA
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk, nie jestem wcale pewny czy to dla ciebie jest jasne ?
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M Najpierw trzeba przyswajać uwagi.
    Te krytyczne też, a dopiero późnej się na portale wybierać.
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Każda uwaga jest dla mnie cenna -nawet ta amatorska.
    Ale jak ktoś pisze do mnie Idioto albo nazywa mój wiersz gniotem nigdy nie będzie przeze mnie darzony szacunkiem nawet jakby dostał z literatury Nobla.
    Czy ty tego nie rozumiesz?
  • Tjeri 19.07.2019
    Misiu M - nie obraziłam Cię nawet spacją między moimi słowami. Za to Ty byłeś nieprzyjemny.
  • puszczyk 19.07.2019
    Swój gniot se poczytaj.
    Większą korzyść będziesz miał.
    A jeszcze większą, kiedy zamiast komentów poczytasz moje wiersze.
    Wprawdzie międzynarodowi eksperci zawodowi sie o nich nie wypowiadali, ale zwykli ludzie je zwyczajnie lubią :)
  • puszczyk 19.07.2019
    Więc jeszcze raz przypominam idioto, że to ty wywołałeś burzę po mojej zwyczajnej krytyce.
    Jeśli mi wskażesz, że obraziłem autora w pierwszym komentarzu, to natychmiast przeproszę.
    Oceniłem wiersz, a to ty zająłeś się komentującym i spróbowałeś podnieść sobie marną samoocenę pod moimi wierszami.
    Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk i znowu mnie obrażasz
    Cały czas prowokujesz tylko nie wiem po co ?
    OCENIŁEŚ WIERSZ -TAK
    ja się do tego odniosłem bo mam do tego prawo
    a ty zacząłeś swój ,,koncert,, inwektyw
    ,,głupota z postawą anty,,
    potem pojawił się beton i tak dalej
    ------------------------------------------------------------------------
    pytam : nie umiesz inaczej rozmawiać to się nie odzywaj
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M Pierdolisz misiu, ale niektóre choroby tak mają.
    Przecież ludzie ci powiedzieli tutaj wyraźnie, co zrobiłeś.
    A idź ty do tych ekspertów i śmieć faktycznie.
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Nie mów za innych tylko za siebie. Nie zasłaniaj swego braku kultury innymi.
    Przede wszystkim nikt mnie tutaj tak nie obraża jak ty.
  • Misiu M 19.07.2019
    Może jeszcze napiszesz,że jak chcę być dobry to muszę pisać tak jak ty ?
    Typowy objaw narcyzmu.
    Szkoda, że ciebie nie lubią tak bardzo jak twoje teksty.
    Ale ty nie dajesz się lubić.
    Taki niby zimny macho a tak naprawdę zwyczajny bufon.
  • puszczyk 19.07.2019
    Idioto, nie musisz pisać jak ja. Zresztą na to nawet nie masz szans.
    Ale przyjmuj krytykę i rady na klatę, a nie na suchą dupę.
  • Misiu M 19.07.2019
    Czy tobie zawsze się wszystko kojarzy z dupą ?
    I nie znasz innych słów od tych,które uważane są za OBRAŹLIWE ?
    A może ty faktycznie masz takie ubogie słownictwo ?
    Doprawdy nie wiem, czy twój casus jest znacznie trudniej rokujący ?
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M Jakbym nie pisał, to i tak jesteś beton, to co za różnica jak piszę?
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk
    jeszcze raz powtarzam : masz do mnie pretensje,że nie słucham twoich ,, rad i uwag,, a ja nie słucham tych,którzy lekceważą innych
    Nie umiesz pisać inaczej niż w sposób prześmiewczy albo na granicy wulgaryzmu to nie komentuj.
    Zostaw to innym. Nie zaśmiecaj portalu swoim ubogim językiem.
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M Nie słuchasz żadnych rad.
    Do twojego naćpanego mózgu zwyczajnie nic nie dociera poza pochwałami podobnych tobie grafomanów.
    Nikt, znający się odrobinę na poezji nie oceni tego nawet w kategoriach słabego wiersza.
    To zwyczajnie prymitywny konstrukcyjnie i środkowo gniot.
  • Misiu M 19.07.2019
    Takich impertynenckich uwag nie mam zamiaru ani słuchać ani tym bardziej szanować.
    Obrażasz innych bo myślisz, że tak można i że ci wolno.
    Ale to tylko ty tak myślisz o ile myślenie jest twoją zaletą.
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M Wal się.
    A na moją merytoryczną ocenę przy następnych płodach zawsze możesz liczyć :)))
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk NIE LICZ NA TO, ŻE CI POZWOLĘ NA BEZKARNE PASTWIENIE SIĘ NAD MOIMI TEKSTAMI.
  • Ant 19.07.2019
    Przeczytałem i podoba mi się :)
  • Misiu M 19.07.2019
    dziękuję ci bardzo Ant
  • Misiu M 19.07.2019
    Chyba, że będą to uwagi merytoryczne, ale sądząc po tobie, raczej na to nie ma co liczyć.
  • puszczyk 19.07.2019
    Takie uwagi dostałeś w pierwszym komencie.
    Nie dotarły nawet na milimetr przez skorupę bufona.
    Żebyś ty jeszcze choć jakikolwiek powód do bufonady miał... ((:
  • Misiu M 19.07.2019
    Czy ty się puszczyku uważasz za lepszego od profesjonalnego poety i krytyka ?
    Widzę,że tak.
    A to już jest bardzo ciężki przypadek.
  • Misiu M 19.07.2019
    Gdybyś chociaż do końca dyskusji zachował klasę.
    Ale nie.
    Nie pozwolę na to abyś mnie publicznie tutaj znieważał czy tego chcesz czy nie.
    Na takich jak ty też są sposoby.
  • akwamen 19.07.2019
    Misiu M nie przejmuj się tymi dwoma odrzutkami z lepszych portali hi, hi oni się tylko dowartosćiowują hi, hi, widzisz aby ktoś tu się nimi zajmował? chłopie wyluzuj, szkoda prądu na tych dwoje starców hi, hi puchacz spierdolił się z gałęzi już jakiś czas temu i w łepetynie mu pykło, a bettonka ma fazy na gównoburze i będzie pieprzyć o dupach, facetach, gołych dupach i kto jest starszy jak nakręcona, a na dodatek nie napisze nic czego już nie napisała pod innymi awanturkami hi, hi
  • puszczyk 19.07.2019
    akwamen Masz ty misiu uzdolniony szczęście.
    Posiłki na twoim poziomie przybyły w ostatniej chwili.
    Idę do siebie z podkulonym ogonem :)))
  • akwamen 19.07.2019
    puchacz to ty masz jeszcze ogon?! hi, hi nie zapomnij tylko wrócić jeszcze hi, hi
  • Misiu M 19.07.2019
    akwamen Jak narazie to o d... pisze tylko puszczyk
    taki typ ludzi podobno tak ma.
    Jak komuś nie przyloży z lewej mańki to ma dzień stracony.
    Zaiste trudny to przypadek,
    ale różni są ludzie.
    Pozdrawiam Ciebie serdecznie.
  • akwamen 19.07.2019
    Misiu M poczekaj, poczekaj, jak o dupy idzie,to betta jest niezmordowana hi, hi jak się "gorąco" robi to puchacz daje nogę, a betta zakłada czarną koronkową bielizne, hi, hi nie martw sie poinformuje o tym publicznie.
  • puszczyk 19.07.2019
    Misiu M Nic nie dotarło w tę intelektualną pustkę...
  • Misiu M 19.07.2019
    puszczyk Rzeczywiście... jakaś pustka nie odpuszcza i nie ustaje.
  • puszczyk 19.07.2019
    Ne było dyskusji.
    Ty sobie najpierw sprawdź definicję merytorycznej dyskusji, a później pisz mi tu pierdoły.
    Ludzie ci wyraźnie powiedzieli, kiedy skończyłem z tobą dyskutować.
    Kiedy wykazałeś się oszołomstwem, próbą ataku przez moje wiersze i agresją na konstruktywną krytykę..
    A nie ty mi będziesz pozwalał na cokolwiek.
    Szukaj więc sposobów, a na moją obecność pod następnymi tragediami, które wstawisz, będziesz mógł zawsze liczyć.
    Oczywiście będzie merytorycznie do bólu.
  • puszczyk 19.07.2019
    A klasę mam zarezerwowaną dla ludzi z klasą.
  • Misiu M 19.07.2019
    Facet z klasą ma zawsze klasę nawet dla tych co jej nie mają.
    Tym się różni od zwyczajnych przygłupów.
  • Aisak 19.07.2019
    Jak ja Wam zazdroszczę...

    Jesteście już na emeruturze, siedzicie w domku, na tarasie, albo na balkonie, ptaszki ćwierkają, popijacie coś dobrego i naparzacie się plastikowymi mieczykami.

    Ale Wam dobrze... chłopcy xD
  • akwamen 19.07.2019
    bettonce i puchaczowi znow odpaliła szajba hi, hi
  • Aisak 19.07.2019
    bo są na emeryturze i się nudzą. Ty też byś się nudził, gdybyś był na emeryturze, ale widać, że młody jesteś xD
  • akwamen 19.07.2019
    Aisak albo na zwolnieniu lekarskim bezterminowym hi, hi
  • Aisak 19.07.2019
    akwamen renta? może...
  • betti 19.07.2019
    Aisaczku, po tobie tej młodości nie widać... jeszcze nie jesteś na emeryturze? Naprawdę?

    Myślałam, że co najmniej dwadzieścia lat jesteś starsza ode mnie, nawet na początku miałam ci na pani mówić, ale że tu każdy na ty - to i ja. Ale przyznaj się, jakiś rok albo dwa ci tylko brakuje, prawda?
  • betti 19.07.2019
    Aisaczku, po tobie tej młodości nie widać... jeszcze nie jesteś na emeryturze? Naprawdę?

    Myślałam, że co najmniej dwadzieścia lat jesteś starsza ode mnie, nawet na początku miałam ci na pani mówić, ale że tu każdy na ty - to i ja. Ale przyznaj się, jakiś rok albo dwa ci tylko brakuje, prawda?

    A akwamenek, to jeszcze w pieluszkach, pod specjalną ochroną mamci - Angeli.
  • Aisak 19.07.2019
    yetti, ależ ja od dawien dawna jestem na emeryturze. Tylko, że ja kobieta pracująca jestem i muszę dorobić do tej nędznej emeryturki :(

    Mam 72 lata i nie wstydzę się tego!
    W przeciwieństwie do ciebie, gówniaro, pięćdziesięciosiedmioletnia.
    :)
  • akwamen 19.07.2019
    bettonek i wiesz jak miło klamczuszko pospolita hi, hi l Angela piękna kobita i skromna , nie to co ty i nie nagabuje tutejszych chłopów starymi koronkami a, ha a ty co dalej latasz z chcicą? hi, hii znowu masz dylemat kto starszy hi, hi mówilem że o jednym gada frustratka hi, hi zaraz będzie o dupach tylko uważajta! hi, ha, he
  • akwamen 19.07.2019
    Aisak pięcdziesiąt siedem i trzysta sześćdziesiąt jeden dni hi, hi
  • betti 19.07.2019
    Aisak chyba mnie z kimś pomyliłaś, ale nic to. Przepraszam ciebie wobec tego, za wszystkie uszczypliwości, ja naprawdę nie wiedziałam, że ty już tak... podeszła.
    Pani Kasiu, bardzo przepraszam.
  • akwamen 19.07.2019
    bettonek przecież ty r,ownolatka hi, hi wypierazs się jak żaba błota hi, hi
  • betti 19.07.2019
    akwamenek jeszcze się okaże, że ty też po 70-tce i przestanie mi być do śmiechu...
  • akwamen 19.07.2019
    bettonek chciałabyś hi, hi
  • akwamen 19.07.2019
    bettonka idę sobie bo znudziłaś mnie.... narazie. hi, hi daj znać jak znów ci odpali palma, to wrócę hi, hi
  • Aisak 19.07.2019
    Wybaczam yetti, bo jesteś biedne i smutne i samotne.

    Coś cię zżera od środka, ślepe biedactwo...
  • puszczyk 19.07.2019
    Gdzie mnie do ciebie, akwa.
    Za mały jestem... (((:
    A-sika, gdzie ja emerytury dożyję z moim cholerycznym charakterem...
  • akwamen 19.07.2019
    za krotki bolek jesteś, zrzędo hu, hu i za cienki w uszach hi, hi
  • Aisak 19.07.2019
    puszczyk, A-sika, A-sika i na głowę ci nasika.

    Dlaczego nie chcesz zmierzyć się z panem Misiem na anonimowy tekst?
    Przyznaj, że się boisz, no przyznaj, bądź chłop.
  • puszczyk 19.07.2019
    Oczywiście. I trzeba być taką właśnie upośledzoną jak ty, aby nie pomyśleć, jak by coś takiego wyglądało.
    A sikaj sobie gdzie chcesz, bo zawsze możesz się napiąć i coś takiego wymyślisz.
    Dobra, przybyła podłoga, to idę na swoją półkę.
  • Aisak 19.07.2019
    puszczyk, a wiesz, że krowa roba Muuuu?
  • piliery 19.07.2019
    Ktoś Ci wyrządził krzywdę wystawiając mało czytelne opinie. Wiersz jest ciekawy przez podjęty temat ale nie znaczy to że jest dobry. Zmieniasz czasami podmiot. Nie zawsze jest czytelne do kogo kierujesz słowo.Treść mnie ujmuje, forma sprawia ze boli mnie głowa.
  • Misiu M 19.07.2019
    mnie bolała głowa po napisaniu treści
    dość migren na dzisiaj
    i nie pisz ,, ktoś,, bo dobrze wiesz kto ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania