„Śmierć mój jedyny przyjaciel”

Nie mogłem znieść samotności, nie mogłem znieść ludzi, którzy nazywają siebie moimi przyjaciółmi. Jak nisko ludzie upadną aby osiągnąć swoje cele, ile żyć będzie dla nich poświęconych?

Ile łez przez nich wyleją mężczyźni, kobiety i dzieci?

Bez względu na to, co ludzie zrobią na końcu wcześniej czy później, zostanę zdradzony, zraniony i sponiewierany przez nich, po prostu to czuję.......

Ale w końcu, pod koniec mojej podróży, zdałem sobie sprawę, że mój najlepszy przyjaciel był ze mną przez cały czas, musiałem tylko poczekać do „właściwej chwili”, aby się z nim spotkać, ciemna postać z kapturem na głowie znana jako śmierć.

Śmierć była przerażająca z wyglądu, lecz poczułem coś w niej majestatycznego. Dlaczego śmierć mój najlepszy przyjaciel? A może powinienem powiedzieć, dlaczego śmierć jest moim jedynym przyjacielem?

To proste, bo w przeciwieństwie do ludzi śmierć nigdy mnie nie zdradzi, a co ważniejsze śmierć jest litościwa, ponieważ dzięki niej w końcu będę wolny od bólu, cierpienia, hipokryzji i głupoty ludzkiej na świecie. Śmierć .... ja już jestem gotowy do drogi i nie boję się, bo wiem, że mogę w pełni ci zaufać, zawsze byłeś moim jedynym przyjacielem i niczego nie żałuję, jestem po prostu smutny, że nie mogliśmy się spotkać dużo wcześniej ... no cóż ruszajmy już ... cieszę się, że zabierasz mnie stąd...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • indri 08.12.2019
    Bardzo optymistyczny wydźwięk. Happy endy.
  • indri 08.12.2019
    err- Happy End.
  • sisi55 08.12.2019
    ,,Ile łez przez nich wyleją mężczyźni, kobiety i dzieci?"- Napisałeś to jakby mężczyźni, kobiety i dzieci nie byli ludźmi.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania