S

a

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • wolfie 18.06.2015
    Pomysł z Aniołami Stróżami jest nieco "przejedzony" i "wypluty", lecz mimo to, chętnie przeczytam taką opowieść w Twoim wykonaniu. Było niestety kilka błędów, które dosyć mocno poraziły mnie w oczy m.in: "struż", "kontynłował". A i w jednym miejscu brakuje znaku zapytania. Na razie dostajesz trójkę. :) Czekam na dalsze części :)
  • Angela 18.06.2015
    Dziękuję za zwrócenie uwagi, co znajdę to poprawię : )
  • NataliaO 18.06.2015
    Pomysł popularny ale każdy przedstawia go inaczej, pewnie zaskoczysz nas. Ja Cię już znam :) Treść prosta i lekka, ale czytało się dobrze. 4:)
  • Angela 18.06.2015
    Podziękował : )
  • Marzycielka29 18.06.2015
    Mi się podoba;) Fakt jest kilka błędów, ale ja także je robie...poprafisz i tyle:) co to samego pomysłu jestem pewna, że rozwiniesz go zaskakując nas pozytywnie 4:)
  • Marzycielka29 18.06.2015
    Poprawisz*hahaha
  • Angela 18.06.2015
    Serdeczne dzięki : )
  • KarolaKorman 19.06.2015
    Może ja mało czytam, ale z Aniołem Stróżem się jeszcze nie spotkałam. Ciekawa jestem co te dwa tygodnie pokażą.
    Jeżeli imię dziewczyny to Lena (z kim?) z Leną. Inne błędy Ci wytknęli 4 :)
  • Angela 19.06.2015
    Dziękuję : )
  • Prue 19.06.2015
    Temat popularny. Dość częsty. Początek opowiadania nie przypadł mi do gustu jest jakoś naiwnie, zbyt banalnie. Nie które zdania są źle poprowadzone. Całość była do przyjęcia. Na plus jest to, że piszesz lekko. Ode mnie 3
  • Angela 19.06.2015
    Dzięki :)
  • Chris 26.06.2015
    Temat oklepany czy nie, zawsze ciekawy. Ja lubię, lubiłem i lubić będę. Dawaj! :) 5 i leć z mocą petardy!
  • Neli 28.06.2015
    Temat ciekawy, ale średnio przedstawiony. Jakoś brakowało mi tej lekkości w trakcie czytania. Nie wiem. To tylko moje zdanie ; )
  • Amy 11.08.2015
    Postanowiłam do Ciebie zajrzeć, no i jestem. :D Temat rzeczywiście dość popularny, ale ja zawsze lubiłam czytać o aniołach, więc nie mam do niego większych zastrzeżeń. Podoba mi się również postać... jak on miał? Michaasza. Przepraszam, po prostu musiałam sprawdzić. Niestety, jest mnóstwo błędów interpunkcyjnych, co działa na niekorzyść opowiadania. Niekorzyść ta nie jest jednak tak wielka, żebym nie przeczytała kolejnych części. ;)
  • Szafirowe, to znaczy niebieskie/granatowe. Jeśli później piszesz o zielonych oczach, to prawdopodobnie chodziło o inny kamień szlachetny - szmaragd ;)
    Nieszczególnie ujęła mnie ta cześć, ale lubię taką tematykę, dlatego zajrzę do następnych części :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania