Śmierć bliskiej osoby.

Pewna dziewczyna byla bardzo zrzyta z swoja mama. O wszystkim rozmawialy, dziewczyna mogla powiedziec o swoich problemach nawet tych milosnych. Jednym slowem wiedzialy o sobie wszystko. Razem chodzily do kina, na zakupy, nawzajem doradzaly sobie w ubraniach. Niekiedy ubieraly sie tak samo :) Kolezanki dziewczynie bardzo zazdroscily takiej mamy. Spedzaly ze soba duzo czasu, ale niestety pewnego dnia mama dziewczyny dowiedziala sie ze ma raka, ktorego nie da sie juz wyleczyc bo lekarze za pozno go wykryli. Zacza sie trudny czas dla dziewczyny jak i dla mamy. Kamila nie odstepowala mamy na krok. Razem walczyly do konca, chociaz brakowało juz sil. Mama Kamili nie chciala by kazdego dnia dziewczyna musiala patrzec jak upada. Cialo mamy z dnia na dzien stracila blask mimo, ze organizm walczyl caly czas. Rok mina bardzo szyko ale tez i bardzo bolesnie. Mama dziewczyny wiedziala, ze zbliza sie ten moment pojscia na ten drugi swiat. Pewnego czwartku mama Kamili pozegnala sie z corka i rodzina i zamykajac oczy odeszla. Na pogrzeb przyszlo duzo osob. Teraz Kamila mieszka u dziadkow, poniewaz ojciec dziewczyny zostawil ja i mame kiedy dziewczyna sie urodzila. Kamili jest bardzo ciezko ale musi sie trzymac dla mamy. Ma duze wsparcie od dziadkow, kolezanek i od swojej przyjaciolki dlatego jest jej latwiej. Kazdego wieczoru patrzyw niebo bo wie, ze tam jest jej mama.Takze wierzy, ze kiedys tam sie spotkaja.

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania