-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Neurotyk 23.12.2018
    Czasem można zwątpić w pewne rzeczy (jakie - zachowam da siebie), gdy czyta się rozwinięcie niektórych haseł.

    Wiele z kolei bardzo mi się podoba,np.:

    USAMA IBN LADIN - saudyjski współzałożyciel i przywódca Al-Ka'idy. Jak wielu Arabów, w tym m.in. Jihadi John, posiadał sztukę dokonywania samobójstwa w przeszłości. Popełnił je w przeszłości 11 września 2001 r. w Nowym Jorku, zginął zaś 2 maja 2011 r. w Abbottabadzie. Jihadi John popełnił samobójstwo w przeszłości 19 sierpnia 2014 roku gdzieś na pustyni, a zginął 12 listopada 2015 roku w Rakkce.

    :)
  • stefanklakson 23.12.2018
    Co tu znaczy słowo zwątpić?
  • Neurotyk 23.12.2018
    to samo, co zazwyczaj znaczy :)
  • stefanklakson 23.12.2018
    Neurotyk pyta neurotyka :) Właśnie nie wiem, bo nie wiem czy chodzi Ci o jakość tekstu, czy zwątpienie w pewne wartości ludzkie, ale to słowniczek przewrotniczek ;)
  • Neurotyk 28.12.2018
    stefanklakson, też jesteś Neurotyk? :)

    Zwątpienie z powodu stereotypów, pół prawd, ćwierć prawd i wrednych kłamstw, które wyjąłeś z popkulturowego obiegu dezinformacji :)
  • Freya 23.12.2018
    Eee, wporzo ten tekst, trochę mi zaimponowałeś - klaksonie :) Pozdrawiam serdecznie
  • stefanklakson 23.12.2018
    Muszę chyba usiąść i napisać nowe hasła. Niektóre wyszły tak sobie, ale myślę, że fajnie udały się historyjki do haseł. W ogóle to większość napisałem z nudów na kolanie, jadąc autobusem ;)
  • Aisak 24.12.2018
    centaur murzyn z czterema ogromnymi fallusami - to wymyśline przez Autora?
    Czy gdzieś wyczytane?
  • stefanklakson 24.12.2018
    Kasiu, jak byłem brzdącem, dowiedziałem się o centaurach. Potem bliscy długo ukrywali przede mną istnienie ludzi czarnych, ale i o nich z czasem się dowiedziałem przez wzgląd na wrodzoną ciekawość. Jeśli chodzi o fallusy, to o nich dowiedziałem się najwcześniej. Ostatecznie połączyłem te idee i wyszło mi, że tak musi wyglądać Najwyższy.
  • sensol 25.12.2018
    POLAK - przedstawiciel jednego z narodów słowiańskich. Wyróżnia się na ich tle tym, że jest tolerancyjny, oczytany, pozbawiony zawiści, wesoły, cieszący się życiem i stroni od alkoholu. (jestem dumny, że należę do tego szacownego grona)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania