Słodko gorzki

żadnego widoku

białe ściany pokoju

 

sama ze sobą

w tej próżni

 

nie zobaczą łez

zniknęli we mgle

 

krople deszczu

odbite na szkle

 

słodko gorzki

smak zostawiają

 

pozorna ekstaza

ukrywająca tą marność

 

ta maska

wciąż mi katem

 

w lustrze

siebie nie poznaję

 

odzwierciedlenie karykatury

stojące naprzeciw mnie

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Czanatan 03.07.2019
    I to jest wreszcie wiersz, na jaki czekałem. Uczcie się od Moni. Ładny i składny, zrozumiały, przejrzysty, bez zawijasów, klozetowej enigmy i smędzenia.
  • Bogumił 03.07.2019
    Tyle, że tu się już nikomu nie chce wierszy komentować. Smutne. A wiersz taki wrzucony ścichapęk, w sam środek nawalanki, ale ładny. Oszczędny w słowach, trochę przypomina piękną poezję Betti.
  • Monia 03.07.2019
    Ciesze sie,ze ci sie podoba ;)
  • Czanatan 03.07.2019
    Monia - Błędy trzeba udowodnić, podobnie jak kunszt. Podoba się to rzecz gustu, a co innego warsztat. Kiedyś na forum wrzuciłem wiersz Miłosza...ale mnie wyśmiali i to kto?...internetowe półdurki.
  • betti 03.07.2019
    Czanatan

    nie zobaczą łez
    zniknęli we mgle - zniknęły

    pozorna ekstaza
    ukrywająca tą marność - tę marność


    Bogumił, dziękuję za sympatię - zabieram ją ze sobą.
  • Czanatan 03.07.2019
    Cwaniara, erudytka i może jeszcze polonistka. Znikły i też dobrze. "Tę" jest zawsze bezpieczniej.
  • Monia 03.07.2019
    Czanatan Tak to niestety bywa ktos jest wrecz zafascynowany tym co wrzucisz,a inny wyleje na ciebie wiadro pomyj :)
  • Czanatan 03.07.2019
    Monia nie przesadzaj, dobry wiersz sam się obroni :-))) Jak sądzisz, ile na tym forum wytrwaliby: Miłosz, Białoszewski, Barańczak, Morawski, Hemar, Ewa Szelburg-Zarembina, Szymborska oczywiście pod pseudonimami ? Wylazłby jakiś cham i dawaj mordę drzeć, ty taki owaki. Tak by było.
  • yanko wojownik 03.07.2019
    Czanatan poproszę cię o aktualny adres zamieszkania dupku

    takie rzeczy http://www.opowi.pl/co-sie-dzieje-z-opowi-a52587/#comment-460185 ciężko płazem uchodzą.
  • Monia 03.07.2019
    Czanatan Niewykluczone,ale nie ma co gdybac :)
  • betti 03.07.2019
    Monia, do wiersza trochę daleko... no i byki łażą jak po pastwisku. Spr i popraw.
  • Monia 03.07.2019
    Dzieki za opinie pozdrawiam ;)
  • betti 03.07.2019
    To mój ostatni komentarz. Pozdrawiam wszystkich i życzę weny twórczej.
  • Bogumił 03.07.2019
    Bez ciebie będzie tu zwyczajnie nudno, a bez twojej poezji nie będzie co czytać. Szkoda.
  • Czanatan 03.07.2019
    W wierszach betti widać profesjonalne pociągnięcia. To nie amatorszczyzna, radosna twórczość, a w niektórych dosłownie tylko jeden wyraz przestawić, czy zmienić. To opinia mojej koleżanki (profesor polonistyki) chyba wie co mówi. Pozdrawiam.
  • Czanatan 03.07.2019
    To jest Internet, w normalnych warunkach 90% siedziałaby i słuchała, a nie -to won! Ten jazgot kundli, (do którego i ja się niestety dołączałem) zgłuszą wszystko i nie ma sensu "produkować się" bo i tak nikt (mało kto) nie doceni. Jednak to takie archiwum ten internet, że można do niego zajrzeć po dłuższej nieobecności i odnaleźć swoje utwory. Powiesz sobie, o pisałam kiedyś to już chyba 5 lat minęło a tu wpis tego... Czanatana i chwila refleksji, spojrzenie w okno.
  • Czanatan 03.07.2019
    Powtórzone "ta, tą"...oj tam...marność-rodzaj żeński
  • Angela 03.07.2019
    Wiersz poprawny i nawet rzec by można, że dobry, ale we mnie emocji niestety nie wzbudził.
    Pozdrawiam.
  • Monia 03.07.2019
    Dzieki za wyrazona opinie.Kazdy ma inne odczucia to zrozumiale pozdrawiam ;)
  • Czanatan 03.07.2019
    We mnie też emocji nie wzbudził, ale jest "poprawnie zagrany" (oj tam - dwie nutki uciekły). Inni na tym forum walą w klawiaturę i z miną pawianów cieszą się, że słyszą jakieś dźwięki. A to zwykła kakofonia, buble, chała, gnioty, niedoróbki.
  • Angela 03.07.2019
    Szczerze, nie znam się, wiem natomiast co lubię: EMOCJE, nawet jeżeli czegoś tam technicznie brakuje, to jakoś
    to przetrawię, jeśli tylko coś w środku drgnie.
  • Monia 03.07.2019
    Widzisz dla ciebie wazne sa emocje,a dla innych cos innego.Nie wszyscy lubia to samo,poniewaz byloby wtedy az za idealnie :)
  • Wrotycz 04.07.2019
    Kto zniknął, a kto nie zobaczy łez? Krople deszczu? W próżni nie można być z kimś, zatem - sama - wystarczy (bez: ze sobą). Inwersje też niepotrzebne. Zaimek - tą - do zmiany w - tę -. Nieco egzaltowany tekst o wielkiej samotności warto chyba podszlifować. Albo nie, to zależy od Ciebie:)
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania