.

 

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Agnieszka Gu 27.10.2018
    Witam,
    Lubię Twoje wiersze. Pamiętam, że zawsze kojarzyły mi się z wolnością, lekkością, jakimś rodzajem parcia do wyzwolenia.
    Tu też czuć lekkość. Odrobinę finezji nawet. Bardzo przyjemny wiersz.
    Pozdrawiam
  • Artbook 28.10.2018
    Pięknie dziękuje Agnieszka :-)
    Chyba najlepiej z dotychczasowych komentarzy oddałaś mój zamiar, jeśli chodzi o cele jakie sobie stawiam pisząc poszczególne utwory ;-) Co prawda ten powyższy postanowiłem nieco zmodyfikować, ale mam nadzieję, że nie stracę w Twoich oczach ;-)
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedzinki!
  • Pasja 27.10.2018
    Dzień dobry
    Zawsze zadumanie i refleksja nad upływem czasu. Rozgrzeszanie ze swoich uczynków i tęsknota i nadzieja w parze z rozsądkiem.
    Znowu klamra spinająca początek i koniec:
    nieśmiało otarłem łzę
    oddanych myśli... wszystko powiedziane.

    Pozdrawiam i miłego dnia
  • Artbook 28.10.2018
    Witaj pasja :-) Tak rzeczywiście, przyznaję się bez bicia, moja zaduma nad upływem czasu, to coś co mnie cały czas frapuje i nie daje spokoju. Staram się podejść do tematu przemijania i rozliczania się z przeszłością w różnych formach, ale nie znalazłem jeszcze "tego czegoś" ;-)
    Miło, ze zaglądasz i komentujesz tak ciekawie, pozdrawiam, do następnego!
  • betti 27.10.2018
    Już tytuł do bani, a dalej nie jest lepiej... jakbyś na siłę pisał. Sorry, ale to poniżej Twoich możliwości.
  • Artbook 28.10.2018
    Spoko ;-)
  • Harvey 27.10.2018
    Betti hmhmhmmm czy istnieje jakiś wiersz który potrafi cię zadowolić ??
  • Dekaos Dondi 30.10.2018
    Witam znowu→Tęsknota za czymś. Wielkim doznaniem. We mnie. Nie ''poza Ziemią'' Obok gdzieś.
    Aż tu nagle...bęc...spadają ''gwiazdy marzeń'' Szybuję w przestworzach... bo czas zejść na Ziemię.
    Rozproszyć światła, których siła...była ponad moje siły. Lepsza ''asteroida'' w garści, niż ''galaktyka na dachu"
    Pozdrawiam→4+
  • Artbook 30.10.2018
    Fajne te Twoje rozważania na temat poszczególnych słów i wyrażeń ;-) Cieszę się, że dostrzegasz w nich konkretne wydarzenia czy sytuacje. Dzięki za wysiłek i trud związany z analizą. Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania