-

 

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Margerita 28.02.2019
    co nie macie odwagi się ujawnić tylko z ukrycia dajecie jedynki wstyd!
  • Freya 28.02.2019
    Po co ci jedynki czy piątki, to takie ważne jak myślisz?
  • Mia123a 28.02.2019
    No faktycznie Margarita uwzięli się na ciebie z tymi jedynkami. Chamstwo w internecie! Spalić ich wszystkich!
    Ale ja tak sobie myślę, że te twoje próby zwalczania ‘tego chamstwa, tylko ich nakręcają. No wiesz ktoś ci walnie jedynkę ty na niego krzykniesz i tak w kółko. Zabawa w kotka i myszkę. Olej to, pisz i tyle. Nie to żebym Ci coś radziła, tak tylko mówię ;)
  • Margerita 28.02.2019
    dzięki tak będę robiła bo to jest walka z wiatrakami jak widzę
  • Canulas 28.02.2019
    A.) mało tu wiersza.
    B.) w wypowiedzi A jest dużo prawcy.
    C.) mało tu wiersza.
    D.) w wypowiedzi C jest dużo prawdy.
    E.) w wypowiedzi A i C jest bardzo dużo prawdy, ale wypowiedzi B i D również są prawdziwe.
    F.) Tekst ( bo nie wiersz) jest bardzo fajny!
    G.) Pogubiłaś się w ABCD i E, ale cieszysz się z F, bo F oznacza, że mi sie podoba.

    H.) Lubisz G.
    I.) Poninnaś napisać: Dzięki za pzreczytanie.
    J.) Daję 3+.
  • Freya 28.02.2019
    Wysoka nota, ale być może motywacyjna...
  • Canulas 28.02.2019
    Freya, nie. Na motywację to w tym konkretnym eglemplarzu kapeczkę przypóźno. Po prostu przyjąłem już dawno dość litościewe kryteria i niezbyt uczciwie byłoby teraz dać Margeritititicie jeden, bo wtedy Sissy musiałbym karmić ułamkami.
  • Margerita 01.03.2019
    Dzięki
  • Margerita 01.03.2019
    Dzięki
  • Mia123a 28.02.2019
    Co do tego całego Sprzątania. No nie wiem. Nie jestem dobra w interpretacji, wierszy. Niech jakiś specjalista się wypowie. Pizdrox :)
    Ps : wymiatasz z tymi tekstami, codziennie coś wstawiasz ;)
  • Nuncjusz 01.03.2019
    to jest kupa a nie wiersz. To nawet nie jest proza, to tylko kupa. Psia kupa, stara, zeszłoroczna kupa - 1
  • Pan Buczybór 01.03.2019
    to nie wiersz
  • Margerita 01.03.2019
    Właśnie że wiersz
  • Margerita 01.03.2019
    Bardzo proszę się o mnie nie wyrażać jak o przedmiocie. I na co jest kapeczkę za późno?
  • Bogumił 01.03.2019
    A ja dałem piątkę, na złość malkontentom, bo mi się to podoba. Szczególnie ta perfekcyjna pani domu:)
  • Margerita 01.03.2019
    Dziękuję Bogumił

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania