.

.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • riggs 16.11.2017
    lat temu wiele na Bwarii miałem ochotę zajebać z rana każdego przesympatycznego niemiaszka za poranne "czius" i "morgen"............5
  • riggs 16.11.2017
    Bawarii
  • riggs 16.11.2017
    bez szczegółów.....
  • Niemampojecia96 16.11.2017
    O, a ja do Szwabskiej Krainy mam masę serca, Berlin jest moim Petersburgiem Dostojewskiego, ale to też trójkąt bermudzki, więc są za i przeciw. A Anglię wspominam dwojako. Architektonicznie mnie urzekła. Za to to, co Anglicy wyrabiają w weekendy na miachu......o losie.
  • Tanaris 16.11.2017
    Hah, gdyby nie te myśli, pewnie już całkiem by zwariował. Fajnie ukazanie świata i tym, jaki jest naprawdę. I to zakończenie, coś mi mówiło, że do tego dojdzie. 5 :)
  • Niemampojecia96 16.11.2017
    Danke :).
  • Okropny 16.11.2017
    I proszę, jak Kopfrkinglowo-Czarlsmensonowo-Wierowo. I feel it.
  • Niemampojecia96 16.11.2017
    Mmmm, same komplementy. A kurczę, lękam się haczyć o takie tematy erotico w tekstach, bo napisałam w rzyciu jeden erotico tekst i raczkuję w pisaniu o erotico, więc na razie ostrożnie haczę.
  • Okropny 16.11.2017
    Niemampojecia96 czy to komplement? Tak, jeśli poczucie nawiązania do mojego "dRz" Ci się podoba.

    Boom;
  • Niemampojecia96 16.11.2017
    Okropny, ja uważam Twoje dRz za dużą rzecz. I na zawsze zapamiętam kolorowanki i podpisanie pozwu rozwodowego kredką świecową. Ja mam nadzieję, że Ty to wydasz i wyślesz mi z dedykacją. Z POCZTY wyślesz <3.
  • Okropny 16.11.2017
    Niemampojecia96 chwilowo redaktorka pracuje nad tekstem, js zaś oddaje się fantastycznym przygodom alter ego, czyli pulpami.
  • Canulas 16.11.2017
    Zakurwiste. Nie mogę się bardziej rozwlec, bo tyran, ale wykurwiste.
    Mega. Znów ten niepokojący, jedyny w swoim rodzaju, flow.
  • Niemampojecia96 16.11.2017
    Jest mi niezmiernie przemiło, że Ci się widzi.

    Odpoczywam teraz od Deformacji, które muszą poleżeć. Więc może właśnie będę chwilowo raczkować w takich pół erotico klimatach, bo mnie to odstresowuje.

    Jak Ty mówisz takie duże słowa o czymś moim, że: jedyny w swoim rodzaju tudzież wykurwisty, to ja mam od razu lekki półuśmiech i miły poranek. Naprawdę.
  • Canulas 16.11.2017
    tyram
  • Canulas 16.11.2017
    I tak ma być.
  • Niemampojecia96 16.11.2017
    Mam nadzieję, że Twój poranek też jest, jak to się mówi na dzielni - wporzo ;).
  • Niemampojecia96 16.11.2017
    A poczekaj, zapomniałam, poniekąd Tobie zawdzięczam zaczyn inspiracji. Jak był ten odcinek Mindhuntera, gdzie oni we trójkę zabili, zgwałcili i pokroili tę blondyneczkę... Siostra tego niby beksy przyszła powiedzieć część prawdy. Że pomagała im sprzątać. Powiedziała to słowo. Splashing. W tym czasie (ing). Dzięki temu, kiedy ta psycholog odsłuchiwała nagranie zorientowała się, że blondyneczka jeszcze żyła. Po czasie, jakiego użyła ta kobieta. Po tym słowie; splashing. Nie wiem, taka ciekawostka z gwiazdką. Tzn to luźne skojarzenie, ale jakiśtam zaczyn i owszem.
  • Canulas 16.11.2017
    To bardzo zacne, cieszy.
    Zatem działaj.
  • Canulas 16.11.2017
    Generalnie, ja Ci polecalem serial po obejrzeniu 3 odcinków. Tera jestem chyba po szóstym, czyli całego sezonu nie wiedziałem. Celebruję i trochę czasu też nie mam.
    Jeśli szukasz czegoś w ten deseń, to pierwszy sezon True Detective jest git
  • Niemampojecia96 16.11.2017
    Czyli ja połknęłam cały, szybciej i Ci spoileruję. Ups. Już zamykam buźkę.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania