...

,,,,

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Slugalegionu 18.12.2015
    Po 32 rozdziałach w końcu zorientowałaś się, że nie pasuje? Żyletka znikąd, przeskok z dupy, ale Klaudia wie, jaką kąpiel lubi Kasia. :) A nie mówiłem, że to jedyna sensowna para? Mniejsza, poczułem zawód. Co to miało być, reset serii? No bo zanim coś poczułem, już zacząłem pisać koma, więc słabo Ci to wyszło.
  • Lady_Makbet 18.12.2015
    Nie wiem, o co ci chodzi z tym resetem...
  • Slugalegionu 18.12.2015
    Wywalisz sporo wątków i wsadzisz nowe w ciągu 2-3 rozdziałów, by zacząć pisać w innym klimacie.
  • Lady_Makbet 18.12.2015
    I to nie jest przeskok z dupy...wszystko się jej trzyma ;)
  • Slugalegionu 18.12.2015
    Na koniec 31 rozdziału było gadanie o błędach z przeszłości, a potem mamy zmianę czasu wynoszącą parę miechów i próbę samobójczą przy użyciu żyletki znikąd. Czego to ma się niby trzymać?
  • Slugalegionu 18.12.2015
    A i jeden błąd wyłapałem. Kiedyś jawnie i otwarcie naśmiewałam się z dziewczyny, które po stracie chłopaka nie chciały dalej żyć. ~ Dziewczyn.
  • Lady_Makbet 18.12.2015
    To jak zakończę, biorę się za inny projekt :) Wiec spokojnie. Nie planuję odgrzewać kotleta, ponieważ nie cierpię odgrzewania :P
  • Lady_Makbet 18.12.2015
    chciałam smutnego zakończenia, żadnego happy endu..
  • Slugalegionu 18.12.2015
    No dobrze, ale takie też powinny mieć sens. Nie mogła się poddać, albo nie wiem, skoczyć chociaż przez okno, czy coś. To jest po prostu głupie...
  • comboometga 18.12.2015
    Myślałam, że zakończenie będzie jakieś bardziej pozytywne :c Że Kaśka da sobie radę i będzie dzielnie brnąć przed siebie, ale to Twoja inwencja twórcza, więc nie mam na nią wpływu :) Napisane lekko, szybko się czyta. Ta część była również krótka, ale jak na zakończenie, to chyba prawidłowo napisana :)
    Ogólnie przez całą Twoją sagę przechodziłam tak swobodnie, z przyjemnością. Przyzwyczaiłam się do tych bohaterów i troszkę trudno będzie mi o nich zapomnieć ;_; Mam nadzieję, że napiszesz kiedyś kontynuację C: Pozdrawiam i daję 5!
  • Lady_Makbet 18.12.2015
    Oj slugalegionu kobiet nigdy nie zrozuzmiesz i tam nie miało byc miesiecy tylko tygodni. Juz poprawiam.
  • Lady_Makbet 18.12.2015
    Ej sa tygodnie! co mnie w bład wprowadzasz?
  • Slugalegionu 18.12.2015
    Dla mnie to to samo, no bo w końcu po wielu tygodniach minie parę miechów. :v
  • Lucinda 18.12.2015
    Naprawdę szkoda, że to już koniec, opowiadanie bardzo mi się podobało. muszę jednak przyznać, że zakończenie było ciekawe, chodzi mi o to, że to wszystko przyjęło formę relacji z wydarzeń.
    ,,do którego kiedyś, przywiązywałam taką wagę" - bez przecinka;
    ,,Zupełnie, jak Jakub tylko on w pewnym momencie spasował." - przecinek dopiero po ,,Jakub";
    ,,naśmiewałam się z dziewczyny, które po stracie chłopaka nie chciały dalej żyć" - ,,z dziewczyn";
    ,,Woda była dokładnie, tak jak lubiłam" - lepiej by brzmiało: ,,dokładnie taka, jaką lubiłam";
    ,,nie wiem skąd, ona się wzięła w moim pokoju" - przeciek przed ,,skąd", a nie po. Swoją drogą ciekawi mnie, jaka mogłaby być reakcja Kuby po tym, co się stało. 5:)
  • Sky300 18.12.2015
    Nie wiem co myśleć..... Oczekiwałam ciut innego zakończenia :P Mogłabyś kiedyś napisać to samo tylko z perspektywy Kuby. 5
  • ausek 18.12.2015
    Jestem niepoprawną romantyczką i oczekiwałam... trochę innego zakończenia. Mam wrażenie, że zalazł ci za skórę Sługa i urwałaś w takim momencie. Jeśli będzie kontynuacja, chętnie przeczytam. :)
  • Lady_Makbet 18.12.2015
    Ausek troszkę masz rację.
    Ale nie ważne, przeczytajcie pierwsza czesc ( nie wiem, czy to odpowiednie określnie) nowego opowiadania. Zalezy mi na opiniii, nie łatwo jest pisac z perpektywy chłopa:/
  • Sky300 19.12.2015
    Ja wolę pisać w rodzaju męskim, zawsze każdy się dziwi :P
  • KarolaKorman 19.12.2015
    Ja też kiedyś wcieliłam się w faceta i jakoś poszło, dasz radę :)
    Co do Kaśki, czasem tak się dzieje, że silna, przebojowa dziewczyna po zawodzie miłosnym, traci całą swoją moc, ale też spodziewałam się innej końcówki :(
  • Neli 09.01.2016
    To wszystko skończyło się tak nagle, szybko poleciałaś z wydarzeniami. Po cichu liczyłam na inne zakończenie. Dla mnie to wszystko jest trochę niewiarygodne, tak po prostu z silnej bohaterki w krótkim czasie przerodziła się słaba, rozgoryczona. Chłopak tak szybko się w niej odkochał i znalazł kogoś innego, tak z dupy. Ale przyznam, że lubiłam tu zaglądać i cieszę się, bo czegoś takiego szukałam. W wolnym czasie zapraszam do mnie. Co do oceny... Dam 4 ;) pozdrowionka!
  • little girl 15.06.2016
    Zaczęłam czytać, zapowiadało się interesująco... a tu się skończyło ;) Też mi coś nie gra z zakończeniem, jakbyś chciała na siłę to skończyć :I Ode mnie 4 ;)
  • Teska 08.08.2016
    Przeczytałam całą serię i jest bardzoooooo fajna. Nawet raz płakałam... Bardzo ciekawa
    Szkoda że już koniec

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania