Pokaż listęUkryj listę

Sprzeciw#OneShoteChallenge( Larwa, Elizabeth Lies, Faize Anbre Sultan )

Jednak droga do zamku była długa, a słońce chyliło się już ku zachodowi. A wojownicy śpieszyli się, żeby przekazać tą cudna nowinę Królowi. Gdy doszli, do rozstaju dróg dowodzący wyprawą Kordo przemówił.

 

- Towarzysze! Mamy dwa wyjścia, możemy skręcić w prawo i być w zamku dopiero jutro po południu! Albo skręcić w lewo, by przemierzyć Przeklęty Las i jeszcze dziś świętować wraz z Królem!

 

- Ale Kordo! Tam ludzie przestają być sobą! - krzyknął jeden z wojowników.

 

- Haha. Chyba że oddamy kogoś w ofierze pradawnym! Tylko kto z nas zdobędzie się na taki szlachetny czyn!? - zawołał lekko rozbawionym tonem Kordo

 

- A może Risgurd?! - Zawołali jednym głosem wszyscy wojownicy.

 

- A więc Risgurdzie sprawa sama się wyjaśniła! - Krzyknąć zadowolony z siebie Kordo.

 

- Kordo czym zawiniłem?! Czym! Chyba nie chodzi o to, że stanąłem w obronie tego jeńca!? - zawołał smutnym głosem Risgurd.

 

- Głupcze! Sam sobie odpowiedz! A teraz ruszajmy w drogę, bo Król się pewno niecierpliwi. - Krzyknął Kordo podchodząc do Risgurda.

 

- Kordo, jeśli chodzi o to, co stało się pięć lat temu? - Szeptał cicho Risgurd, ale Kordo mu przerwał.

 

- Nigdy ci tego nie wybaczę. Ja miałem zostać zięciem dynastii, ręka Armin została mi obiecana, gdy ona miał trzy lata. Ale pojawił się taki dureń jak ty. - Wściekłym tonem wyszeptał Kordo.

 

- Dobrze wierz, że Armin już nie ma! - Krzyknął Risgurd w stronę odchodzącego byłego już przyjaciela.

 

Ale Kordo nawet na niego nie spojrzał. Tylko wsiadł na swojego rumaka i dał sygnał do marszu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Ginny 29.08.2016
    Ej Elizabeth była już nominowana
  • Tina12 29.08.2016
    Ale można nominować 2 razy
  • Elizabeth Lies 29.08.2016
    Tina12 Ha ha ha! Czuję się rozszarpywana.
  • Tina12 29.08.2016
    Elizabeth Lies
    Haha. Po prostu zdaje mi sie, że pociągniesz dalej tą historie.
  • Pan Buczybór 29.08.2016
    Świetne. Podołałaś wyzwaniu. Choć brakuje tu takiego mrocznego-brudnego klimatu z mojego opowiadania, ale mimo to świetnie. 5
  • Pan Buczybór 29.08.2016
    Jeszcze podoba mi się relacja między Risgurdem i Kordo.
  • Tina12 29.08.2016
    Pan Buczybór
    Żałuje, że nie jestem autorką tego pomysłu. Bo już w głowie mam cd.
  • Nuncjusz 29.08.2016
    ale tak to własnie jest, gdy ktoś inny podejmie wyzwanie, trzyma się tematu, fabuły - niekoniecznie klimatu
    i to też jest ciekawe, jak ktoś inny poradzi sobie z wyzwaniem
  • Tina12 29.08.2016
    Nuncjusz
    Mam nadzieje, że dane mi będzie jeszcze mieć w to dzieło wkład.
  • Nuncjusz 29.08.2016
    Tina12 trzeba było samą siebie nominować XD
  • Tina12 29.08.2016
    Nuncjusz
    Nie jestem, aż tak samolubna XD
  • Pan Buczybór 29.08.2016
    Nuncjusz jestem ciekaw czy ty też podejmiesz wyzwanie
  • Nuncjusz 29.08.2016
    Pan Buczybór nieeeeeee mi sie nic nie chce pisac, jestem wyprany we frani
  • Elizabeth Lies 29.08.2016
    Hmmm... I teraz się zastanawiam jak napisać ciąg dalszy, bo bardzo chętnie się tego podejmę.
  • Tina12 29.08.2016
    O cieszę się.
  • Uhuhu znowu nominacja, postaram się przyjąć wyzwanie :) a po za tym tekst jest świetny, i zasługuje na 5.
  • Tina12 29.08.2016
    Dzięki
  • Szalokapel 29.08.2016
    Przeczytalam. Bardzo mi się podoba. Szybko udało Ci się napisać ciąg dalszy. Twój pomysł, jak i wykonanie były celujace. Choć szczerze powiedziawszy brakowało mi tego dramatyzmu, który zapoczątkował Buczybor. No nic, pozyjemy, zobaczymy jak poradzi sobie dalszą ekipa. Ja pomysł na swoje opowiadanie mam, gorzej z realizacją, hehe. Kończąc mój komentarz, jest nieźle! Zostawiam piątkę.
  • Tina12 29.08.2016
    Dzięki
  • Niepozorna 29.08.2016
    Ojej... siostra nominowana... bidula ( a niech się męczy! ).
    Ej, czy trzeba kontynuować tę historię, czy nie? Nie za dużo wiem jeszcze na ten temat xd
    5 - podoba mi się kontynuacja c;
  • Tina12 29.08.2016
    Historii nie trzeba kontynuować
  • Niepozorna 29.08.2016
    Tina12 Okej, rozumiem. Dzięki! ^^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania