Pokaż listęUkryj listę

Opow *** Sposób Na Dręczące Sumienie

[Pomysł na motywach tekstu→Rzeka i Most]

 

~~~//~~~

Dziewczynka bawi się ukochaną Lalką. Zakłada jej nową sukienkę, a następnie rozczesuje włosy. Głaszcze ją po pyzatej buzi i co chwila przytula.

Jest taka szczęśliwa, że może obdarzyć radością swoją podopieczną.

Zupełnie przypadkowo, rani swoją rączkę o wystającą spinkę, będącą w złotych, delikatnych pasemkach.

– Lalko kochana. Jak mogłaś to uczynić. Sprawić ból mojemu sercu. Tak się o Ciebie troszczę a ty za moją miłość, ofiarowujesz mi cierpienie?

– Ale ja nie chciałam. Naprawdę.

– Chyba wiesz, co muszę teraz zrobić? Sama mnie do tego zmusiłaś. Miej pretensje do samej siebie.

Odrywa Lalce głowę, rzuca na podłogę i rozdeptuje nóżką.

 

To co zrobiła oskarżona, jest godne: pogardy i potępienia, w największym możliwym stopniu. Pozbawiając życia Lalkę, wykazała się daleko idącą bezdusznością, zapominając nawet o słowie: przepraszam. Ponadto skazała na cierpienie pozostałe zabawki, które widziały ten niecny postępek, co się może odbić traumą, na całym ich dalszym życiu. Ten potworny, haniebny czyn, w żadnym stopniu nie wykazuje: najmniejszych znamion zbrodni w afekcie, gdyż po incydencie ukłucia, rozmawiała chwilę z ofiarą, a po jego dokonaniu, z cała świadomością rozgniotła urwaną głowę: stopą, schowaną dla niepoznaki w bucie.

Biorąc pod uwagę wyżej wymienione aspekty oraz nie znajdując w tym wszystkim, żadnych okoliczności łagodzących, skazuję tu obecną oskarżoną na: dożywotnie dręczące sumienie.

 

Dziewczynka bierze Pana Sędziego i rozrywa kleiste ciało na strzępy. Z powstałych szczątków robi kulkę. Rozwałkowuje ją raczkami na śmiesznego, długiego węża, którego dzieli na osiem części. Każdą formuje na kształt literki. Układa w odpowiedniej kolejności i wewnętrznie uspokojona, czyta głośno i wyraźnie werdykt, który brzmi: niewinna.

Po chwili zgarnia wszystko w jedno miejsce i lepi Pana Sędziego.

Bierze następną Lalkę i z czułością rozczesuje jej włosy.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Pasja 19.01.2019
    Witam
    Oj nie wiem czy to takie proste, żeby ugasić sumienie werdyktem niewinna. Dożywocie chyba bardziej jest adekwatne do sprawy. Dekaos ty potrafisz zadziwić i poruszyć myśli.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Dekaos Dondi 19.01.2019
    Pasjo. Dzięki. Masz całkowiitą racje. Tekst jest rodzajem: sarkazmu. Pozdrawiam:)
  • Justyska 19.01.2019
    O! To jest ciekawy tekst. Patologia ukazana w "niewinnej" zabawie. Bystre spojrzenie Dekaosie.
    Pozdrawiam!
  • Dekaos Dondi 19.01.2019
    Dzięki Justysko. Pozdrawiam
  • Anonim 22.06.2019
    Ha!
    Czyli typ neurotyka, nie psychotyka, bo psychotyk by tak nie zrobił z tym, co zostało po sędzim ;)
    Kurde. Znowu świetne!
    Sama prawda o tym w psychice piszczy.
    Ależ Ty umisz ! Ciekaw jestem, na ile piszesz to na wyczuciu, a na ile na wiedzy...
    Super!

    Pozdrawiam.
  • Anonim 23.06.2019
    No ja pierdziu! Przeczytałem jeszcze raz i nie mogę się otrząsnąć. Świetne!
  • Dekaos Dondi 25.06.2019
    AG→Dzięki. Przyznam, że dość długo nie wiedziiałem, jak napisać zakończenie, chociaż niby miałem w myślach. Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania