&

&

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Pasja 31.08.2017
    Tak na żaby trzeba uważać. Opluje i jeszcze nic nie skuma. Świetna humoreska.5
  • Szudracz 31.08.2017
    pasja Taka moja odchyłka. Dzięki. :)
  • Pan Buczybór 31.08.2017
    Ta. Fajny wierszyk. Dobrze się czujesz w takich klimatach i widać to po jakości tworu. Podoba mi się i nie mam do czego się przyczepiać.
    Gratki i pozdro.
  • Szudracz 31.08.2017
    Panie jak to, nie ma do czego się przyczepić? Znowu? Błagam Cię, miej litość. Próbuję napisać jakieś paskudztwo, żeby dostać porządną reprymendę, ale za cholerę mi nie wychodzi. ;) Postaram się bardziej dzięki. :)
  • Juz sobie wyobrażam jak obcokrajowcy to recytują. Co drugi strzeliłby sobie w łeb ;) genialnie :)
  • Szudracz 31.08.2017
    Maurycy moja siostra mieszka w Niemczech, ma problem z ojczystym językiem. Po przeczytaniu na głos jednego z moich ''wierszy'' na głos, podobno poleciała jej z nosa krew. No to sobie wyobraź teraz tą akcję. :) Uśmierciłam prawie rodzeństwo. :))) Dzięki za odwiedziny. :)
  • Szudracz no to moje gratulacje:) ale ja bardziej myslalem o tych obcokrajowcach, którzy myślą, że znają nasz jezyk. Problem u nich wyskakuje jak jest jakieś trudniejsze słowo, jak są dwa to tragedia. Twój wiersz, sama rozumiesz... :)
  • Szudracz 31.08.2017
    Maurycy tak, ale myślę, że nie byłoby aż tak źle. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania