.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Okropny 16.07.2016
    V, Na dobry początek dnia.
  • Rasia 16.07.2016
    Dzięki, Okropny :)
  • Okropny 16.07.2016
    Rasia z podobnym klimatem w głowie tą sobotę rozpoczęliśmy, choć pewnie bez geograficznych podobieństw/ uwarunkowań.
  • Tina12 16.07.2016
    Jasne ty sie do wierszy nie nadajesz? To sie chyba żarty stroisz. 5 bo nie ma sie czego czepiać.
    A jeśli będzie ci sie kiedyś chciała zapraszam do czytania moich wypoci.
  • Rasia 16.07.2016
    Tina, nie wiem, za co mnie tak wysoko cenisz, ale bardzo Ci za to dziękuję :) A wpadnę na pewno, tylko mam teraz dużo do nadrabiania. Mimo to spodziewaj się mnie prędzej czy później! :)
  • Tina12 16.07.2016
    Rasia
    Dzięki.
  • alfonsyna 16.07.2016
    Podoba mi się taka niemetaforyczna metaforyczność tego wiersza - bo niby tych metafor jest sporo, w dodatku bardzo trafnych, ale też nietrudno wyłapać główny sens, jaki zapewne chciałaś tu zawrzeć. Pierwsza strofa spodobała mi się wyjątkowo - piękny opis, w którym bardzo mocno czuć ten smutek, a nawet rozpacz. Zostawiam 5 za całość i nawet jeśli sama nie do końca "czujesz" wiersze, to nie zmienia faktu, że całkiem sprawnie się w tej dziedzinie poruszasz. :)
  • Rasia 16.07.2016
    Hm, bardzo ładnie to ujęłaś, Twoje słowa są dla mnie niezmiernie miłe :) No i cieszę się bardzo, że te emocje było tutaj jednak czuć. Dziękuję! :)
  • Angela 16.07.2016
    Zawsze podobał mi się pewien minimalizm w wierszach. Twoje wątpliwości są całkowicie bezpodstawne, bo wychodzą Ci one
    tak dobrze jak proza. Po prostu 5 : )
  • Rasia 16.07.2016
    Z tym, że tak dobrze jak proza, to akurat sama się nie zgadzam, ale miło, że to tak postrzegasz :) Cieszę się, że trafiłam w Twój gust, dziękuję :)
  • Angela 16.07.2016
    Rasia na szczęście nie Tobie to oceniać : D
  • Angela 16.07.2016
    Rasia na szczęście nie Tobie to oceniać : D
  • Rasia 16.07.2016
    No może i tak ;D
  • Rasia 16.07.2016
    Dziękuję za anonimową piątkę :)
  • Billie 17.07.2016
    Wow. Ten wiersz jest świetny! Przeczytałam 3 razy i muszę Ci powiedzieć, że bardzo mi się spodobał. Muszę Ci też w końcu zdradzić moje spostrzeżenia, jeśli chodzi o Twoje wiersze... Mam wrażenie (i popraw mnie jeśli się mylę), że wiersz jest dokładnie zaplanowany; tzn ja to widzę tak: pomysł, plan i wykonanie. Wiesz, że to zupełnie inaczej niż u mnie. Jeśli moje przypuszczenia są prawdziwe, to zazdroszczę :)
    Pierwsza zwrotka kupiła mnie już dwoma pierwszymi wersami. Smutek pogłębia się z każdym kolejnym słowem. Emocji nie brakuje :) Podoba mi się także ten ostatni wers. Zostawiam Ci 5 :)
    PS. Myślę, że z czasem przestaniesz myśleć, że się nie nadajesz i mam nadzieję, że te pozytywne komentarze w tym pomogą. :) :)
  • Rasia 17.07.2016
    To takie miłe dostać pochwałę za wiersz od osoby, która dobrze pisze wiersze. Co do Twoich spostrzeżeń - sama nie wiem. W moim przypadku, jeśli ma powstać wiersz, to zazwyczaj pod wpływem jakichś bardzo emocjonalnych wydarzeń. Nie wstawiam go jednak na stronę od razu, bo jak ochłonę, to zazwyczaj wtedy dopracowuję formę i wrzucam go tutaj. Mam nadzieję, że taka odpowiedź Cię satysfakcjonuje :)
    Co do "PS", poniekąd mam taką nadzieję, a z drugiej strony zostawiłabym to lepszym :D Dziękuję serdecznie za takie miłe słowa, zainteresowanie i tyle uśmieszków :))
  • Billie 17.07.2016
    Rasia, jak najbardziej mnie satysfakcjonuje :) Niczego nikomu nie zostawiaj, pisz dalej, bo idzie Ci bardzo dobrze :)
  • NIka 22.07.2016
    Czemu mnie ostatnio tutaj nie było i czemu tego wcześniej nie widziałam? Przeczytałam kilka razy i dopiero po kilku dłuższych chwilach namysłu nad tym tekstem wystawiłam tak oczywistą piątkę. Tak szybko się to czytało, a tak wiele zobaczyło w tych słowach :) niesamowite !
  • Rasia 22.07.2016
    Cieszę się więc, że tak to odebrałaś, dziękuję Ci bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania