stop metalu

Mieczysław Miał zawsze miał miał, ma miał, i będzie miał miał. Mieczysław dzielił się z nami młodymi mamami miałem, i my mamy, mamy dla niego za to dużo wdzięku. Szczególnie dużo miała mama Ula, była z dzieckiem na ręku. Dziecko było małe i nie miało jeszcze roczku. Ula karmi je piersią, które były z mlekiem. Dziecko je je. Mieczysław był nocnym stróżem w naszej kamienicy. Był starszym człowiekiem i miał około sześćdziesięciu siedmiu lat. Miał siwe włosy i był lekko szpakowaty. Mieczysław Miał, kiedy był w swojej piwnicy, był coraz bardziej zmartwiony, bo we wszystkich kontach w piwnicy jakie miał, miał już miał. Miał miał czarny kolor. Świeży miał, pod którym był starszy miał, miał oprócz tego intensywny zapach miału. Jego czerń była czarniejsza od czerni miału, który był w tej piwnicy już dłużej niż ten świeższy, która była na samym dole bloku, który miał cztery piętra, parter i piwnicę, w której Mieczysław Miał miał miał. My, młode mamy, mamy miał właśnie z tej piwnicy, i co ważne jest to miał, który Mieczysław miał, który był w tej piwnicy dopiero od niedawna. Dopiero pod nim miał stary, zalegający od dłuższego czasu miał.

Jaki interes miał Miał, że dzielił miałem, który miał? Będąc młodym stróżem przyszły do niego mamy.

- Co tam mamy, mamy? - spytał mamy Miał.

- Mamy miał! - na to mamy. I podzieliły się miałem, którego miały w swojej piwnicy pod sam sufit, który był w piwnicy, która była w bloku dziesięciopiętrowym i z parterem, pod którym była piwnica. Ale oprócz miału, mamy podarowały mu jeszcze coś, czego nie miał. A był to stopiony stop metalu, którego bardzo potrzebował Mielonek. Stop był niestopiony, kiedy go miały mamy, dopiero jak Mieczysław poprosił mamę Ulę, żeby stopiła, dopiero wtedy się stopił.

- Stop stop metalu Alu - poprosił Miał. I dopiero wtedy mama Ula stopiła i dostał od niej stopiony stop.

Mieczysław Mielonek nie miał żadnego interesu. Dobrą pamięć miał. Pamiętał skąd miał miał, kiedy swojego nie miał. Kiedy mu brakowało. Kiedy brak miału był. I teraz kiedy zawsze miał miał podzielić się nim chciał.

Mieczysław Miał nie wiedział, że przez miał, który w piwnicy miał, i którego opary wdychał początki pylicy miał.

I wkrótce umarł. Po jego śmierci, która była w wyniku choroby, jak ludzie przychodzili i pytali o miał, ludzie którzy wiedzieli, że Mieczysław już nie żyje, mówili:

- Mieczysław Miał miał miał. Ale już nie ma bo pylicę miał. I zmarł.

- Stop stop metalu Alu - poprosiły ostatni raz mamy mamę Alę. I ta stopiła ale nie miała na bilet na autobus, bo nie miała za dużo pieniędzy, więc ze stopionym stopem przyjechała na pogrzeb stopem.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Canulas 02.01.2019
    "Stop stop metalu Alu. - poprosiły ostatni raz mamy mamę Alę." - pierwsza kropka out.
    Ogólnie przezajebiste. Podoba mnie się.
  • sensol 02.01.2019
    dzięki! poprawiłem znowu niepotrzebną kropkę
  • Canulas 02.01.2019
    Super, panie Miał.
    Bajox
  • Dekaos Dondi 02.01.2019
    Bardzo na Tak!!! zdaniem mym. Pozdrawiam-5
  • Nuncjusz 02.01.2019
    Kurwa. Miał miał miał. Szkoda, że tam kota nie było
  • stefanklakson 02.01.2019
    Zostawiam 5.
  • Bełkot
  • Agnieszka Gu 02.01.2019
    Witam,
    Fajny eksperyment i zabawa ze słowem. Podoba mnie się.
    Pozdrawiam
  • Ritha 03.01.2019
    Tu se zaznacze, by powrocic.
  • Ritha 06.01.2019
    No, powróciłam.
    U mła słowo droższe pieniędzy.

    Zajebista zabawa językiem. Masz do tego dryg. Nie rozumiem ocen.
    Dałam zasłużone pinć.
    Pozdrawiam
  • sensol 06.01.2019
    Ritha zamierzeniem było napisanie tekstu wbrew podstawowym regułom pisania tekstów. czyli używanie ile się da "miał" i "był" musiałem tego bardzo pilnować :)
  • Ritha 06.01.2019
    sensol no widzę, widzę.
    Zwykle mam radar na nadmierne powtórzenia :D Ale tu widać jak z bicza trzasł, że zamierzone i utkane tak, że nie zgrzyta, ino mordka się cieszy.
  • Ritha 10.01.2019
    Sensol!
    Moze Ty chcesz przylozyc łapę do nowej edycji Tw i wymyslic 10 postaci i 10 zdarzen do nowych tabel? :>
  • sensol 10.01.2019
    Ritha spróbuję. nie czytałem o nowych ustaleniach jeszcze nic. chyba zaczekam, aż się wszystko wyklaruje. ale wymyślić spróbuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania