Spełnione marzenie.

Ta chwila gdy marzenia ulegają spełnienia i przestaje się myśleć, że nic nie miało sensu. Moje myśli niczym motyle latają gdzie chcą, kolorowe i piękne.

A w tych motylach są moja marzenia, drobne i delikatne. Możliwe do spełnienia, ale czy tak na prawdę jest? Czy to prawda, że marzenia można bardzo łatwo spełnić?

Dla mnie było to niemożliwe jeszcze lata temu. Wtedy...

marzyłam o ciszy, o samotności i o tym by wszyscy zostawili mnie w spokoju. Moje serce było rozerwane i poranione. Zapominałam jak to jest śmiać się z żartów. Zapominałam jak to jest wstawać rano z uśmiechem na ustach.

Mój świat stawał się ponury, szary, bez kolorów, bez uczuć.

Nikt nie wiedział jak to bolało. A bolało tak bardzo...

Teraz jestem inną sobą. Wesołą nastolatką, która ma milion powodów do śmiechu, znajomych, z którymi chce się spotykać, szkołę, do której chcę chodzić.

...

Teraz jest ten czas kiedy świat staje się kolorowy. Teraz budzę się rano z uśmiechem.

Teraz cieszę się, że jestem.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Ritha 01.07.2019
    Wywaliłabym kropkę z tytułu.
    „Ta chwila gdy marzenia ulegają spełnienia” – spełnieniu*

    Z jednej strony proste, a z drugiej gdzieś mnie tą prostotą urzekło. Ale tylko troszkę. Trudno mi oceniać, zostawię jedynie komentarz.
  • Anka 01.07.2019
    dziękuje <3
  • konfiguracja 01.07.2019
    Taa... pamiętnik nastolatki.
    Bez ocenki, ale pisz, pisz. Wakacji nie marnuj.
  • Anka 01.07.2019
    Tak, jest to jak pamiętnik zagubionej w myślach nastolatki. Emocje piszą najlepsze teksty.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania