Starcy na ławce

Widzę cię tu codziennie, coraz gorzej z tobą.

Masz rację powinienem już umrzeć.

To dlaczego żyjesz?

On mi nie pozwala.

Kto on? Ten wielki z siwą brodą.

Jak się nazywa?

Mój wielki strach.

W 43 roku zakapowałem żydowską dziewczynkę.

I po tylu latach boisz się?

Boję się Sądu Ostatecznego.

A to cię dziadu przy życiu trzyma.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • betti 25.07.2018
    Podobają mi się Twoje teksty walisz po oczach, aż oślepia... super!
  • Artbook 25.07.2018
    No, grubo i z dosadnym przekazem. To jeden z tych tekstów, o których myślę, co by było gdybym miał okazję jeszcze pogadać...z tym kimś, rozumiesz? ;-) Jerzy, muszę przyznać, że temat, który ruszyłeś, to "coś" co nadal wisi w powietrzu, oj wisi...
    Tak przy okazji, jakiś czas temu przeczytałem reportaż Krzysztofa Kąkolewskiego: "Co u pana słychać" i przejrzałem, ale czy do końca...to nuż inny temat ;-) Pozdrawiam i gratuluję podjęcia tematu :-) Piąteczka!
  • Canulas 25.07.2018
    Całkiem ok, tylko w wiadomym miejscu ogonek dostaw.

    "W 43 roku zakapowałem żydowska dziewczynkę."
  • KarolaKorman 25.07.2018
    Strach potrafi spędzać nam sen z oczu, mieszać w głowie, pchać do różnych czynów, o które byśmy się nie posądzali. Tu urósł i zestarzał się, broda mu posiwiała, ale dalej dokucza - bardzo obrazowo :)
    5 wstawiłam, pozdrawiam :)
  • Aisak 25.07.2018
    Co współcześni, dzisiejsi, chrześcijanie - świadkowie wielu wojen, bestialskich morderstw i tortur, powiedzieliby nazistom, jeśli ci okazaliby skruchę?
    Kto, na tle historycznym, jest bardziej sadystyczny i zwyrodniały? Czy tylko naziści stoją na podium?

    Żydowskie dziecko robi wiersz.
    Gdyby nie ono...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania