Spodnie

Facet usiadł na ławce. Ławka była mokra. Jemu to jednak nie przeszkadzało, miał na sobie ocieplane od wewnątrz, wodoodporne spodnie. Nie przewidział tylko tego, że ławka będzie spróchniała. Siłą grawitacji, razem ze spróchniałymi deskami, runął na ziemię. Drzazga wbiła mu się w zad. Pojechał na pogotowie. Niestety, w drodze umarł na zawał. Leżał na ulicy, wypatrzył go bezdomny. Wciągnął w bramę i… ukradł spodnie. Bezdomnego wkrótce spotkał podobny los – też umarł na zawał. Podobny los spotkał wszystkich, którzy mieli do czynienia z tajemniczymi spodniami niewiadomego pochodzenia.

 

Stop! Nie kupuj spodni z niewiadomych źródeł. Kupuj tylko w sklepie SPODNIEX. Spodnie SPODNIEX to trwałość, wygoda i bezpieczne życie.

 

PS. Bo postanowiłem zrobić kampanię reklamową nie istniejącego sklepu.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Canulas 06.09.2017
    Od A do Z w mniej, niż dwadzieścia sekund. Fajnie zdynamizowane. Bez żadnych pobocznych "achów". Wszystko w cel.
    Puenta nieco rozczarowuje, ale sama dynamika - zacna
  • Pasja 06.09.2017
    Reklama ci się udała i czekaj na propozycję firmy szyjącej spodnie. Tekst na pograniczu horroru z bródką. Pozdrawiam 5)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania