Sto słów o psie

Owczarek bawił się z czarnymi terierami. Psy przetaczały po trawie piłeczkę, czasem chwytając zębami, zaraz puszczając aby turlała się ku następnemu. We trójkę tak wspaniale igrały ze sobą. Jednak stanowczy głos pana:

- Blondi, chodź! - przywołał go natychmiastowo. Wpadł w ręce, które przyjemnie drapały go po karku.

- Ależ cię słucha!

- Musi.

- Negus i Stasi kochają się z nim bawić. Ale chyba trzeba go wykąpać. Mam wrażenie, że w legowisku w willi zalęgły się pchły.

- To nic. Rudolf mówił mi o wspaniałym środku na wszelkie robactwo - stwierdził Adolf zastanawiając się. - Więc może jest to najwłaściwsza droga, do ostatecznego rozwiązania tej uciążliwej kwestii...

 

[Ilustracja: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Bundesarchiv_B_145_Bild-F051673-0059%2C_Adolf_Hitler_und_Eva_Braun_auf_dem_Berghof.jpg ]

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Zaciekawiony 05.01.2018
    Drabble specjalnie dla Ozara, który stwierdził, że on to już od szukania zaskakującego zakończenia, woli pisać o Hitlerze.

    Bardziej wolałem wersję o 21 słów dłuższą, ale skoro taką już wybrałem formę...
  • Ozar 06.01.2018
    Dzięki, ale wolę to na czym się znam. jednak już powoli kumam o co w tym chodzi.
  • KarolaKorman 06.01.2018
    The resource could not be found.

    File not found: /v1/AUTH_mw/wikipedia-commons-local-public.ca/c/ca/Bundesarchiv_B_145_Bild-F051673-0059,_Adolf_Hitler_und_Eva_Braun_auf_dem_Berghof.jpg%20%5D

    Taką dostałam odpowiedź na link, ale moja wyobraźnia zrobiła swoje
  • Zaciekawiony 06.01.2018
    Mi się otwiera z linku normalnie, może na aplikacje mobilne inaczej daje. W każdym razie wystarczy rzut oka na zdjęcie aby poznać o czym mowa.
  • KarolaKorman 06.01.2018
    https://www.warhistoryonline.com/war-articles/destroying-the-berghof-hitlers-home-on-the-obersaltzberg.html/attachment/adolf-hitler-und-eva-braun-auf-dem-berghof-2

    tu ją mam
  • Zaciekawiony 07.01.2018
    Hitler miał w ciągu swojego życia kilka psów, ale najbardziej zapamiętany został owczarek niemiecki Blondi, z którym wiele razy się fotografował (być może w celach propagandowych). Ewa Braun miała teriery, od dwóch do trzech. Znalazłem informację, że Adolf dostał psa wiosną 1941 podczas pobytu w willi Berghof. W wrześniu w obozie pracy Auschwitz wykonano pierwszą poważną próbę masowego zagazowania więźniów Cyklonem B, produkowanym wcześniej jako środek przeciwko szczurom, pluskwom i owadom. Materiały tekstylne były gazowane w komorach, co zabijało szkodniki we wszelkich zakamarkach. Wreszcie w styczniu 1942 na konferencji w Wannsee formalnie zdecydowano o rozpoczęciu masowej eksterminacji.

    Pomysł, że Hitler postanowił użyć zagazowania pod wpływem rozważania sposobów eliminacji pcheł z legowiska pcheł to już moja imaginacja.
  • Zaciekawiony 07.01.2018
    * pcheł z legowiska psa.
  • Anonim 07.01.2018
    Dobre :-) Jest sytuacja, jest temat i zaskoczenie ! Pozdrawiam i zachęcam do dalszych prób zaciekawiony ;-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania