-

-

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Bogumił 11.03.2019
    Świetne. Naprawdę dobre.
  • franekzawór 11.03.2019
    Dziękuję, Bogumile, to teleportacja dusz.
  • Karawan 11.03.2019
    In nomine Magni Dei Nostri Satanus introibo ad altare Domini Inferi. Ad Eum Qui laetificat juventutem ... Zdecydowana większość nie zna łaciny. Może warto podać źródło z którego Autor zaczerpnął wezwania pana piekieł? Na pewno warto podać w przypisie tłumaczenie.
    Ich oczom ukazała się postać starca, leżąca nieruchomo na ulicy, - mało logiczne, bo brak wyjaśnienia skąd się tam wziął. Zwykle czytamy w domu i poprzednia scena ze starcem wydaje się to potwierdzać. Trzaby więc coś dopisać, skreślić, poprawić etc. Ogólnie pińć z minusem ;)
  • Karawan 11.03.2019
    Teleportacja jakby mało widczna ;)
  • Karawan 11.03.2019
    Teleportacja jakby mało widczna ;)
  • Ritha 11.03.2019
    Karawan wleź na fb:p
  • franekzawór 11.03.2019
    Ja też już znam słabo, kiedyś miałem przez kilka semestrów, łącznie chyba 6. Fragment ten skądś skopiowałem, już nie pamiętam. Można by łatwo przetłumaczyć z pomocą Google, jest o wstępowaniu Szatana na tron ;) Domine Satanus, Tua est terra - Szatanie, Twoja jest ziemia, nawet bez wujka Google niektóre są proste.
  • franekzawór 11.03.2019
    To jeden z moich pierwszych tekstów ;)
  • Canulas 11.03.2019
    Nooo, zacne. Całkiem zacne. Krotkie dość, ale nie prosi o rozbudowanie. Jest wydarzenie - jest opisanie.
  • Adelajda 12.03.2019
    O matuniu. Genialnie to obmyśliłeś, aż do końca trzymało w niepewności. Oglądałam kiedyś taki film - jakieś małżeństwo jak już się starzało, to zamieniało się ciałami przy pomocy magii czy czegoś na ciała z młodymi ludźmi, których wabili podstępem.
    Bardzo na tak.
    Pozdrawiam.
  • sensol 13.03.2019
    teleportacja... kradzież. dosyć okrutne i straszne. lekko napisane - gratulejszyn :) (właśnie słucham poleconej przez ciebie muzy - na pierwsze słuchanie - super! dzięki - ale raczej na CD ciężko znaleźć)
  • franekzawór 13.03.2019
    Sensol, ruskie mają wszystko we flakach na rutrakerze: rutracker.net. Jak lubisz Deep Purple, to pierwsza płyta Captain Beyond z 1972 r. jest wybitna. Znam dużo fajnych albumów, ale musiałbyś podać np. swoje 10 ulubionych, żebym wiedział, co podobnego.
  • franekzawór 13.03.2019
    Z japońskiego prog rocka warto jeszcze posłuchać Samurai - Samurai (1971), Yonin-Bayashi - Isshoku-Sokuhatsu (1974), Kuni Kawachi - Kirikyogen (1970). FEFB podałem ze względu na PF, wiadomo, że FEFB jest zrzynane, ale każdy fan PF chętnie posłucha. Jeśli kupujesz płyty, to czasem sa na Allegro te zespoly.
  • sensol 13.03.2019
    franekzawór dzięki za info. słucham bardzo dużo muzyki. trudno tak na szybko wymienić. oprócz floydów, na pewno king crimson miles davis a od paru lat odpał mam na Philipa Glassa - ten to dopiero daje do pieca :) purple też ale raczej z doskoku. a FEFB jest git. szkoda tylko tych przeszkadzających dźwięków takich dziwnych.
  • franekzawór 14.03.2019
    Sensol, amplitunery i sprzęt z lat 70, np. kolumny, to jest moje hobby, potrafię już prawie sam w całości odrestaurować taki sprzęt. Jak się wie, co kupić, to za tysiaka można kupić sprzęt takiej samej jakości jak dzisiaj za trzydzieści tysięcy, tylko trzeba sobie odrestaurować albo dołożyć tysiaka za restauracje.

    Nie wiem czy słyszałeś kiedyś słuchawki elektrostatyczne firmy Stax. Jeśli chodzi o reprodukcję głosu ludzkiego to nie ma już nic lepszego, za niewielkie pieniądze można zafudować sobie zestaw wart dwadzieścia razy tyle, bo dzisiaj niewiele osób wie jak dobrze grają słuchawki Stax Sr-X MK3 i jak są dokładne, są to niewątpliwie słuchawki ultrareferencyjne. Ale to są tematy dla fascynatów, być może wcale cię to nie zainteresuje.

    Jak lubisz KK, to możesz spróbować Art Zoyd "Symphonie Pour Le Jour Où Brûleront Les Cités" i "Phase IV" tego zespołu, powinny ci się spodobać. Ja najbardziej lubię pierwszą i "RED" KK.

    Fajną gitarkę mają w FEFB, taką właśnie Pink Floydową.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania