XXX

XXX

Średnia ocena: 1.8  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • sensol 05.05.2019
    masz brudne nogi
  • Bogumił 05.05.2019
    Dzięki za merytoryczny komentarz;)))
  • Jacom JacaM 05.05.2019
    hm...a kto niby dał ci prawo wypowiadać się w imieniu Polaków ;-) folksdojcze to machają nie widzieć czemu polskimi flagami na marszu niepodległości :-) jak ich łapki od hailowania nie bolą
  • Bogumił 05.05.2019
    Nie słyszałem, żeby PO chodziło na marsze niepodległości-;)
  • Jacom JacaM 05.05.2019
    nie , nie chodzi, tam chodzą ciekawe hybrydy naziole finansowani przez Putina :-)
  • Bogumił 05.05.2019
    Chodzę co roku, ale z miłości Ojczyzny i setki moich przyjaciół również. Ktoś cię okłamuje kolego.
  • Bogumił 05.05.2019
    A tak naprawdę, trzeba być po lobotomii mózgu, żeby potomków zesłańców syberyjskich, powstańców listopadowych, styczniowych, pogromców bolszewików z 1920 roku oskarżać o finansowanie przez Putina. A przede wszystkim takie środowiska są na tych marszach. Albo jesteś po lobotomii, albo głupi jak but, albo zmanipulowany przez propagandę antypolską z mediów i dlatego biedny, boś idiota.
  • Jacom JacaM 05.05.2019
    i z tej miłości ojczyzny odmawiasz komuś prawa do polskości , dzielisz ludzi na prawdziwych i nieprawdziwych Polaków, gratuluje pantofelku. Hm...od kiedy to w onerze i u wszechpolaków są sami potomkowie zesłańców i powstańców ;-) Poszukaj informacji o finansowaniu i wspieraniu przez Moskwę skrajnych ruchów w europie, nie liczę na to, że coś z tego zrozumiesz :-) Spróbuj chociaż poczytać opinie Powstańców Warszawski, może to cię czegoś nauczy
  • Bogumił 05.05.2019
    Że Putin tam kogoś gdzieś finansuje to ja mam nie chodzić na marsze? Puknij się w łeb. Ty nie chodzisz, dlatego jesteś tylko polskojęzyczną amebą, bugoodrzaninem, tybylcem zadowolonym z bezobjawowego patriotyzmu.
  • Jacom JacaM 05.05.2019
    ;-) kolejny internetowy bohater wyklęty mocny w paluchach na klawiaturze ;-)
  • Bogumił 05.05.2019
    Ciebie nie stać nawet na to osobo domagająca się, żeby ją uznać za Polaka. A broni facet, który całuje germańską zdzirę po tyłku za medale i pieniądze.
  • Ozar 05.05.2019
    Bogumił, to że PO jest niemiecka agendą wiedza ci co chcą wiedzieć. To partia opłacana przez Niemców już od wielu lat. Ich zadaniem jest sprzedaż za darmola wszystkiego co tylko sie da w Polsce. Niestety ponad pewnie 90 % Polaków wierzy w propagandę i tego nie wie. wie.
  • Bogumił 05.05.2019
    Idiotów w Polsce nie brakuje, później przez takich psychopatów były zabory, bo się sami prosili na obcych dworach o interwencję.
  • Bogumił 05.05.2019
    Niestety ponad pewnie 90 % Polaków wierzy w propagandę i tego nie wie. wie.

    Dokładnie.
  • Śmieszny tworek wierszopodobny :)
  • Bogumił 05.05.2019
    He, he, trudno by ci było to przebić.
  • Bogumił zapewne! :)
  • Jacom JacaM 05.05.2019
    Nie tacy jak ty będą decydować o tym kto jest Polakiem a kto nie :-) jak sam napisałeś takich jak ty jest 10% :-) margines. Co prawda ludzie twojego pokroju byli mistrzami w wyrywaniu paznokci. Cóż począć, tacy też muszą być ;-)
  • Bogumił 05.05.2019
    Ciesz się, że jesteś w gronie 90 procent intelektualnego menelstwa. Twoim móżdźkiem możesz to tylko w ten sposób uzasadnić, że miliony much żrejących gówno nie mogą się mylić. Ty jesteś w tych milionach. Smacznego.
  • Zaciekawiony 05.05.2019
    Przeginasz pałę tymi obraźliwymi określeniami. A rymowanka słaba.
  • Bogumił 05.05.2019
    Ciekawe, że wszyscy od razu wiedzą o kogo chodzi. Zresztą ten żul, też nie miał trzeciego maja litości dla milionów ludzi których obraził organizując sabat na uniwersytecie z tym Jażdżewskim. Od tego momentu skończyła się moja litość dla tego bandziora.
  • Jacom JacaM 05.05.2019
    Nie napinaj się ;-) miernoty zawsze się napinają i mają pełna pieluchę
  • Enchanteuse 05.05.2019
    "A dla Polaków gnida i zerem".
    No, co nie wejdę, a już powoli się odcinam, robię przerwę - co nie wejdę, to coś.
    Tym razem, proszę bardzo, ktoś tu odgórnie rzuca jedna prawdę, jedna jedyna - i mówi jeszcze, kto powinien czuć się Polakiem. Bogumile, opamiętaj się, bo sam siebie ośmieszasz.
  • Bogumił 05.05.2019
    Aha, czyli draniowi wolno bezkarnie obrażać miliony Polaków, mówiąc publicznie że się tarzają w błocie, a ja nie mogę drania potraktować w ten sam sposób. Czyli co? Enchanteuse, przecież ja ci nie kazałem na siłę czytać mojego wiersza, i jeszcze pisać komentarza. Gdybym cię siłą do tego zmusił, przemocą, to taki komentarz byłby zasadny.
  • Karawan 05.05.2019
    Enchante odpuść sobie. To przecież nawiedzony troll, którego wyłącznie brak zainteresowania może uspokoić. Błogosławiony ubogi duchem albowiem nie wie co czyni. Szkoda czasu i energii na kogoś kto zamknął się we własnym chorym świecie i wszystko postrzega przez przyzmat swoich jedynych prawd i praw.
  • Kapelusznik 05.05.2019
    Jak zwykle piszesz o polityce Bogumił
    Czy może powinienem się do ciebie zwracać per Zenobiusz???

    Och mój kochany fanatyku

    Jesteś całkiem dwulicowy jak na katolika
    XD XD XD
  • sensol 05.05.2019
    ciekawe, Bogumił niedopieszczony stworzył sobie wirtualnego przyjaciela.
  • Kapelusznik 05.05.2019
    sensol
    I nadal nie odpowiedział - ignoruje - udaje że nic się nie stało
    ...
    A ja mam kolejny MANIFEST na tydzień zaplanowany XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania