Poprzednie częściSłodki Flirt-My Story

Słodki Flirt-My Story-Rozdział 4 Cz.3-,, Na prawdę uważasz że taka jestem?!"

Po lekcji postanowiłam się przejść. Po przepchnięciu się przez tłumy dziewczyn, czyhających pod męską toaletą, znalazłam się na dziedzińcu, jedyne wolne miejsce na ławce, było koło czarno włosego chłopaka w kapturze i ciemnych okularach. 'No cóż, raz się żyje, w najgorszym wypadku odnajdą moje ciało na śmietniku'- pomyślałam i zaśmiałam się cicho.

 

-Heeeejjjj ,mogę się przysiąść? Bo wszędzie jest już zajęęę...

 

-(kamienna twarz i spojrzenie na Kam)

 

-To może ja pójdę na trawę...

 

-Nie, czekaj, przepraszam że cię przestraszyłem...

 

-Czyli mog...(chłopak, tylko szybko kiwnął głową na potwierdzenie, i zaczął coś robić w komórce)

 

Usiadłam (Też ma dziś bluzę tylko że biała i kaptur) koło niego, włączyłam sobie muzykę (ma słuchawki) i próbowałam chwilę odpocząć. Niestety nie było mi to dane, usłyszałam pisk i poczułam coś twardego pod sobą <Tak dobrze myślicie..to ziemia -_-> (Kaptur jej spadł)

 

-Co jes... -_- (spojrzałam w górę i zobaczyłam Amber, przyklejoną do tego chłopaka. O! jednak to nie seryjny zabójca^^,to po prostu kolejny model -, -'- myśli

 

-Agiiii skarbie <3

 

-??? Emmmm, mogłabyś mnie puścić

 

-Nie znam cie za dobrze, ale już mam cie dość. WYPAD BLONDI!

 

-<Spojrzenie z wyższością>

 

-OGŁUCHŁAŚ?!

 

-(Chłopak spojrzał na mnie i szczena mu opadła<??? 0.o chyba aż taka brzydka nie jestem, nie XP?>-Myśli

 

-Kam... -Powiedział tak cicho że nie usłyszałam.

 

-Mówisz do mnie?!-Amber

 

-Nie kurwa, do tej zajebistej, blond ściany za tobą.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Estera 28.03.2017
    Kiedy następne?
  • Mery505 11.07.2017
    Hah #szybkaodpowiedź zapraszam raczej na mojego wattpada: https://www.wattpad.com/user/Mery505
    Nie wiem czy będę tu jeszcze coś kiedykolwiek wstawiać. Wciągnęłam się bardziej w pisanie op grupowych i w sumie i tak rzadko cokolwiek wstawiam :/ A to op było moim pierwszym i mogę z czystym sumieniem powiedzieć iż jest to tragedia xp ale że ludzie się dopytują to prawdopodobnie coś tam się jeszcze pojawi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania