Smocze morderstwo

No siempre las cosas salen como se quiere - Nie zawsze, wszystko idzie po naszej myśli.

 

 

Dziewczyna była ułożona w pozycji embrionalnej z włożoną w rękę różą.Róża była bardzo niezwykła,gdyż rosła tylko w krainie smoków.Wstęp tam mieli tylko kapłani,którzy składali ofiary bogom.

Dziewczyna nie nosiła śladów walki.Uwagę zwracały duże usta pomalowane jaskrawą szminką.Była to dziewczyna z ludu,nie była wysoko postawioną w drabinie sukcesu osobą.Pewnie nikt się nie dowie nigdy jak miała na imię.

Oglądając ciało denatki John spostrzegł cechę charakterystyczną cechę:tatuaż w kształcie gitary na nadgarstku.

To pozwoli szybciej ustalić jej tożsamość i może znaleźć zabójcę.Była człowiekiem,a tej rasy jest coraz mniej.Poprawka:Była bardzo pięknym człowiekiem.Szkoda,że była martwa.prawdopodobnie Pochodziła z Kanady.Schował ciało do szuflady i poszedł do domu.

John był elfem.Kiedyś był menedżerem wysoko postawionego człowieka,ale postanowił zrobić studia i zmienić całkowicie kierunek swojej kariery.Miał w sobie moc,zawsze gdy ktoś umierał w jego mieście wyczuwał jego martwe ciało.To ułatwiało znacznie pracę śledczych.On zajmował się wtedy sekcją zwłok

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Agnieszka Gu 20.01.2018
    Witam,

    Kilka drobiazgów na początek:
    po kropce i przecinku itd stawiamy spację
    "Oglądając ciało denatki John spostrzegł cechę charakterystyczną cechę:" - cechę, cechę niepotrzebne powtórzenie
    "martwa.prawdopodobnie Pochodziła z Kanady." - po kropce z dużej litery, a "Pochodziła" z małej
    "On zajmował się wtedy sekcją zwłok" - kropka na końcu
    Proponuję edytować ten tekst (tu na opowi jest taka możliwość) i wprowadzić ww poprawki, a odbiór na pewno będzie lepszy :))
    Fabuła fajna, czyta się też dość lekko, choć za dużo jest powtórzeń w tekście: np. dziewczyna, dziewczyna, jego, jego itd.
    Dobrze jest przeczytać na spokojnie tekst, przed wstawieniem go tutaj. Wtedy można wyeliminować sporo błędów.
    Króciutkie to opowiadanko ale fajne. Można je dalej ciekawie rozwinąć ale trzeba popracować nad techniką pisania :)
    Pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 20.01.2018
    Eh, niestrawne. I dobrze, że Agnieszka wypisała wszystko - mi by się nie chciało. Powodzenia w przyszłości, bo na razie padaka.
  • Canulas 20.01.2018
    Dobra. Pierwsza kwestia. Kropka. Spacja. Kropka. Spacja. Teraz Ty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania