Smocze serce

Kilka słuw twurcy z gury przepraszam za błędy lecz pisze to na telefonie o 00:05 i popełniam błęndy czasami licze na docenienie pracy.

 

Podziękowanie

Dziękuje moim przyjaciołą co wspierają moją pasne na temat smokuw za to że są

Zawsze przymnie

 

,..........................................................,..........

 

Prolog

młody chłopiec ubrany w dżinsy i koszule w kratę

Chłopiec jak co rano w weekend szykował się do rozgrywki z kolegami w ulubionš grš.

Odpalił swój komputer i szybko załšczył grę jak zawsze sprawdził Pocztę w grze.

Jego twarz szybko pobledła ze zdziwienia czytajšc wiadomoœć zrozumiał, że jest wybrany jako jeden z 5 elitarnych osób.

Co wiedzš o smokach tak dużo, że œcigajš się w tym, co wiedzš z forum na forum.

Moment wypełnił formularz, ale się zastanawiał czy nie będzie ten konkurs za trudno.

Cudem chłopiec się dowiedział kto jest zapisany na konkurs 3 Polaków jeden Niemiec i jeden angol.

Konkurs miał 3 nagrody bardzo sowite nagroda za 3 miejsce to wyjazd do smoczej biblioteki.

Tam, gdzie jest największa wiedza o smokach.

2 miejsce dawało możliwoœć poznanie wielkich pisarzy smoczych opowieœci i spędzenie z nimi tyle czasu ile się chcę.

Ale co najdziwniejsze 1 miejsce miało jeden nietypowy przedmiot jest długi i walcowaty o gruboœci 6 cm około.

Przedmiot był naj mniej ciekawy, ale interesujšcy, bo nikt nie wiedział co robi.

Przedmiot był z opisu prototypem zaprojektowanym przez głównego rysownika smoka o imieniu szczerbatek

Chłopcu od razu wpadł w oko dziwny przedmiot i postanowił go wygrać.

Z tego, co się dowiedział wszyscy Polacy się zgadaliby wyeliminować z konkursu angola i Niemca.

I się podzielić nagrodami fuksem udało się chłopcu zgadać z pozostałymi polakami, że chce tajemniczy przedmiot.

A oni na to przystali, bo chcš inne nagrody.

 

Konkurs

Konkurs odbył się w Toruniu nic wyjštkowego na pierwszy rzut oka.

Ale nie ocenia się ksišżki po okładce.

Na poczštek był test pisemny około 50 55 pytań.

w teœcie odpadł Niemiec.

Chłopiec myœlał z zadowolonym uœmieszkiem, że odpadnie też angol.

Ale konkurs nabrał tempa na pytania eliminacje i zadania.

Ale dzięki pomocy rodaków ze swego kraju

A następna runda poszła tak szybko, jak mrugnięcie okiem i już głosowaliœmy w tradycjunš grę cišgnięcia losów.

Kto, jakš nagrodę bierze po około 30 morze 40 minutach rozmowy z nowo poznanymi przyjaciółmi.

Chłopiec nie wiedział, że przedmiot, który dzierży morze zniszczyć œwiat lub go uratować.

 

Piedestał

Stojšcy ze swoimi nowymi przyjaciółmi na piedestale trzymajšc przedmiot wcisnš guzik przedmiot wypuœcił atm. gdzie się nim celowało wišzkę laserów.

Które tworzyły zaprogramowany jeden z 4 wybranych smoków œwiata smoki miały zaprogramowane ruchy dostosowujšce się do tła.

Przyjaciele z wielkim zdziwieniem obserwowali przedmiot i minę chłopca, który pobladł jak zobaczył w oczach cyfrowego smoka przeznaczenie.

Bycia największym obrońcš smoków

 

Dom

chłopiec po przeczytaniu instrukcji dowiedział się że musi użyć urzšdzenia przynajmniej co 3 dni, a razie usterki zadzwonić do twórcy.

W cišgu 2 tygodni chłopiec nauczył się obsługiwać urzšdzenie tak zgrabnie i szybko jak byłoby ono częœciš jego ręki, jak i duszy.

Przechodzšc się po okolicy swego domu postanowił iœć na ulubionš œcieżkę przez las.

 

Wypadek

Nieszczęœcie zdarzyło się nagle i szybko chłopiec się potknš i upuœcił urzšdzenie, które rozbiło się niemal chłopiec szybko się podniósł i wizjš urzšdzenie.

W dłoń, lecz chłopiec wiedział najgorsze urzšdzenie nie działało chłopiec pobiegł do domu i przeczytał instrukcje częœci jak naprawić szybko usterkę.

Na szczęœcie chłopiec był biegły w informatyce to se poradził z otworzenie uszkodzonej obudowy po œcišgnięciu prostej obudowy urzšdzenie odkryło swš tajemnicę.

Było cudem technologi, lecz zadziwiało dużo niepodanych rzeczy co były w instrukcji urzšdzenie miało 2 wejœcia USB oraz dziwny przypominajšcy miejsce na procesor.

Gniazdo chłopiec naprawił usterkę poluzowany kabel łšczšcy zasilanie z resztš szybkim ruchem naprawił usterkę, lecz nie dawało mu spokoju.

Zawartoœć pamięci urzšdzenia moment podłšczył urzšdzenie do swego laptopa urzšdzenie było zaawansowane programem, którego nie znał nikt z opisu chłopca.

Zrozumiał tylko z plików, że brakuje mocnego procesora urzšdzeniowi chłopiec dysponował takim procesorem, bo miał w domu mocny komputer do gier.

Szybkim ruchem wyjš procesor ze swego komputera i wsadził do urzšdzenia chłopiec nie wiedział, że powstanie tak mocne spięcie na linii przedmiotu i drugiego laptopa.

Uruchomił urządzenie ponownie i mina mu zbledła jak zobaczył, że smok jakby mu się przyglšda i naśœladuje jego niemalże ruchy, ale zauważył, że smok go widzi z kamerki w laptopie.

Smok dysponował wiedzš z laptopa i skryptów pamięci chłopiec po około 9 godzinach chłopców udało się zrobić wirtualny interfejs dla smoka w laptopie.

Smok korzystał z laptopa jak z pierwszego urzšdzenia a urzšdzenie jako projektor swej postaci utrwalił swš postać Nocnej Furii poczštkowa komunikacja smoka była prosta, lecz złożona do rozumienia go.

Używał prostych i podstawowych aplikacji laptopa, by się komunikować z chłopcem.

chłopiec się z dnia na dzień martwił, bo im więcej smok się nauczył, tym mniej miejsca było na pamięci dysku chłopiec myœlał co będzie jak miejsce się skończy.

Chłopiec wytłumaczył smokowi zagrożenie, że nie będzie mógł zapamiętać już nic jak się skończy miejsce na dysku.

Chłopiec podłšczył ruter do laptopa i przekazał smoku moc komunikacji smok moment dostał się do sieci, lecz został wierny chłopców, bo on go chronił.

Smok dostał się do nieograniczonego miejsca zaczšł gromadzić wiedze o zagrożeniach i potrzebach, by lepiej komunikować się z chłopcem.

Smok wyœwietlił się na monitorze chłopca nagle zaczšł mówić spokojnym i wyraŸnym głosem przegadali tak parę godzin na różne tematy i smok.

Zrozumiał że nie każdy człowiek jest dla niego zagrożeniem chłopiec zaproponował smokowi ciekawš propozycję, lecz trudnš do zrobienia.

Chłopiec zaproponował smokowi robo tyczne ciało smok przystał na propozycje i wyszukał w sieci potrzebne materiały, lecz materiały nie były tanie.

Chłopca nie było stać na częœci, ale smok miał pomysł wygeneruje konto bankowe moment chłopiec w głowie pomyœlał pewnie sporo kasy zostanie na inne potrzeby.

Wszystkie częœci doszły w cišgu paru dni chłopiec wynajšł także profesjonalnš ekipę inżynierów i informatyków zatrudniona ekipa nie brała poważnie na poczštek zlecenia.

Lecz jak zobaczyli ile chłopiec daje kasy na to po kilku tygodniach 8-metrowy cyber smok był gotowy dzięki zaprojektowanemu systemowi przez smoka smok mógł korzystać z sieci.

w najgorszych terenach

Niestety technologia nie pozwoliła mu latać smok wraz z chłopcem spędzili wiele lat przyjaŸni i wspólnych przygód.

Smok zauważył zmianę w chłopcu, a raczej mężczyŸnie, który zamienił schludne i ładne dżinsy i koszule na elegancki garnitur lub płaszcz.

Smok wył zasmucony ze względu wiedzy o kruchoœci życia przyjaciela wiedział, że zostało mu już mało lat.

I zaczšł już widzieć siwiejšce włosy przyjaciela a patrzšc w zwierciadło widział niestarzejšcego się smoka.

Smok pomyœlał a gdyby a gdyby odwrócić proces planu przyjaciela przyjaciel chciałby smok był żywy, ale technika nie pozwoliła.

Lecz pozwoliła w drugom stronę smok nie wiedział jak to zaproponować przyjacielowi zaczšł tworzyć maszynę.

która przeniesie œwiadomoœć przyjaciela do zaprojektowanego robo tycznego ciała co wyglšda identycznie jak przyjaciel.

Lecz smok nie wiedział, czy œwiat nie zaakceptuje takich zmian ?

4 lata póŸniej smok po porannym spacerze po willi z przyjacielem zauważył, że przyjaciel ma problemy z dalszymi trasami do przejœcia.

Namówił przyjaciela do odwiedzenia punktu medycznego przyjaciel zgodził się po dłużej namowie smoka swego przyjaciela.

 

SZPITAL

Diagnoza lekarza była bardzo zła rak z przerzutami smok się włamał do sieci kart pacjentów i się dowiedział o chorobie przyjaciela wiedział czym grozi ta choroba.

Siwiejšcy mężczyzna ze smutkiem pomyœlał mój smok nie morze się dowiedzieć ...

Lekarz powiedział, że leczenie niestety nic nie da mężczyzna nawet już wiedział gdzie się nabawił choroby.

Praca w magazynie z ekipom badał nowy model zasilania maszyn, jak i smoka eksplozja upuszczonej maszyny z wózka widłowego poraniła kilku pracowników, lecz nikt nie przewidział promieniowania.

Natychmiast mężczyzna powiadomił pracowników by zrobili sobie badania wyniki pracowników były podobne, lecz lżejsze czeka ich chemia i rehabilitacja.

Smok miał już prawie skończonš arkę dla przyjaciela brakowało czegoœ, co da mu możliwoœć czucia zmysłowego, ale to było na niskim pryriotyecie smoka.

Najważniejsze było dla smoka rzycie przyjaciela.

 

NOCNA GWIAZDA

Smok razem z przyjacielem lubili patrzeć w gwiazdy i debatować co tam jest.

Przyjaciel smoka zakasłał smok się popatrzył z powagom i z niepewnš odwagš zapytał się przyjaciela.

Czy niehciałbyœ żyć wiecznie

Mężczyzna ze zdziwieniem odpowiedział co ?

Smok powtórzył czy niehciałbyœ żyć wiecznie.

Mężczyzna miał poczucie humoru tego wieczora i odpowiedział no na wampira mi nie wyglšdasz ani na cudotwórcę hymn, chociaż ty jesteœ wyjštkowym cudem.

Smok na żart zareagował z beztroskš i powiedział wiem o raku.

Mężczyzna nie był z tego zadowolony, ale zanim z jego ust wyszło kolejne słowo smok mu przerwał.

Mogę cię ocalić !

Mężczyzna ze smutkiem powiedział, że się nie da pokonać raka.

Smok wytłumaczył mężczyŸnie swój plan.

I wytłumaczył, że to jest ostatecznoœć i jedyne wyjœcie.

Mężczyzna w głowie se nietypowo zażartował zmieni mnie w toster.

Lecz wiedział, że rak to nie żarty.

Spojrzał swymi oczami na smoka i na gwiezdnš noc i powiedział do odważnych œwiat należy byle gówniana choroba nas nie rozdzieli....

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • detektyw prawdy 05.08.2017
    co za roznica czu pisalas z telefonu
    jeden bo tyle bledow ze oczy bolo
  • fanthomas 05.08.2017
    To chyba jakaś prowokacja,bo ten tekst jet tak kiepski i fabularnie pokręcony, że aż śmieszny. Gdyby był krótszy, to ktoś może doczytałby do końca. Następnym razem podziel na kilka części i dopracuj.
  • Rick Grimes 05.08.2017
    taka moja skromna rada - jeśli tak kończy się pisanie na telefonie, to nie pisz na nim. taka ilość błędów odstrasza czytelników, którzy nie będą w stanie nawet przymknąć na nie oko (wszyscy jesteśmy ludźmi) oraz skupić się na fabule, bo po prostu za dużo ich i to uniemożliwia czytanie. jeżeli już coś zamieszczasz, zadbaj o formę i ogólnie... dopracuj całość.
  • Pan Buczybór 05.08.2017
    "Kilka słuw twurcy z gury przepraszam za błędy lecz pisze to na telefonie o 00:05 i popełniam błęndy czasami licze na docenienie pracy."
    Perfekcyjne zniechęcenie czytelnika. To "zdanie" już mi wystarczy. Reszty nie czytam. Pa-pa.
  • motomrówka 05.08.2017
    Buko, po kiego tu śmiecisz, pajacu?!
  • detektyw prawdy 05.08.2017
    to ze zrobil z 30 bledow nie oznacza od razu ze musisz go wyzywac..
  • Marian 06.08.2017
    Nie warto czytać tekstu napisanego przez kogoś, komu się nawet nie chce odrobinę wysilić, żeby napisać go w miarę poprawnie.
  • RubyCrystal 06.08.2017
    Jak dla mnie to jest trollowaty fake. Nie wierzę, że ktoś nieświadomie, w dobie autokorekty, jest w stanie rzucać bykami z taką częstotliwością. Prowokacja pod adresem spinających poślady. Jeśli się mylę, to całkowicie przestaję wierzyć w ludzkość.
  • Canulas 06.08.2017
    Co to za.... twór?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania